Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: mephi » czw lip 16, 2009 10:28 am

Witajcie,

Moda na 4.2 jest zaraźliwa :)21 więc postanowiłem kupić nowego...

http://www.transauto.be/car/car.php?vehicle=457&lg=en

Teraz pytanie, czy Nowy Patrol Sahara spełnia europejskie normy
spalin - lub jak to zarejestrować w PL....
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
mazurkas007
 
 
Posty: 2828
Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
Lokalizacja: podlasie

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: mazurkas007 » czw lip 16, 2009 10:31 am

mephi pisze:Witajcie,

Moda na 4.2 jest zaraźliwa :)21 więc postanowiłem kupić nowego...

http://www.transauto.be/car/car.php?vehicle=457&lg=en

Teraz pytanie, czy Nowy Patrol Sahara spełnia europejskie normy
spalin - lub jak to zarejestrować w PL....
A masz prawko na autobus :)21
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: mephi » czw lip 16, 2009 10:33 am

Wiem, wiem 10 seats.. ale wystarczy wymontować tylne (2x2), w bagażniku przed rejestracja w Okręgówce i będzie 6.
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
mazurkas007
 
 
Posty: 2828
Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
Lokalizacja: podlasie

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: mazurkas007 » czw lip 16, 2009 10:41 am

Skoro sprzedają to w Belgii a tym bardziej w Brukseli, to musi być wszystko ok :)21
ale wiadomo, najciemniej pod latarnią.
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: mephi » czw lip 16, 2009 10:45 am

Ciekawi mnie to, ponieważ na innych ogłoszeniach pisą:
"Tropical version for export only outside EU"
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

Awatar użytkownika
mazurkas007
 
 
Posty: 2828
Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
Lokalizacja: podlasie

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: mazurkas007 » czw lip 16, 2009 10:47 am

Kupujesz, masz fakturę z unii, przywozisz do nas, załatwiasz wszelkie papiery i zgłaszasz się do wydziału komunikacji. Tylko to outside EU musisz lekko zamazać masłem przed oddaniem do tłumaczenia.
Tak tylko teoretyzuję :-?
Jest 4x4 - rusza wyścig zbrojeń
im większa zmota - tym dalej trzeba iść po traktor

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: sebson » czw lip 16, 2009 11:02 am

mephi pisze:Witajcie,

Moda na 4.2 jest zaraźliwa :)21 więc postanowiłem kupić nowego...

http://www.transauto.be/car/car.php?vehicle=457&lg=en

Teraz pytanie, czy Nowy Patrol Sahara spełnia europejskie normy
spalin - lub jak to zarejestrować w PL....
Spytaj Guru 4.2 Igora 909 :)21
On w tym temacie powinnien być zorientowany :)2
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
busz
Posty: 737
Rejestracja: śr sie 02, 2006 2:52 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: busz » czw lip 16, 2009 11:19 am

na 99% zapomnieli dopisać "for export outside ue". Stary silnik i 10 miejsc - taką konfigurację masz u większości handlarzy sprzedających toyoty hzj na afrykę. Na razie jeszcze można w Polsce zarejestrować jedną sztukę na własny użytek, nawet bez euro IV, ale upewnij się we właściwym wydziale komunikacji, bo mieli z tym skończyć. Do ceny jeszcze vat, cło i akcyza.
GG 2626465

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: lbl78 » czw lip 16, 2009 1:05 pm

u mnie sprawa wyglądała tak, że prościej było zarejestrować samochód najpierw w Belgii a potem dopiero przerejestrować w Polsce, tyle że to Y60 i były takie w Belgi w armii więc rejestruje sie tam takiego z szablonu i nic się nie czepiają :-? jak z nówką jest to nie jestem pewien ale na import prywatny chyba można sobie takiego ściągnąć :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

nemoleon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 28
Rejestracja: czw mar 05, 2009 11:10 am
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: nemoleon » pt lip 17, 2009 8:24 am

nie jestem pewny czy gra warta swieczki poniewaz:
1. wydaje mi sie ze zapomnieli wpisac ze tylko outside EU, poniewaz to nie jest tak ze Ty nie mozesz tego od nich kupic tylko im nie wolno sprzedac do uni czegos takiego nowego, chyba ze sprowadzili indywidualnie dla siebie i juz u siebie zarejestrowali. jesli sa tylko handlarzem, posrednikiem i nie rejestrowali auta na siebie po przywozie to z tego co mi wiadomo nie zarjestrujesz tego. zaraz sie pewnie odezwa glosy ze przeciez mi w miejscowosci "x" sie tak udalo.... moze i tak, ale ja tez dlugo sie zastanawialem i wybralem inna wersje.
2. wychodzi mi po aktualnym przeliczniku euro z tego ogloszenia 100.000zl netto + 18% akcyzy + 22% vatu tak na okraglo liczac mniej niz 140tys to to nie wyjdzie + zabawa....
3. ja wybralem wersje kupic rocznik 2006-2007 w polsce z papierami, wstawic nowy silnik od Igora :) i tak wychodzi taniej i 0 problemow z motaniem papierow + mozna sprzedac sprawne 3.0 tym co im wybuchnie :)

pozdrawiam,

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: wojtek_kom » pt lip 17, 2009 7:29 pm

Mogę się mylić, rejestrujesz jako ciężarówkę...
Inne jako specjalny terenowy ... :)21 ...
Miejsc zostawiasz 7 -8,czy tam ile chcesz (przed rejestracją papier od diagnosty ile ma miejsc).
Nissan-y

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: Igor V8 » pt lip 17, 2009 8:30 pm

Nie ma szans zarejestrowania go w unii Europejskiej
Gdyby się dało to już ze 2 lata bym nim jeździł :wink:
Rozmawiałem z nimi kilka razy
Jest patent z rejestracją na Ukrainie ale to generuje piramidalne koszta nie warte zachodu
Są dostępne tylko na eksport

Tego co kupiłem w Holandii 4.2 z 2007 roku , importer nie mógł przez rok zarejestrować ...
... wymyślił jednorazowy patent , powiedział mi że nigdy karwa więcej samochodów z Dubaju :roll:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: Igor V8 » pt lip 17, 2009 8:36 pm

busz pisze:ale upewnij się we właściwym wydziale komunikacji, bo mieli z tym skończyć. Do ceny jeszcze vat, cło i akcyza.
Samochód musi być dopuszczony do obrotu wewnątrz unijnego
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: Igor V8 » pt lip 17, 2009 8:37 pm

mephi pisze:Wiem, wiem 10 seats.. ale wystarczy wymontować tylne (2x2), w bagażniku przed rejestracja w Okręgówce i będzie 6.
Zgadza się ... to najmniejszy problem :wink:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Nowy Patrol Sahara 4.2- jakie to spełnia normy (EURO?)

Post autor: Igor V8 » pt lip 17, 2009 8:39 pm

mazurkas007 pisze:Skoro sprzedają to w Belgii a tym bardziej w Brukseli, to musi być wszystko ok :)21
Tak tak ... Ty jesteś najbardziej zorientowany w temacie :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość