
Krótki GR Z budą Wranglera.

Przerobione przednie zawieszenie umożliwiająze dużo lepszy wykrzyż niż w orginalnym Patrolu.
Moderator: Kosiarz
cos więcej w temacieYJGR pisze:Przerobione przednie zawieszenie umożliwiająze dużo lepszy wykrzyż niż w orginalnym Patrolu.
Będę zgadywał .... z dolnego wywalona jedna tuleja i dodany górny wahacz.ktoś pisze:cos więcej w temacieYJGR pisze:Przerobione przednie zawieszenie umożliwiająze dużo lepszy wykrzyż niż w orginalnym Patrolu.
Maqlinka pisze:Będę zgadywał .... z dolnego wywalona jedna tuleja i dodany górny wahacz.ktoś pisze:cos więcej w temacieYJGR pisze:Przerobione przednie zawieszenie umożliwiająze dużo lepszy wykrzyż niż w orginalnym Patrolu.
Wygląda zacnie.... jak się prowadzi przy szybkiej jeździe?
3-link tez ma panharda.Maqlinka pisze:Chyba jednak 4 wahacze + panhard
Dobrze kombinujesz:) ........Maqlinka pisze:Będę zgadywał .... z dolnego wywalona jedna tuleja i dodany górny wahacz.ktoś pisze:cos więcej w temacieYJGR pisze:Przerobione przednie zawieszenie umożliwiająze dużo lepszy wykrzyż niż w orginalnym Patrolu.
Wygląda zacnie.... jak się prowadzi przy szybkiej jeździe?
YJGR pisze: Auto prowadzi się znkomicie, gdyż spawając kompletnie nowy wachacz zadbałem o to aby kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy był jak w orginale bez liftu.( dużo lepiej niż na mimośrodach).
anatol pisze:rama nie wyglada na parchową
YJGR pisze: ....... Wachacz jest podwójny skopiowany ze zdjęcia poniżej ,tylko dużo masywniejszy .......
ok o przodzie wiemy już prawie wszystko, nie ma zdjęć, ale da się wykminić jak to wyglądaYJGR pisze:Dobrze kombinujesz:) ........
Tak naprawdę własnej konstrukcji cały wachacz z wykorzystaniem orginalnych przednich( Dolnych ) mocowań na moście.
Wachacz jest podwójny skopiowany ze zdjęcia poniżej ,tylko dużo masywniejszy
Long arm ze skrętnym wachaczem.
Wykorzystałem również orginalne otwory ( mocowanie ) na ramie bez spawania i dokręciłem nowy wachacz skrętny na simerbloku do ramy.
Dospawane zostały nowe mocowania górnego wachacza do mostu.
Zmieniłem mocowanie dolne amoryzatora i jest ono teraz na wachaczu co wydłuża znacząco zakres jego pracy.
Auto prowadzi się znkomicie, gdyż spawając kompletnie nowy wachacz zadbałem o to aby kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy był jak w orginale bez liftu.( dużo lepiej niż na mimośrodach).
mik pisze:anatol pisze:rama nie wyglada na parchową
Misiu, nie pij tyle![]()
Czytaj ze zrozumieniem :
YJGR pisze: ....... Wachacz jest podwójny skopiowany ze zdjęcia poniżej ,tylko dużo masywniejszy .......
anatol pisze:mik pisze:anatol pisze:rama nie wyglada na parchową
Misiu, nie pij tyle![]()
Czytaj ze zrozumieniem :
YJGR pisze: ....... Wachacz jest podwójny skopiowany ze zdjęcia poniżej ,tylko dużo masywniejszy .......
W podpisie jest ze to parch z budą wrongla , młotku, jesli rama nie parchowa , buda tyż to co to za parch
ktoś pisze:ok o przodzie wiemy już prawie wszystko, nie ma zdjęć, ale da się wykminić jak to wyglądaYJGR pisze:Dobrze kombinujesz:) ........
Tak naprawdę własnej konstrukcji cały wachacz z wykorzystaniem orginalnych przednich( Dolnych ) mocowań na moście.
Wachacz jest podwójny skopiowany ze zdjęcia poniżej ,tylko dużo masywniejszy
Long arm ze skrętnym wachaczem.
Wykorzystałem również orginalne otwory ( mocowanie ) na ramie bez spawania i dokręciłem nowy wachacz skrętny na simerbloku do ramy.
Dospawane zostały nowe mocowania górnego wachacza do mostu.
Zmieniłem mocowanie dolne amoryzatora i jest ono teraz na wachaczu co wydłuża znacząco zakres jego pracy.
Auto prowadzi się znkomicie, gdyż spawając kompletnie nowy wachacz zadbałem o to aby kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy był jak w orginale bez liftu.( dużo lepiej niż na mimośrodach).
teraz powiedz coś jeszcze o tyle![]()
za podejsćie do tematu, mam niadzieje że wyglada to wszystko pod autem równie estetycznie jak w piśmie na 4um
YJGR pisze:ktoś pisze:ok o przodzie wiemy już prawie wszystko, nie ma zdjęć, ale da się wykminić jak to wyglądaYJGR pisze:Dobrze kombinujesz:) ........
Tak naprawdę własnej konstrukcji cały wachacz z wykorzystaniem orginalnych przednich( Dolnych ) mocowań na moście.
Wachacz jest podwójny skopiowany ze zdjęcia poniżej ,tylko dużo masywniejszy
Long arm ze skrętnym wachaczem.
Wykorzystałem również orginalne otwory ( mocowanie ) na ramie bez spawania i dokręciłem nowy wachacz skrętny na simerbloku do ramy.
Dospawane zostały nowe mocowania górnego wachacza do mostu.
Zmieniłem mocowanie dolne amoryzatora i jest ono teraz na wachaczu co wydłuża znacząco zakres jego pracy.
Auto prowadzi się znkomicie, gdyż spawając kompletnie nowy wachacz zadbałem o to aby kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy był jak w orginale bez liftu.( dużo lepiej niż na mimośrodach).
teraz powiedz coś jeszcze o tyle![]()
za podejsćie do tematu, mam niadzieje że wyglada to wszystko pod autem równie estetycznie jak w piśmie na 4um
Nie sądziłem, że temat bedzie tak kontrowersyjny .......ale nie ukrywam cieszy mnie to.
po pierwsze te zjęcie to tylko inspiracja z jeepa TJ na bazie ,której zrobiłem nowe wachacze.
sTARAŁEM SIĘ JAK POTRAFIĘ I POD AUTEM WYGLĄDA WSZYSTKO CACY!
wachacz musi dostać jeszcze farby ale nie oto chodzi.W ciągu tygodnia obiecuję zrobie foty orginału i prześlę zainteresowanym.
Panowie popołudniami walczyłem 3 tygodnie zanim uzskałem zadawalający mnie efekt.
problemem było od początku bardzo mało miejsca ze wgl. na to że GR ma z tyłu drążek kierowniczy.
Co do pytania o tył ....
orginalne wachacze ale wzmocnione, wzmocniony panhard i wszystko na poliuretanie oczywiście.
cały sekret dobrego wykrzyżu to odpowiednio długi amor ...ale to akurat wszyscy wiedzą
dobinsons + 3"?YJGR pisze: Co do pytania o tył ....
orginalne wachacze ale wzmocnione, wzmocniony panhard i wszystko na poliuretanie oczywiście.
cały sekret dobrego wykrzyżu to odpowiednio długi amor ...ale to akurat wszyscy wiedzą
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości