Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Moderator: Kosiarz
-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 10:42 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Cześć,
Kupiłem k260 2,7TD (tak 2,7 a nie 2,8). Samochód z 2000 roku, rama super ale blachy takie sobie. Chciałbym zrobić mu drobne naprawy blacharskie, konserwację i jak cena byłaby rozsądna zmienić kolor. Czy znacie kogoś w okolicach Warszawy kto zrobiłby to na tyle dobrze aby nie wychodziła korozja po sezonie lub dwóch i jednocześnie stosowałby umiarkowane stawki?
Autko jest jakie jest i nie chciałbym przeinwestowywać, z drugiej strony kolor biały nie jest moim wymarzonym szczególnie z rudymi wykwitami.
Będę wdzięczny za kontakty do sensownych warsztatów.
Kupiłem k260 2,7TD (tak 2,7 a nie 2,8). Samochód z 2000 roku, rama super ale blachy takie sobie. Chciałbym zrobić mu drobne naprawy blacharskie, konserwację i jak cena byłaby rozsądna zmienić kolor. Czy znacie kogoś w okolicach Warszawy kto zrobiłby to na tyle dobrze aby nie wychodziła korozja po sezonie lub dwóch i jednocześnie stosowałby umiarkowane stawki?
Autko jest jakie jest i nie chciałbym przeinwestowywać, z drugiej strony kolor biały nie jest moim wymarzonym szczególnie z rudymi wykwitami.
Będę wdzięczny za kontakty do sensownych warsztatów.
Rock'n'roll to nie rurki z kremem 
Patrol 2.7 LWB

Patrol 2.7 LWB
- jarekstryszawa
-
- Posty: 4409
- Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
- Lokalizacja: Stryszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
nie wiem jak stawki W-wy , ale:
- lakierowanie całości to minimum - 2-2,5 kpln
- dochodzą wstawki blacharskie
- lakierowanie całości to minimum - 2-2,5 kpln
- dochodzą wstawki blacharskie
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
LR disco 200
5 o'clock offroad team
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Kondziu .... ja Cię proszęShelter_kc pisze:.....

...... nie ..... ja Cię błagam

... nie tykoj tego

Life's Too Short For A Full Time Job
-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 10:42 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Tak, ten. Taki sobie, pewnie durny jak większość moich pomysł na bazę wyprawówki.
Rock'n'roll to nie rurki z kremem 
Patrol 2.7 LWB

Patrol 2.7 LWB
-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 10:42 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Maciek, on ma pognieciony dach od belek bagażnika. No ku..ku..kurka, nie mogę na to patrzeć. Zapryskali dół drzwi barankiem i myślą, że zabezpieczyli... picówa.... Za rok będzie ociekał rudym... Nie zniese tego.Maqlinka pisze:Kondziu .... ja Cię proszęShelter_kc pisze:.....
...... nie ..... ja Cię błagam
... nie tykoj tego

Rock'n'roll to nie rurki z kremem 
Patrol 2.7 LWB

Patrol 2.7 LWB
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Mam mechanika z okolic Ozarowa,Babic,Pruszkowa ktory robi mi moje suzuki od lat....On ma jakiegos lakiernika(podobno dobry i niedrogi).Kilka razy mi proponowal..ale ja lubie rysy i pekniecia
-wiec nie skorzystalem.Jesli chcesz to zapytam jutro-powiem ze dla kolegi... i zeby nie bylo lipy... ale reczyc nie moge...U know...Mozesz potem sam podjechac i pogadac...Zapytac?

-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 10:42 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Będę wdzięczny za kontaktmalagajoe pisze:Mam mechanika z okolic Ozarowa,Babic,Pruszkowa ktory robi mi moje suzuki od lat....On ma jakiegos lakiernika(podobno dobry i niedrogi).Kilka razy mi proponowal..ale ja lubie rysy i pekniecia-wiec nie skorzystalem.Jesli chcesz to zapytam jutro-powiem ze dla kolegi... i zeby nie bylo lipy... ale reczyc nie moge...U know...Mozesz potem sam podjechac i pogadac...Zapytac?
Rock'n'roll to nie rurki z kremem 
Patrol 2.7 LWB

Patrol 2.7 LWB
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Ok.Jutro bede sie widzial z mechanikiem,podpytam "co i jak?"-wezme nr.i dam Ci znac tu na forum.Pewnie dopiero wieczorem bo jeszcze nie jestesmy umowieni na konkretna godzine
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Zobacz jaka maska jest ciężka
, nie ma spryskiwaczy i widać 1,5 mm szpachli. Komora silnika też brązowa.... Oglądałem go i oprócz silnika ze skrzynia i zawiechą nic innego dobrego nie znalazłem. Ktoś go blacharsko skatował w młodym wieku 


Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL 

Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
a ja jestem bardzo ciekaw rozwiazania polaczenia silnika 2,7td ze skrzynia i reduktorem tak zeby przedni wal napedowy wyszedl po stronie pasazera ...
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Silnik i skrzynia jest na 100% z T2. Faktycznie ma most nie popatrzyłem...
Patrol G-60 3,5D '75 => prawdopodobnie jedyny w PL 

-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 10:42 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Jak napisałem wyżej, wiem w jakim stanie jest blacharka. Nie wygląda dobrze i dlatego chcę to robić. Co do komory silnika nie ma tragedii. Maska jest ciężka jak w każdym k160 czy GR, a 1.5 mm szpachli nawet po całości wagi nie zrobi. Tyle, że pomierzyłem tą maskę i w najgorszm miejscu jest to 850 mikronów. Wygląda ogólnie nienajlepiej, także kolego ukolorawiać już nie musiszFazi pisze:Zobacz jaka maska jest ciężka, nie ma spryskiwaczy i widać 1,5 mm szpachli. Komora silnika też brązowa.... Oglądałem go i oprócz silnika ze skrzynia i zawiechą nic innego dobrego nie znalazłem. Ktoś go blacharsko skatował w młodym wieku


Jednak kupiłem go ze względu na: silnik 2.7, wysoki dach, stosunkowo młody wiek, dobre zawieszenie, ramę w bardzo dobrym stanie, z pełną świadamością stanu blacharskiego. To w sumie najłtwiej wyprowadzić i liczę że za 3k ogarnę temat.
Cena z tego ogłoszenia ma się rónież nijak do mojej transakcyjnej.
Rock'n'roll to nie rurki z kremem 
Patrol 2.7 LWB

Patrol 2.7 LWB
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Nie urągając Ci ani Twoim pomysłom, ale nie chciał bym się odlać na koło w tym samochodzie,
P.S .mam trzeci rząd siedzeń w takiej "foliowej" tapicerce jak by co.
P.S .mam trzeci rząd siedzeń w takiej "foliowej" tapicerce jak by co.
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Skrzynię GR/K260/Terrano są takie same, środek - różnią się tyłem obudowy
Ten sam symbol skrzyni, różne reduktory...
Faktu że do mojego Y61 pasuje skrzynia z 2.7
- stały obok siebie - skrzynia Y61 oraz 2.7 TII, tylko reduktor nie pasi.

Ten sam symbol skrzyni, różne reduktory...
Faktu że do mojego Y61 pasuje skrzynia z 2.7

Nissan-y
-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 10:42 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
KJarosław pisze:Nie urągając Ci ani Twoim pomysłom, ale nie chciał bym się odlać na koło w tym samochodzie,
P.S .mam trzeci rząd siedzeń w takiej "foliowej" tapicerce jak by co.

Dzięki za propozycję ale z tyłu zrobię zabudowę. Jak to określiłeś "foliowa" tapicerka do moich zastosowań jest ok. Skóra czy welur które miałem w Y61 nie były tak praktyczne. Jak znajdziesz zejście na swoje fotele daj znać, może temu komuś przyda się drugi rząd.
To auto ogólnie jest szkaradne ale może to jego zaleta, nie będzie budził niepotrzebnego zainteresowania w drodze na Murmańsk. Jadąc do Siedlec przyjadę innym, co by nie był zbytnio moczopędny

Rock'n'roll to nie rurki z kremem 
Patrol 2.7 LWB

Patrol 2.7 LWB
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Shelter_kc niestety moze jutro lub najpozniej w poniedzialek... - weekend i mechanik,spedza go z rodzina(choc wczesniej jak pisalem byl ze mna na dzis umowiony...no coz...).OfKorz moge do Niego jutro zadzwonic i zapytac o nr.do blacharza-wolalbym jednak zapytac go czy tamtem serio jest tak dobry i tani jak ten mi opowiadal,zeby nie bylo potem pretensji ze wpakowalem Cie na mine
wiec co poczekasz do poniedzialku?

wiec co poczekasz do poniedzialku?
-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 10:42 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Jasne, dzięki za wolę pomocy. Temat jest ale nie należy do pilnych 

Rock'n'roll to nie rurki z kremem 
Patrol 2.7 LWB

Patrol 2.7 LWB
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Zostaw biały. Jakiś urok jest w tym paskudztwie. Swoją drogą dość dziwacznie wydane 20k.
tel: 600298546
-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 10:42 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Kosztował 15k. To tak na wstępie.
Jak pisałem zależało mi na:
1. krótkiej żeliwnej głowicy nie pękającej jak w wysłużonych 2.8, bezobsługowym rozrządzie na kołach zębatych i nie szumiącej skrzyni,
2. wysokim dachu wcelu zrobienia długiej ok. 2m bieżących, zabudowy z możliwością spania w środku,
3. drzwiach otwieranych na boki,
4. zawieszeniu resorowym - akceptowalny resor paraboliczny dający znośny komfort oraz twardy resor tylny. ładowność nawet 800kg,
5. mocnych mostach,
6. klimatyzacji,
7. podłogę nie wygłuszoną filcem czy tym podobnym badziewiem zakrytym wyświnioną tapicerką gdzie będzie siedlisko grzyba a pod nim gnijąca podłoga. Podłogę i ścianę grodziową zabezpieczę antykorozyjnie, wygłuszę bitumikiem i zakryję gumą techniczną podłogową.
Nie dyskutuję o jego wyglądzie... jest szkaradny. To jednak również zniweluję zakładając szerzej odsadzone felgi zmieniając 16x6 et+13 na 16x7 et -10 z oponamli KL71 265/75r16 uzyskując tym samym bardzo zadowalający kompromis między agresywnością, trwałością i komfortem na czarnym. Testowałem wcześniej tą oponę w Y61 w większym rozmiarze i jak dla mnie rewelacja w stosunku do starego BFG MT i Geolandara MT. Mam możliwość zrobić sam tanim kosztem bagażnik dachowy który zakryje ten dach. Nie wymienię raczej blach na szyby zważywszy na adaptację wnętrza z tyłu. Ktoś kiedyś powiedział, że z piasku bata nie ukręcisz lecz zapewniam - jako baza jest ok, jest do czego dokręcać. To co zostało zrobione źle to blacharka, szczyt niechlujstwa i wyobraźni. Szkoda, że wogóle ruszali, miałbym teraz mniej pracy w temacie.
Samochód nie będzie demonem szybkości czy sprawności w terenie, nikomu również nie zaimponuje wyglądem. To na co liczę to, że zawiezie mnie i przywiezie z dalszych wycieczek. Nie mam zamiaru upalać nim wokół komina, lansować na zlotach i mówić o nim SuperPatrolSuper. Wyszalałem się wcześniej krótkim wybajerowanym autem. Wtedy jednak posiadanie takiego samochodu było celem samym w sobie, dziś auto ma być środkiem do celu. Ma kosztować niewiele być solidne, nie zwracać na siebie uwagi.
Ba, czy nadal uważasz, że dziwacznie wydane pieniądze? Czy moje argumenty przemawiają za tą decyzją? Pytam bo próbuję ustalić czy napewno ze mną wszystko wporządku
Jak pisałem zależało mi na:
1. krótkiej żeliwnej głowicy nie pękającej jak w wysłużonych 2.8, bezobsługowym rozrządzie na kołach zębatych i nie szumiącej skrzyni,
2. wysokim dachu wcelu zrobienia długiej ok. 2m bieżących, zabudowy z możliwością spania w środku,
3. drzwiach otwieranych na boki,
4. zawieszeniu resorowym - akceptowalny resor paraboliczny dający znośny komfort oraz twardy resor tylny. ładowność nawet 800kg,
5. mocnych mostach,
6. klimatyzacji,
7. podłogę nie wygłuszoną filcem czy tym podobnym badziewiem zakrytym wyświnioną tapicerką gdzie będzie siedlisko grzyba a pod nim gnijąca podłoga. Podłogę i ścianę grodziową zabezpieczę antykorozyjnie, wygłuszę bitumikiem i zakryję gumą techniczną podłogową.
Nie dyskutuję o jego wyglądzie... jest szkaradny. To jednak również zniweluję zakładając szerzej odsadzone felgi zmieniając 16x6 et+13 na 16x7 et -10 z oponamli KL71 265/75r16 uzyskując tym samym bardzo zadowalający kompromis między agresywnością, trwałością i komfortem na czarnym. Testowałem wcześniej tą oponę w Y61 w większym rozmiarze i jak dla mnie rewelacja w stosunku do starego BFG MT i Geolandara MT. Mam możliwość zrobić sam tanim kosztem bagażnik dachowy który zakryje ten dach. Nie wymienię raczej blach na szyby zważywszy na adaptację wnętrza z tyłu. Ktoś kiedyś powiedział, że z piasku bata nie ukręcisz lecz zapewniam - jako baza jest ok, jest do czego dokręcać. To co zostało zrobione źle to blacharka, szczyt niechlujstwa i wyobraźni. Szkoda, że wogóle ruszali, miałbym teraz mniej pracy w temacie.
Samochód nie będzie demonem szybkości czy sprawności w terenie, nikomu również nie zaimponuje wyglądem. To na co liczę to, że zawiezie mnie i przywiezie z dalszych wycieczek. Nie mam zamiaru upalać nim wokół komina, lansować na zlotach i mówić o nim SuperPatrolSuper. Wyszalałem się wcześniej krótkim wybajerowanym autem. Wtedy jednak posiadanie takiego samochodu było celem samym w sobie, dziś auto ma być środkiem do celu. Ma kosztować niewiele być solidne, nie zwracać na siebie uwagi.
Ba, czy nadal uważasz, że dziwacznie wydane pieniądze? Czy moje argumenty przemawiają za tą decyzją? Pytam bo próbuję ustalić czy napewno ze mną wszystko wporządku

Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 11:14 am przez Shelter_kc, łącznie zmieniany 2 razy.
Rock'n'roll to nie rurki z kremem 
Patrol 2.7 LWB

Patrol 2.7 LWB
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Konrad juz wcześniej napisał, że nie wydał 20k tylko mniej a teraz już wiemy, że 15k. Moim zdaniem nie są to dziwne wydane pieniądze. Wygodny, klimatyzowany, szybki dupo-wóz Konrad już ma.Ba pisze:Zostaw biały. Jakiś urok jest w tym paskudztwie. Swoją drogą dość dziwacznie wydane 20k.
Za 15 tys. kupił w miarę młode w dobrym stanie technicznym auto o prostej jak budowa cepa konstrukcji i do tego z klimatyzacją. Za Patrola Y61 z 2000r trzeba zapłacić 2x więcej i kupujesz wybuchową, awaryjną konstrukcję która najczęściej ma najechane 300tys. Moim zdaniem 15 tys nie można było wydać lepiej na klasyczne auto wyprawowe.
Na pewno nie będzie to rzucający się w oczy wszystko mający Y61GU5 rodem z folderów ARB , co prawada wstyd będzie po warszawce tym jedzić ale na dalekim wschodzie to tylko zalety

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
dokładnie tak
gdybym to ja nabył tego sztrucla celem wyprawowania się to pomalowałbym po taniości na biały kolor, przysposobil i smigał bez stresu na koniec świata rzęchem wyglądającym jak 25letni śmieć a jednak młodszym i sprawniejszym
wszystko by było bosko
gdyby nie ten resor
gdybym to ja nabył tego sztrucla celem wyprawowania się to pomalowałbym po taniości na biały kolor, przysposobil i smigał bez stresu na koniec świata rzęchem wyglądającym jak 25letni śmieć a jednak młodszym i sprawniejszym
wszystko by było bosko
gdyby nie ten resor
-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 10:42 am
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
Mroczny, ten resor nie jest zły. zwróć uwagę na konfigurację którą opisałem wyżej.Mroczny pisze:dokładnie tak
gdybym to ja nabył tego sztrucla celem wyprawowania się to pomalowałbym po taniości na biały kolor, przysposobil i smigał bez stresu na koniec świata rzęchem wyglądającym jak 25letni śmieć a jednak młodszym i sprawniejszym
wszystko by było bosko
gdyby nie ten resor
Rock'n'roll to nie rurki z kremem 
Patrol 2.7 LWB

Patrol 2.7 LWB
Re: Szukam solidnego i niedrogiego blacharza-lakiernika
resor na tarce sprawia, że doceniasz last minute do tunezji 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości