bo na 35 w terenie miał dynamikę dla mnie niewystarczającą...Jego mułowatość zabijała przyjemność z jazdy



Moderator: Kosiarz
masa, masa i jeszcze raz masaDEMO pisze:Patrol z takim silnikiem ma wady?
to zależy od kierownikaDEMO pisze: No i czy jeżdzi w terenie![]()
Wymieniłeś wszystkie zalety, a pozostałe to pewnie wady, bo to silnik ciężki, ciężki i jeszcze raz ciężki. Ale ja go lubię, bo patrzenie na temperaturę w nim nie istnieje, a rozrząd na kołach zębatych powoduje ,że poza zmianą oleju nie interesuje mnie jego obsługa.DEMO pisze:Harley pisze:Irek, niech kupi 2,8, zostanie dla wyznawców więcej sztuk , cena może spadnie i prawdziwi chętni na tym tylko skorzystają
2,8 nie kupię bo już miałem w y 61może nie jestem ,,prawdziwym,,chętnym ale chciałbym
się dowiedzieć jakie /poza oczywistymi zaletami brak turbo,długowiecznośc,dobry moment obrotowy przy małych obrotach/ Patrol z takim silnikiem ma wady?
No i czy jeżdzi w terenie![]()
źle mnie zrozumiałeśDEMO pisze: Jak on się dostojnie przemieszcza to ja go nie chcę....Mój Y 61 też się DOSTOJNIE przemieszczał ........
No tu jest plus nie trzeba zezować non stop na wskaznik temperatury
Igor909 pisze: ... mój przód stoi jak mi rano![]()
Proszę Cię ....LSD pisze:Jak szukasz mocy to 4,2D nie jest dobrą drogą.
Nie będzie on bardziej dynamiczny od 2,8 TDi.
37lbl78 pisze: BTW a Ty do 4 cali jakie masz oponki? 37??
Oceniam 4.2 jako autko wyprawoweiras01 pisze:4.2 tylko szybciej siada w bagnie i tyle.w kazdej innej sytacji jest duzo lepszy.
powiem tak, Nissan wymyślił 1 bieg żeby był jakiś element nie używany w skrzyni biegówhorn3t pisze:Często ruszałem z dwójki, bo nie chciało mi się wachlować biegami.
Igor909 pisze:Oceniam 4.2 jako autko wyprawoweiras01 pisze:4.2 tylko szybciej siada w bagnie i tyle.w kazdej innej sytacji jest duzo lepszy.
Na 1/4 mili 4,2D dostaje w dupę od 2,8 TDi. SprawdzoneIgor909 pisze: Proszę Cię ....
Z 2.8Ti robię wolnossącym co chcę ... nawet na wstecznym z bocznym wiatrem
ale na prędkość max już wygrywaLSD pisze:Na 1/4 mili 4,2D dostaje w dupę od 2,8 TDi. SprawdzoneIgor909 pisze: Proszę Cię ....
Z 2.8Ti robię wolnossącym co chcę ... nawet na wstecznym z bocznym wiatremMówię o 4,2D w Y60.
LSD pisze:Na 1/4 mili 4,2D dostaje w dupę od 2,8 TDi. SprawdzoneIgor909 pisze: Proszę Cię ....
Z 2.8Ti robię wolnossącym co chcę ... nawet na wstecznym z bocznym wiatremMówię o 4,2D w Y60.
Ja mówię o Y61LSD pisze:
Na 1/4 mili 4,2D dostaje w dupę od 2,8 TDi. SprawdzoneMówię o 4,2D w Y60.
4,2D były w 2 wersjach. 116 kM i 125/130 kM. Czyli moc podobna do 2,8. Różnica polega tylko na tym, że w 4,2D moment obrotowy przy 1000 o/min jest taki jak w 2,8TD przy 2500 o/min.Siarra pisze:czy ten 4.2 d ma więcej kucy niż 2.8
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość