problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

danielek855
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 8:36 pm
Lokalizacja: Katowice

problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: danielek855 » pn gru 14, 2009 11:33 pm

Witam wszystkich mam taki problem, posiadam parcha 2.8td.Niemoge dojsc co jest przyczyna przerywania silnika jak nagle dostanie obrotów np. na podejsciu dale mu w palnik a on zaczyna mi przerywac i nie chodzi na wszystkie. Będę wdzieczny za pomoc :-? :-? :-?
Danielek[/
Wesoły autobus Y60 long
narazie płaski

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: N2O » wt gru 15, 2009 12:03 am

Ciśnienie oleju/szklanki. Było - poszukaj.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

zormaj
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: czw mar 31, 2005 11:58 am

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: zormaj » czw gru 17, 2009 9:08 am

sprawdz u fachmena podawanie paliwa - moze cisnienie sie zmienia

Awatar użytkownika
MAD-
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
Lokalizacja: Goleniów

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: MAD- » czw gru 17, 2009 11:15 pm

Mam podobny problem. Zrobiłem już chyba wszystko, pompa głowica szklanki. Autko żyje swoim życiem :evil: . Obecnie dochodzę do wniosku że chyba szybciej i łatwiej będzie wymienić na inny silnik. Może ktoś coś sensownego podpowie. :oops:
GR. 2.8, K-160
CB 16
http:.//picasaweb.google.com/MADCHEROKE
http://www.youtube.com/mad4x4z

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: ernil » czw gru 17, 2009 11:30 pm

"Test bańki" może rozwiać Wasze wątpliwości...
Zasilić auto paliwem z bańki poprzez wężyk bezpośrednio do pompy. Jak objawy znikną to wiadomo co należy uczynić...
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
MAD-
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
Lokalizacja: Goleniów

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: MAD- » pt gru 18, 2009 9:36 am

Bańka była. Nic nie pomogło :evil:
GR. 2.8, K-160
CB 16
http:.//picasaweb.google.com/MADCHEROKE
http://www.youtube.com/mad4x4z

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: Lecho » śr sty 13, 2010 9:30 pm

danielek855 pisze:Witam wszystkich mam taki problem, posiadam parcha 2.8td.Niemoge dojsc co jest przyczyna przerywania silnika jak nagle dostanie obrotów np. na podejsciu dale mu w palnik a on zaczyna mi przerywac i nie chodzi na wszystkie. Będę wdzieczny za pomoc :-? :-? :-?
Zapomniałes dodać, że wtedy piekielnie kopci i dopiero po kilkunastu sekundach wpada w swój rytm. Tak jest?
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

Awatar użytkownika
MAD-
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
Lokalizacja: Goleniów

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: MAD- » śr sty 13, 2010 9:41 pm

Myślę że ja poradziłem sobie z tym problemem, co prawda dwa dni temu, więc jeszcze nic pewnego. U mnie okazało się że jest uszkodzony w nie naturalny sposób wałek. Teraz autko ożyło, choć po drodze zrobione było nie mal wszystko. Jedyny problem który pozostał to takowe zachowanie na zimno, jak tylko dostanie normalnej temperatury objaw znika. Spróbuję wlać mu pełnego syntetyka, teraz mam półsyntetyka. Jak zadziała napiszę.
GR. 2.8, K-160
CB 16
http:.//picasaweb.google.com/MADCHEROKE
http://www.youtube.com/mad4x4z

danielek855
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 14
Rejestracja: pn kwie 20, 2009 8:36 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: danielek855 » czw sty 28, 2010 4:38 pm

Zapomniałes dodać, że wtedy piekielnie kopci i dopiero po kilkunastu sekundach wpada w swój rytm. Tak jest?[/quote]



dokładnie tak jest mozesz cos poradzic
Danielek[/
Wesoły autobus Y60 long
narazie płaski

Awatar użytkownika
4x4art
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: wt lip 08, 2008 8:15 pm
Lokalizacja: podlaskie

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: 4x4art » czw sty 28, 2010 7:19 pm

Podobny objaw pojawia się przy zamarzającym paliwie :(
GR Long 2,8

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: ramzes » czw sty 28, 2010 7:28 pm

sprawdźcie linkę "ręcznego regulatora obrotów " w silniku :)21 może przymarzła jak u mnie pozycji "max" :)9

też sprawdziłem wszystko najpierw ... :)21
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Lecho
Posty: 312
Rejestracja: śr lut 21, 2007 9:12 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa

Post autor: Lecho » czw sty 28, 2010 11:38 pm

4x4art pisze:Podobny objaw pojawia się przy zamarzającym paliwie :(
Nie jest podobny objaw. Przy zamarzającym paliwie wytrąca się parafina, już w zbiorniku i w przewodach paliwowych, które w Patrolu biegną po ramie, a więc chłodzą się na maxa. Ta drobna kaszka, albo żel dochodzi do filtra paliwa i zaczyna oblepiać wkład filtracyjny blokując powoli przepływ paliwa. I jeśli udało się zapalić silnik i ruszyć, to samochód będzie jechał coraz wolniej, aż zgaśnie. Wtedy pomoże mu na chwilę podgrzanie filtra, aż następna porcja parafiny nie przytka filtra.
danielek ma problem poruszany już na forum. Samochód normalnie jeździ jeśli używamy obrotów do około np. 3000/min Jeśli damy mu w rurę, to przy np. 3200/min zaczyna się dławić, wypada mu jeden, dwa (może trzy cylindry), trzęsie, kopci na pół wsi i dopiero po kilkunastu sekundach wpada w swój rytm i kopcenie ustaje.
Na ten temat było dużo, nie było rozstrzygnięcia na 100%, ale wszystko wskazywało na szklanki zaworów, które nie dają sobie rady z ciśnieniem oleju...
Spróbuję poszukać i dam znać...
Pozdrawiam
K 260 Long Y 60 GR Long
Dawniej Aro 243D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości