Strona 1 z 10

TURBO W Y60

: sob wrz 05, 2009 9:15 pm
autor: daniel b
Pare pytań mam
Jakie ciśnienie powinno być na turbo w 2.8td
a do jakiego bezpiecznie można je podnieść :D

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 05, 2009 10:57 pm
autor: Igor V8
Spokojnie możesz dać 0.9
Znam Patrole wykręcone na 1.1 i chodzą z powodzeniem :wink:

Ps.
Piszę o 2.8

Re: TURBO W Y60

: ndz wrz 06, 2009 12:17 am
autor: Mroczny
u mnie 1.2

Re: TURBO W Y60

: ndz wrz 06, 2009 9:26 am
autor: daniel b
no właśnie chodzi mi o 1.2 :D
Mroku ,a ty masz jeszcze seryjną turbawke czy od jakiegoś ACTROSA :D

Re: TURBO W Y60

: ndz wrz 06, 2009 10:25 am
autor: Mroczny
seryjną..
tyle że sprawną..
myślę o g28 ale jakoś opieszale mi to idzie - jestem zadowolony z osiągów obecnych to i kombinować mi się nie chce..

Re: TURBO W Y60

: ndz wrz 06, 2009 12:36 pm
autor: daniel b
Sam przerabiałeś turbine czy jakiś fachura

Re: TURBO W Y60

: czw wrz 17, 2009 10:14 pm
autor: KarolZG
Z motodaty :
Cisnienie oleju badamy przy 3 tys obrotow - 3,2 do 4,2
Turbina : 0,85-0,91
Cisnienie sprezania od 24,5-30,4 .

Re: TURBO W Y60

: czw wrz 24, 2009 6:42 pm
autor: daniel b
MOja daje już 1.2bara :D i działa już od 600obr .Z parcha zrobiła się niezła maszynka :)2

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 11:35 am
autor: Armani
Orginalne jest 0.8 BAR a podkrecac bezpiecznie bez problemu mozesz do 1.1 BAR i zadne zło jej sie niestanie umnie pąpuje 1.2BAR i chodzi juz poł roku a roznica w mocy jest wyraznie odczowalna

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 5:33 pm
autor: ernil
Armani pisze:Orginalne jest 0.8 BAR a podkrecac bezpiecznie bez problemu mozesz do 1.1 BAR i zadne zło jej sie niestanie umnie pąpuje 1.2BAR i chodzi juz poł roku a roznica w mocy jest wyraznie odczowalna
Czad.

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 6:37 pm
autor: mayer
No co? Armani przecie :)21 Może ładnie pachnie i wystarczy? :)21

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 7:50 pm
autor: iskra69
A o ile zwiekszy się spalanie , jeżeli ze standardowego ciśnienia zwiększymy na 1,1 bara ?? .

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 8:28 pm
autor: N2O
Samo zwiększenie ciśnienia nie podniesie spalania, ale i nie da więcej mocy.
:)21

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 8:42 pm
autor: ernil
No nie mów, że trzeba zwiększyć dawkę paliwa? :o
:)21

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 8:52 pm
autor: KarolZG
i zaraz pojawi się pytanie czy jak zwiększy się dawkę paliwa to pali więcej czy tyle samo :D :D :D

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 8:53 pm
autor: N2O
Jak ktoś nie chce to nie musi, kto zabroni mu jeździć parchem na powietrze?
:)21

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 8:55 pm
autor: N2O
KarolSawiak pisze:i zaraz pojawi się pytanie czy jak zwiększy się dawkę paliwa to pali więcej czy tyle samo :D :D :D
To już zależy od sposobu używania tego czegoś pokrytego gumą pod prawą stopą.
:)21

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 9:07 pm
autor: ernil
Nie żartuj, że nie masz aluminiowych nakładek "Szparko"... :)21

Re: TURBO W Y60

: sob wrz 26, 2009 9:33 pm
autor: PG
KarolSawiak pisze:i zaraz pojawi się pytanie czy jak zwiększy się dawkę paliwa to pali więcej czy tyle samo :D :D :D
bedzie palil mniej bo majac wiekszy zapas mocy pod noga nie bedziesz musial jej do konca wykorzystywac i deptac 8)
:lol: :lol: :lol:
same plusy :)17

Re: TURBO W Y60

: ndz wrz 27, 2009 10:47 am
autor: mayer
PG pisze:
KarolSawiak pisze:i zaraz pojawi się pytanie czy jak zwiększy się dawkę paliwa to pali więcej czy tyle samo :D :D :D
bedzie palil mniej bo majac wiekszy zapas mocy pod noga nie bedziesz musial jej do konca wykorzystywac i deptac 8)
:lol: :lol: :lol:
same plusy :)17
Wg tej filozofii to taki Bugatti Veyron nie tylko nie powinien palić nic ale wręcz powinien produkowac paliwo do baku :)21 :)21 :)21

Re: TURBO W Y60

: ndz wrz 27, 2009 6:34 pm
autor: iskra69
Ja zadałem pytanie , nie precyzyjne bo pominołem zwiększenie dawki paliwa , ale interesuje mnie podniesienie mocy z uwagi na to , że poruszam sie patrolem na codzień , jak po tych dwóch czynnościach zwiekszy się apetyt na paliwo ?? .

Re: TURBO W Y60

: ndz wrz 27, 2009 6:52 pm
autor: ernil
Na pewno spalanie wzrośnie. Nie wiem, czy uzyskasz miarodajne informacje z uwagi na to, że zazwyczaj ludzie wykonujący taką modyfikację jeżdżą na dużych kołach tudzież po prostu maja w dupie spalanie :)21 Mariusz rozdmuchał turbinę, dołożył IC, uwolnił wydech i naturalnie pobawił się dawką. Możesz się zapytać czy mierzył spalanie na 33", których używa jadąc do teatru. Ewentualnie możesz poczekać z miesiąc-dwa - jak popełnię patrola do końca to zmierzę Ci spalanie na czymś w okolicy 31"-32" oraz na 37".
Wartości mogą się jednak drastycznie różnić w momencie kiepsko dobranego składu mieszanki...

Re: TURBO W Y60

: ndz wrz 27, 2009 6:58 pm
autor: iskra69
ok poczekam :D .

Re: TURBO W Y60

: śr wrz 30, 2009 8:19 pm
autor: KJarosław
Armani pisze:Orginalne jest 0.8 BAR a podkrecac bezpiecznie bez problemu mozesz do 1.1 BAR i zadne zło jej sie niestanie umnie pąpuje 1.2BAR i chodzi juz poł roku a roznica w mocy jest wyraznie odczowalna
Oryginalnie turbo w starym RD daje 0,4-0,5 Bar mierzone na dwuch sprawnych turbinach, 0,8 to daje w nowszyc konstrukcjach uzbrojonych w chłodnice powietrza i inne elektroniczne pierdoły.

Re: TURBO W Y60

: śr wrz 30, 2009 8:34 pm
autor: KarolZG
U mnie daje max 0,9 - kwestia regulacji WG i dawki paliwa . Sprawą pierwszoplanową jest to przy jakich obrotach mamy zadane ciśnienie, bo jeden ma od 1000 obrotów 0,5 a drugi dopiero od 3500 obrotów , co świadczy o stanie turbiny .