Wyciek z Kuli

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
szymek68
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 8:02 pm
Lokalizacja: Sierakowice

Wyciek z Kuli

Post autor: szymek68 » pt cze 19, 2009 9:26 pm

Witam wszystkich .leci mi z kuli , to olej ,jaki uszczelniecz trzeba wymienic ,wiem ze sa dwa maly i duzy. to olej z mostu bo mi ubywa .Duzo z tym roboty.Pozdrawiam.
Sławek Patrol GR -Sierakowice

Awatar użytkownika
iras01
 
 
Posty: 1257
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 11:34 pm
Lokalizacja: goleniow
Kontaktowanie:

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: iras01 » pt cze 19, 2009 10:07 pm

mały,duzo,pozdrawiam
Gr 850Nm mi sie marzy :)

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: lbl78 » pt cze 19, 2009 10:13 pm

a ja mam pytanie po co było robić biblię i przyklejać ją na 1 stronie jak żaden zaintereswany pytacz nawet nie ma zamiaru do niej najpierw zaglądnąć :)3
http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?p=1230369
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Hinek
Posty: 379
Rejestracja: pn sie 28, 2006 11:39 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: Hinek » pt cze 19, 2009 10:43 pm

szymek68 pisze:Duzo z tym roboty.Pozdrawiam.
Masz rację. Sporo. Ale uszczelnień kuli nie ruszaj !!
Pozdr
Rocky--->T II --->Samurai--->Jeep XJ 4.0--->Monterey/Galloper :)

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: N2O » pt cze 19, 2009 10:51 pm

Jeśli jeszcze nie było nić robione przy przednim moście to najlepiej wymienić uszczelniacze półosi, uszczelniacze kul(droga sprawa), smar w przegubach, łożyska zwrotnic i łożyska igiełkowe półosi - koszt takiego remontu nie jest mały, ale daje szansę na brak konieczności zaglądania do kul przez długi okres czasu.
:)21

A i uszczelniacze tylko oryginalne.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: lbl78 » pt cze 19, 2009 10:55 pm

N2O pisze: A i uszczelniacze tylko oryginalne.
nie dramatyzujmy :wink: zamiennik uszczelniacza półosi akurat robi bardzo dobrze :)2
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
szymek68
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 50
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 8:02 pm
Lokalizacja: Sierakowice

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: szymek68 » pt cze 19, 2009 10:56 pm

Dzieki panowie.
Sławek Patrol GR -Sierakowice

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: redzik » pt cze 19, 2009 11:22 pm

jak to duzo roboty ? nie kumam ?

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: lbl78 » sob cze 20, 2009 9:02 am

redzik pisze:jak to duzo roboty ? nie kumam ?
koledzy radzą od razu inspekcje piasty i tak dalej (co jak najbardziej ma sens) sama wymiana uszczelniacza to odkręcenie 24-25 śrub na stronę i godzina roboty :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: redzik » sob cze 20, 2009 2:20 pm

no w sumie wymiana uszczelniacza kuli to dobry pretekst na remont mostu :)21

Awatar użytkownika
trawers
 
 
Posty: 1371
Rejestracja: śr lut 15, 2006 8:03 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: trawers » sob cze 20, 2009 3:08 pm

Ale jak już remont mostu, to warto zerkąć na wały. Przy okazji należałoby spojtzeć na reduktor i skrzynię. No a jak już jesteśmy przy skrzyni to szybka kapitalka silnika nie zaszkodzi :-)
Mając tak wyszykowany samochód aż się prosi żeby zrobić blacharkę.
Więc roboty dużo :-)
Uaz and GR Y61

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: redzik » sob cze 20, 2009 5:30 pm

a jak juz bedzie robil jedno auto to podrzucimy mu nasze, przy okazji chlasnie. :D

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: lbl78 » sob cze 20, 2009 7:01 pm

redzik pisze:a jak juz bedzie robil jedno auto to podrzucimy mu nasze, przy okazji chlasnie. :D
gorzej jak rachunek wystawi :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: rabarbar_pn » ndz cze 21, 2009 4:48 pm

jak już będziesz miał rozbebeszony most, nie zaszkodzi dołożyć blokady, lepiej będzie robił w terenie :)21
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

Awatar użytkownika
trawers
 
 
Posty: 1371
Rejestracja: śr lut 15, 2006 8:03 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: trawers » ndz cze 21, 2009 5:33 pm

lbl78 pisze:
redzik pisze:a jak juz bedzie robil jedno auto to podrzucimy mu nasze, przy okazji chlasnie. :D
gorzej jak rachunek wystawi :)21
Nie no, dla przyjaciół z forum ?? !! :-)
Uaz and GR Y61

Awatar użytkownika
pori
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: czw sty 27, 2005 10:19 pm
Lokalizacja: Elbląg

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: pori » wt cze 30, 2009 4:04 pm

kupując swego też myślałem że wyciek z kuli to pikuś.
Niestety skończyło się na nowym moście.
Przyczyna posypane łożysko :)11 które wyrąbało rowek w kuli.
Blazer 88 4.2+gaz
Parchaty plaskacz GR 95

filipfil
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: wt gru 16, 2008 5:49 pm

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: filipfil » pt lip 03, 2009 11:35 am

rabarbar_pn pisze:jak już będziesz miał rozbebeszony most, nie zaszkodzi dołożyć blokady, lepiej będzie robił w terenie :)21
He he tak było u mnie: Zaczęło się od wycieku i poszło: uszczelniacze, łożyska, smar, olej, regeneracja kuli, blokada arb, a jak blokada to i kompresor... no i sprzęgiełka od razu wymieniłem... A zaczęło się tak niewinne :)

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: tomek 79 » pt lip 03, 2009 6:52 pm

wszystko zalezy od budzetu :)21

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: lbl78 » pt lip 03, 2009 11:56 pm

dokładnie jeden wyda 58 zeta drugi 4700 i obaj szczęśliwi :)2 :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
mayer
 
 
Posty: 1391
Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: mayer » sob lip 04, 2009 9:08 am

lbl78 pisze:dokładnie jeden wyda 58 zeta drugi 4700 i obaj szczęśliwi :)2 :)21
nie obaj tylko obytrzej... Zapomniałeś o tym co te 4700 zainkasuje :)21
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...

airman
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pt sty 09, 2009 8:13 pm

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: airman » sob lip 04, 2009 6:47 pm

Duzo roboty?? Troche dlubaniny jest przy kompleksowym remoncie ze zmiana lozysk. Sama wymiana uszczelniacza polosi to max 2 godz.

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12628
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: lbl78 » sob lip 04, 2009 10:42 pm

mayer pisze:
lbl78 pisze:dokładnie jeden wyda 58 zeta drugi 4700 i obaj szczęśliwi :)2 :)21
nie obaj tylko obytrzej... Zapomniałeś o tym co te 4700 zainkasuje :)21
:)2 prawda :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
MarcinuS
Posty: 385
Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: MarcinuS » śr lip 08, 2009 3:00 pm

A ja tam to pieprze. :)21 Dolewam tylko olej co jakiś czas i jest supciak :)21
Patrol GR Y60 :)21
OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: Adamo » śr lip 08, 2009 3:15 pm

MarcinuS pisze:A ja tam to pieprze. :)21 Dolewam tylko olej co jakiś czas i jest supciak :)21
Tylko że jak się tak pojeździ, biorąc pod uwagę, że woda wpływa szybciej niż olej wypływa, najpierw zardzewieją łożyska,które następnie zdemolują resztę mostu :)21

Awatar użytkownika
MarcinuS
Posty: 385
Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Wyciek z Kuli

Post autor: MarcinuS » śr lip 08, 2009 3:31 pm

Adamo pisze:
MarcinuS pisze:A ja tam to pieprze. :)21 Dolewam tylko olej co jakiś czas i jest supciak :)21
Tylko że jak się tak pojeździ, biorąc pod uwagę, że woda wpływa szybciej niż olej wypływa, najpierw zardzewieją łożyska,które następnie zdemolują resztę mostu :)21
2 lata nic się narazie nie robi. A wyciek nie jest też taki duży;p
Patrol GR Y60 :)21
OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości