Strona 1 z 23
Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: pn wrz 21, 2009 8:17 pm
autor: LSD
Nie tylko dieslami napędzane są Patrole. Silników benzynowych też trochę było.
Sam jestem ciekaw czy są u nas białe kruki typu:
K160 z silnikiem 4,0 benzyna (P40) czy
Y60 z silnikiem 3,0 EFI (RB30)
Może byśmy założyli klub wyznawców benzynowych Patroli

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: pn wrz 21, 2009 8:18 pm
autor: czesław&jarząbek
osrało was z tym ciągłym wyznawaniem wiary?
róża różańcowo-partolowa, czy co?
dżizassss...

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: pn wrz 21, 2009 8:25 pm
autor: Misiek Bielsko
Gorzej, jak toyociarze....
Zaraz zaczna robic ssan-spoty

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: pn wrz 21, 2009 8:26 pm
autor: czesław&jarząbek
Misiek Bielsko pisze: ssan-spoty

dobre
i odrobinę dwuznaczności i odrobinę pikanterii
ssan-spoty

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: pn wrz 21, 2009 8:27 pm
autor: LSD
No przecież nuda tu taka, że coś trzeba tworzyć nowego. Ile razy można czytać, że komuś huczy skrzynia, albo wybuchła głowica

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: pn wrz 21, 2009 8:29 pm
autor: czesław&jarząbek
aha.
bo myślałem, że to taka rozpaczliwa próba budowania legendy wokół produktu absolutnie pozbawionego klasy

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: pn wrz 21, 2009 8:38 pm
autor: Peepuck!
czesław&jarząbek pisze:aha.
bo myślałem, że to taka rozpaczliwa próba budowania legendy wokół produktu absolutnie pozbawionego klasy

Lepiej zważ co mówisz. Wyznawcy potrafia być niebezpieczni...

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: pn wrz 21, 2009 9:24 pm
autor: Katun
Nie od dziś wiadomo że patrol pojedzie na wszystkim
Benz+Lpg, Diesel+Lpg, frytury, opały i inne wynalazki.

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: pn wrz 21, 2009 9:43 pm
autor: Mroczny
Misiek Bielsko pisze:Gorzej, jak toyociarze....
Zaraz zaczna robic ssan-spoty

gorzej niz toyociarze się nie da
a próby spotów były - na szczęście nieudane

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: wt wrz 22, 2009 5:01 pm
autor: pavvel
wyznawca nie jestem ani nie beda ale posiadaczem TB42E owszem

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: wt wrz 22, 2009 5:28 pm
autor: leon zet
czesław&jarząbek pisze:
róża różańcowo-partolowa, czy co?
Jeśli już trzymany się kościółkowego nazewnictwa to raczej wspólnota dla intronizacji super najświętszego serca super patrola super

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: wt wrz 22, 2009 9:04 pm
autor: LSD
pavvel pisze:wyznawca nie jestem ani nie beda ale posiadaczem TB42E owszem

No wreszcie jakiś benzynowiec się znalazł. Już myślałem, że tylko diesle tu jeżdzą. Ja też przez jakiś czas jeździłem TB42E. Mam baaaardzo pozytywne wrażenia z jazdy Parchem z tym silnikiem. Myślę, że welu zagorzałych miłośników diesli zmieniło by zdanie, kiedy by spróbowali 4,2 EFI. Jedyny ból to spalanie w terenie i w mieście, bo na trasie to tylko 1-2 litry większe od 4,2D.
Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: wt wrz 22, 2009 10:05 pm
autor: lbl78
w Kuwaice dane mi było pomykać przez jakiś czas TB48 zajebiaszczy motor

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: wt wrz 22, 2009 10:10 pm
autor: Mroczny
bardzo akuratne miejsce do użytkowania takiego pojazdu

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: wt wrz 22, 2009 10:14 pm
autor: lbl78
tragedii nie było

w 25 sie zamykał

no chyba że na pustynie się wypuściliśmy
dobrze że 200 litrów było zatankowane

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: wt wrz 22, 2009 11:52 pm
autor: montero
Szczęściarz

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: śr wrz 23, 2009 10:00 pm
autor: LSD
lbl78 pisze:tragedii nie było

w 25 sie zamykał

no chyba że na pustynie się wypuściliśmy
dobrze że 200 litrów było zatankowane

W TB42 też tragedii nie ma. 13 na trasie (110-130 km/h) 18-20 w mieście.
Ale jak koleś ma na simexach 36" i w automacie, to w terenie wychodzi 100/100

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: śr wrz 23, 2009 10:07 pm
autor: iras01
mi tam wychodzilo jakies 30-40 na 100 ale jak sie znudze 4.2d to benzynke w automacie z gazem zakladam.Przy wiekszych predkosciach to nawet pogadac w srodku mozna

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: czw wrz 24, 2009 10:24 am
autor: lbl78
iras01 pisze:Przy wiekszych predkosciach to nawet pogadac w srodku mozna

tapicerkę zamontuj z powrotem

można wtedy spokojnie rozmawiać a nawet radia słuchać

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: ndz wrz 27, 2009 2:39 am
autor: LSD
Jakaś cisza tu. Chyba faktycznie prawie nikt nie jeździ benzynowym Parcholem. Szkoda

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: ndz wrz 27, 2009 7:48 am
autor: pavvel
no jezdze ale co mam napisac
wrzucam D nacikam gaz i jedzie
bylem tym w Maroku spalanie okolo 18l/100km na trasie jak i w lekkim terenie zaladowany byl niemilosiernie 4 osoby na pokladzie.
w miescie na codzien pali kolo 18-20l/100km
awaryjny raczej nie jest ostatnio wysiadl czujnik cisnienia oleju ale po tygodniu sie sam naprawil

Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: ndz wrz 27, 2009 11:18 am
autor: Marcin-Kraków
Jest ostatnio na allegro Y61 z 4,5 l na automacie. Zastanawia mnie fakt czy w Polsce jest wiecej takich samochodow czy jest to jedyna sztuka.
Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: ndz wrz 27, 2009 11:25 am
autor: bigos
Marcin-Kraków pisze:Jest ostatnio na allegro Y61 z 4,5 l na automacie. Zastanawia mnie fakt czy w Polsce jest wiecej takich samochodow czy jest to jedyna sztuka.
na mobile.de była kiedyś też jedna taka w jasnym kolorze
Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: ndz wrz 27, 2009 10:07 pm
autor: LSD
Marcin-Kraków pisze:Jest ostatnio na allegro Y61 z 4,5 l na automacie. Zastanawia mnie fakt czy w Polsce jest wiecej takich samochodow czy jest to jedyna sztuka.
4,5 nie widziałem, ale 4,8 jeździ na pewno.
Re: Klub wyznawców TB42, TB45, TB48, P40, RB30, L28
: sob paź 03, 2009 11:31 pm
autor: mik
Panowie, czy TB42 występował w krótkiej wersji nadwozia

Oczywiście chodzi mi o fabryczne konstrukcje.