Strona 1 z 1
problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: pn gru 14, 2009 11:33 pm
autor: danielek855
Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: wt gru 15, 2009 12:03 am
autor: N2O
Ciśnienie oleju/szklanki. Było - poszukaj.

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: czw gru 17, 2009 9:08 am
autor: zormaj
sprawdz u fachmena podawanie paliwa - moze cisnienie sie zmienia
Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: czw gru 17, 2009 11:15 pm
autor: MAD-
Mam podobny problem. Zrobiłem już chyba wszystko, pompa głowica szklanki. Autko żyje swoim życiem

. Obecnie dochodzę do wniosku że chyba szybciej i łatwiej będzie wymienić na inny silnik. Może ktoś coś sensownego podpowie.

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: czw gru 17, 2009 11:30 pm
autor: ernil
"Test bańki" może rozwiać Wasze wątpliwości...
Zasilić auto paliwem z bańki poprzez wężyk bezpośrednio do pompy. Jak objawy znikną to wiadomo co należy uczynić...
Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: pt gru 18, 2009 9:36 am
autor: MAD-
Bańka była. Nic nie pomogło

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: śr sty 13, 2010 9:30 pm
autor: Lecho
Zapomniałes dodać, że wtedy piekielnie kopci i dopiero po kilkunastu sekundach wpada w swój rytm. Tak jest?
Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: śr sty 13, 2010 9:41 pm
autor: MAD-
Myślę że ja poradziłem sobie z tym problemem, co prawda dwa dni temu, więc jeszcze nic pewnego. U mnie okazało się że jest uszkodzony w nie naturalny sposób wałek. Teraz autko ożyło, choć po drodze zrobione było nie mal wszystko. Jedyny problem który pozostał to takowe zachowanie na zimno, jak tylko dostanie normalnej temperatury objaw znika. Spróbuję wlać mu pełnego syntetyka, teraz mam półsyntetyka. Jak zadziała napiszę.
Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: czw sty 28, 2010 4:38 pm
autor: danielek855
Zapomniałes dodać, że wtedy piekielnie kopci i dopiero po kilkunastu sekundach wpada w swój rytm. Tak jest?[/quote]
dokładnie tak jest mozesz cos poradzic
Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: czw sty 28, 2010 7:19 pm
autor: 4x4art
Podobny objaw pojawia się przy zamarzającym paliwie

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: czw sty 28, 2010 7:28 pm
autor: ramzes
sprawdźcie linkę "ręcznego regulatora obrotów " w silniku

może przymarzła jak u mnie pozycji "max"
też sprawdziłem wszystko najpierw ...

Re: problemy z obrotami i zasilaniem paliwa
: czw sty 28, 2010 11:38 pm
autor: Lecho
4x4art pisze:Podobny objaw pojawia się przy zamarzającym paliwie

Nie jest podobny objaw. Przy zamarzającym paliwie wytrąca się parafina, już w zbiorniku i w przewodach paliwowych, które w Patrolu biegną po ramie, a więc chłodzą się na maxa. Ta drobna kaszka, albo żel dochodzi do filtra paliwa i zaczyna oblepiać wkład filtracyjny blokując powoli przepływ paliwa. I jeśli udało się zapalić silnik i ruszyć, to samochód będzie jechał coraz wolniej, aż zgaśnie. Wtedy pomoże mu na chwilę podgrzanie filtra, aż następna porcja parafiny nie przytka filtra.
danielek ma problem poruszany już na forum. Samochód normalnie jeździ jeśli używamy obrotów do około np. 3000/min Jeśli damy mu w rurę, to przy np. 3200/min zaczyna się dławić, wypada mu jeden, dwa (może trzy cylindry), trzęsie, kopci na pół wsi i dopiero po kilkunastu sekundach wpada w swój rytm i kopcenie ustaje.
Na ten temat było dużo, nie było rozstrzygnięcia na 100%, ale wszystko wskazywało na szklanki zaworów, które nie dają sobie rady z ciśnieniem oleju...
Spróbuję poszukać i dam znać...
Pozdrawiam