Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: grzes » czw paź 01, 2009 12:46 pm

Auto z 2003 roku, wymieniony czujnik cisnienia oleju, pozaq tym zdublowany system pomiaru tak zeby wyeliminowac mozliwosc wadliwego pomiaru. Od czasu do czasu zaswieca sie kontrolka oleju.

Silnik sie konczy ? jak temu mozna zaradzic, problem dotyczy silnika w T2, nie Patrolowego.

Jakies pomysly ?

Czy ktos wie jak zalatwialo/radzilo sobie z tym ASO ?

PS> Kasztany zostawmy na pozniej, bo sprawa pilna, auto "na kanale"

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: wojtek_kom » czw paź 01, 2009 5:02 pm

Inny olej...
Jaki przebieg, przegrzany, znana historia...?

ASO? Hmmm ... można pozbyć się czujnika, usunąć kontrolkę :)23
Nissan-y

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: gebels » czw paź 01, 2009 5:32 pm

ja bym zaczął od zmiany oleju, ale na gęstszy troche i zobaczył co się dzieje (a pomiar ciśnienia co wskazuje ??)
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: grzes » czw paź 01, 2009 6:03 pm

podobno ze z pomiarami wszystko ok. A tu nagle cyk i zapala sie kontrolka.

pokombinujemy z olejem...

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: redzik » czw paź 01, 2009 6:16 pm

jak pomiary ok a kontrolka szaleje to wina kontrolki / czujnika.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: Mroczny » czw paź 01, 2009 6:22 pm

znak nieuchronnego
:)21

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: redzik » czw paź 01, 2009 6:27 pm

ale podobno w tyranach te silniki jeszcze nie wybuchaly, no ale zawsze musi byc ten pierwszy raz :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: Igor V8 » czw paź 01, 2009 6:45 pm

Jak by co , to tam jakiś nowy 3.0 się znajdzie na podorędziu :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: gebels » czw paź 01, 2009 7:30 pm

Igor909 pisze:Jak by co , to tam jakiś nowy 3.0 się znajdzie na podorędziu :)21
Ajgor a nie masz na ZDN-ach nówki sztuki VG30ET..... Twin turbo do ZX300 ?? no chyba że masz kompletny nowy z kompem i wiązką ze Skyline to możemy dokonać jakiejś wymiany via bilety narodowego banku polskiego via Fak. Vat via silnik :)23
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: Igor V8 » czw paź 01, 2009 7:57 pm

gebels pisze:
Ajgor a nie masz na ZDN-ach nówki sztuki VG30ET..... Twin turbo do ZX300 ?? no chyba że masz kompletny nowy z kompem i wiązką ze Skyline to możemy dokonać jakiejś wymiany via bilety narodowego banku polskiego via Fak. Vat via silnik :)23
Zadzwoń do ERY :)21
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: gebels » czw paź 01, 2009 8:31 pm

Igor909 pisze:
gebels pisze:
Ajgor a nie masz na ZDN-ach nówki sztuki VG30ET..... Twin turbo do ZX300 ?? no chyba że masz kompletny nowy z kompem i wiązką ze Skyline to możemy dokonać jakiejś wymiany via bilety narodowego banku polskiego via Fak. Vat via silnik :)23
Zadzwoń do ERY :)21

zbyt łatwo się poddajesz :)21
Czwarte serce :cry:

Wicherek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 14, 2005 6:59 am
Lokalizacja: Bolków

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: Wicherek » pt paź 02, 2009 1:12 pm

redzik pisze:ale podobno w tyranach te silniki jeszcze nie wybuchaly, no ale zawsze musi byc ten pierwszy raz :)21

znam przypadek kiedy w terrańcu z takim silnikiem 'pękły' dwa tłoki
Na pohybel skur.....om

Awatar użytkownika
grzes
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: pt lip 16, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Problem z cisnieniem oleju w 3,0Di w T2

Post autor: grzes » sob paź 03, 2009 8:18 am

Troche sie rozwiazalo. Chyba daje ciala instalacja elektryczna. Po wypieciu oryg. obwodu do pomiaru na razie pokazuje ok na samym "by-passie" 3 dni testow i na razie ani razu sie nic nie zasiwecilo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość