Buda k160 vs k260
Moderator: Kosiarz
Buda k160 vs k260
Witam,
Jak się ma sprawa założenia budy z k260 na ramę do k160 SD33T? Wiem że na pewno troszku inaczej będzie wyglądała komora silnika bo w 160 muszę mieć miejsce na 2 aku. Ale poza tym jak duże są różnice? Chodzi mi głównie o:
- mocowanie do budy - w tych samych miejscach?
- rozstaw kół jest ten sam?
- ukształtowanie tunelu i wycięcia pod lewarki - nie ma jakiś kolizji z silnikiem, skrzynią ?
- elemenaty blacharskie typu maska, błotniki, drzwi, hardtop - zamienne?
- przednia szyba - zamienna?
- inne dodatkowe nieprzewidziane "atrakcje"?
A może ktoś to już robił i może sie podzielić wskazówkami/radami?
Jak się ma sprawa założenia budy z k260 na ramę do k160 SD33T? Wiem że na pewno troszku inaczej będzie wyglądała komora silnika bo w 160 muszę mieć miejsce na 2 aku. Ale poza tym jak duże są różnice? Chodzi mi głównie o:
- mocowanie do budy - w tych samych miejscach?
- rozstaw kół jest ten sam?
- ukształtowanie tunelu i wycięcia pod lewarki - nie ma jakiś kolizji z silnikiem, skrzynią ?
- elemenaty blacharskie typu maska, błotniki, drzwi, hardtop - zamienne?
- przednia szyba - zamienna?
- inne dodatkowe nieprzewidziane "atrakcje"?
A może ktoś to już robił i może sie podzielić wskazówkami/radami?
Mix K260/K160 z SD33T
Re: Buda k160 vs k260
co do komory silnika to przecież były 260 z silnikiem 3,3 

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: Buda k160 vs k260
Szyba napewno jest ta sama , reszta nie wiem, trzaba by postawić dwa koło siebie, i porównać , jak by co mam rame do krótkiej 260 ,jak masz bude to będziesz miał komplet 

Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61
Re: Buda k160 vs k260
Wszystko to samo tylko brak podstawy pod drugi aku przekladalem i pasuje wszystko.
Re: Buda k160 vs k260
Nie do konca-nie pasuje przednie mocowanie budy 260 do ramy ze 160 ale to nie jest problem wiertarka i po sprawie jesli w bude 260 wkladasz 33 to musisz ze starej budy przespawac mocowania na chlodnice no i na akumulator z cala reszta nie ma klopotu pasuje jak ulał POWODZENIAkam pisze:Wszystko to samo tylko brak podstawy pod drugi aku przekladalem i pasuje wszystko.
Każdego należy wysłuchać nie ze wszystkim musisz się zgadzać
Re: Buda k160 vs k260
zalezy jaka wersja ja mialem 2.8 w 260 i byly dwa miejsca na atom
Czasami wychodzi lepiej niż planujesz-pomyślał mąż,gdy rzucił młotkiem w kota,a trafił w żonę
Re: Buda k160 vs k260
-Rożne przednie mocowania budy
-całkiem inny pas przedni(chłodnica nie pasuje)
-inne mocowania akumulatora
-Panel do lewarków nie pasuje
-hardtop pasuje ale nie ma wycieraczki na szybie tylnej tylko na klapie
-Przednie pozycje i kierunkowskazy są inne
-atrapa przednia nie pasuje
-260 jest okropna z wyglądu
-260 jest z gównolitu
(niby to samo, a w 160-ce większość śrub odkręca się bez problemu)
-inna instalacja elektryczna

-całkiem inny pas przedni(chłodnica nie pasuje)
-inne mocowania akumulatora
-Panel do lewarków nie pasuje
-hardtop pasuje ale nie ma wycieraczki na szybie tylnej tylko na klapie
-Przednie pozycje i kierunkowskazy są inne
-atrapa przednia nie pasuje
-260 jest okropna z wyglądu

-260 jest z gównolitu

-inna instalacja elektryczna

Re: Buda k160 vs k260
jeśli można sie dowiedzieć więcej szczegółow nt:
- mocowanie chłodnicy - w 260 za szerokie czy za wąskie w stosunku do 160?
- panel do lewarków czyli ta blacha co jest przykręcana do budy od wewnątrz - inny kształt?
- jeśli zupełnie inny przedni pas to plastikowej atrapy i tej blaszanej z kierunkami ze 160 ot tak nie zamontuje w budzie z 260, potrzeba będzie jakiś większych modyfikacji? (akurat bardziej mi się podoba przód 160tki)
Instalacja, dodatkowe mocowanie aku i inne mocowanie budy z przodu nie będą problemem.
A jakie są różnice między budą z 2.8 benzyny a 3.3 TD? Wiem że znowu nie będzie mocowania na drugi aku i inna wiązka ale co z tunelem, mocowaniem chłodnicy, lewarkami, bakiem i innymi "niespodziankami"? Motał ktoś kiedyś?
Pytam bo muszę znaleźć nową budę. Niestety z 3.3 w miarę przyzwoitym stanie nie ma tego za wiele albo są na drugim końcu Polski. Dlatego się zastanawiam czy rozszerzenie poszukiwań o bude z 260 albo benzyny ma sens czy tylko mi przysporzy więcej kłopotów niż pożytku.
- mocowanie chłodnicy - w 260 za szerokie czy za wąskie w stosunku do 160?
- panel do lewarków czyli ta blacha co jest przykręcana do budy od wewnątrz - inny kształt?
- jeśli zupełnie inny przedni pas to plastikowej atrapy i tej blaszanej z kierunkami ze 160 ot tak nie zamontuje w budzie z 260, potrzeba będzie jakiś większych modyfikacji? (akurat bardziej mi się podoba przód 160tki)
Instalacja, dodatkowe mocowanie aku i inne mocowanie budy z przodu nie będą problemem.
A jakie są różnice między budą z 2.8 benzyny a 3.3 TD? Wiem że znowu nie będzie mocowania na drugi aku i inna wiązka ale co z tunelem, mocowaniem chłodnicy, lewarkami, bakiem i innymi "niespodziankami"? Motał ktoś kiedyś?
Pytam bo muszę znaleźć nową budę. Niestety z 3.3 w miarę przyzwoitym stanie nie ma tego za wiele albo są na drugim końcu Polski. Dlatego się zastanawiam czy rozszerzenie poszukiwań o bude z 260 albo benzyny ma sens czy tylko mi przysporzy więcej kłopotów niż pożytku.
Mix K260/K160 z SD33T
Re: Buda k160 vs k260
z benzyny wsio to samo 

Re: Buda k160 vs k260
Z benzyny różni się tylko mocowaniem pod drugi akumulator i instalacją elektryczną, wszystko inne jest takie samo.
W związku z tym że cały pas przedni w 260 jest inny niż w 160, to mocowania chłodnicy, lamp i atrapy przedniej są całkiem inne. Cały pas przedni jest jakby odwrotny, bo w 260 2,8TD jest przesunięty mocno do przodu i żeby się zmieścił musieli przesunąć chłodnicę do przodu.
W 160 chłodnice zakłada się na 2 szpilki na nadkolach i przykręca na 2 śrubki u góry, a w 260 chłodnicę(jest mniejsza i odwrotna) wkłada się w dziury u dołu i przykręca u góry.
Blacha do lewarków w 260 ma całkowicie inny kształt, a przykręcenie blachy od 160 wymaga rzeźby i może dmuchać w okolicach lewarków.
W związku z tym że cały pas przedni w 260 jest inny niż w 160, to mocowania chłodnicy, lamp i atrapy przedniej są całkiem inne. Cały pas przedni jest jakby odwrotny, bo w 260 2,8TD jest przesunięty mocno do przodu i żeby się zmieścił musieli przesunąć chłodnicę do przodu.
W 160 chłodnice zakłada się na 2 szpilki na nadkolach i przykręca na 2 śrubki u góry, a w 260 chłodnicę(jest mniejsza i odwrotna) wkłada się w dziury u dołu i przykręca u góry.
Blacha do lewarków w 260 ma całkowicie inny kształt, a przykręcenie blachy od 160 wymaga rzeźby i może dmuchać w okolicach lewarków.

Re: Buda k160 vs k260
Dzięki panowie!!
Wiem przynajmniej z czym jest ile roboty co będę miał na uwadze przy poszukiwaniach.
Wiem przynajmniej z czym jest ile roboty co będę miał na uwadze przy poszukiwaniach.
Mix K260/K160 z SD33T
Re: Buda k160 vs k260
Atrape plastikowa montujesz bez problemow a ta metalowa z kieronkami z 160 wymaga przespawania trzech mocowan przez co finalnie wyglada wygieta lekko w łók ale do przezycia z blachami od lewarkow nie mialem problemow
Każdego należy wysłuchać nie ze wszystkim musisz się zgadzać
Re: Buda k160 vs k260
Jako , że odwaliło mi z leksza i zanabyłem kolejnego patyka , tym razem W160 to odgrzeję trochę wątek.
Buda jest w stanie agonalnym bez szans na przeżycie. Jednynie maska i dach jest w miarę, cała reszta to tektura. Jeśli ktoś posiada rokującą karoserię W160 to chętnie przytule
wiem , że to graniczy z cudem ale zapytać zawsze można
Opcja B to 260 long i też jestem w stadium poszukiwań.
Rama OK
zawiecha nie wybita, silnik 3.3 wolnyssak brzytwa
skrzynka czwórka, kiera oryginalna nie wytarta z napisem Datsun ,brązowy środek, brązowa skórzana tapicerka z białymi obszyciami, okrągła lampa, rok 1982. Zamiaruje odrestaurować to autko bo jest mistrzowskie 
Jeśli ktoś coś to proszę o info.

Buda jest w stanie agonalnym bez szans na przeżycie. Jednynie maska i dach jest w miarę, cała reszta to tektura. Jeśli ktoś posiada rokującą karoserię W160 to chętnie przytule


Opcja B to 260 long i też jestem w stadium poszukiwań.
Rama OK



Jeśli ktoś coś to proszę o info.

W160
PajeroLong SS
PajeroLong SS
- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Buda k160 vs k260
po zatym co powyżej napisano możesz zastosować chłodnicę z Gr lub 260 tutaj akórat nie widzę większego problemu
buda nie zawsze to kupa rdzy ja mam z 260 i nie jest tragicznie
co do elektryki to przełożysz cała ze starej budy i problemu nie masz , nie kombinujesz
ale projekt będzie wymagał i czasu i kasy i troszkę nerwów oraz środka na uspokojenie
buda nie zawsze to kupa rdzy ja mam z 260 i nie jest tragicznie
co do elektryki to przełożysz cała ze starej budy i problemu nie masz , nie kombinujesz
ale projekt będzie wymagał i czasu i kasy i troszkę nerwów oraz środka na uspokojenie
Super parchatek Super y60 

-
-
- Posty: 812
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 3:16 pm
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Buda k160 vs k260
Pojara odezwij sie na PW


-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Buda k160 vs k260
Krzysiek_MM pisze:Pojara odezwij sie na PW

co tam motacie ?
proszę mnie wtajemniczyć

pojara mam budę zrekonstruowaną w 80% na najwyższym technicznym osiągalnym poziomiepojara90 pisze: Jeśli ktoś coś to proszę o info.

masz worek....taczkę kasy

poka fotki na meila czy pw
chociaż se popatrzę

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
-
- Posty: 812
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 3:16 pm
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Buda k160 vs k260
Jako że rupieci do K/W160 u mnie troche leży to i buda w stanie przyzwoitym by sie znalazła
Ma nawet brązową deche


Ma nawet brązową deche

Re: Buda k160 vs k260
Zależy jak duże mają być te taczki, mój synek ma takie plastikowe, bilonu trochę wejdzie- mogą byćPatryk 160 pisze:taczkę kasy![]()


W160
PajeroLong SS
PajeroLong SS
Re: Buda k160 vs k260
Bylim, widzielim,załadowalim,wrócicilimKrzysiek_MM pisze:Pojara odezwij sie na PW

Jeszcze raz Wielkie Dzięki Krzysiek_MM



W160
PajeroLong SS
PajeroLong SS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość