momet obrotowy

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Sesil
 
 
Posty: 151
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 6:13 pm

momet obrotowy

Post autor: Sesil » śr lut 24, 2010 5:28 pm

Szukałem informacji o momętach obrotowych w poszczególnych silnikach stosowanych w patrolu ale niestety nic nie znalazłem . moze ktos sie orientuje jakie momęty posiadaja 2.8 td 3.3d 3.3td 2.8tdi
Atomek szalony traktorek :D

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: momet obrotowy

Post autor: N2O » śr lut 24, 2010 5:33 pm

2,8td coś około 235-240Nm/2400obr?
3,3d bodajże 215/1800obr
3,3td 255Nm/2000obr/min 110KM/4000obr/min
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: momet obrotowy

Post autor: Wowos » śr lut 24, 2010 5:46 pm

SD33
70@3600
217@1800

SD33T
81@4000
255@2000

TD42
85@4000
264@2000

RD28T
85@4400
235@2400

TB42
125@4200
323@2800

TB42E
129@4000
330@3200

pierwsza wartość to kW
druga Nm

źródło: marks4wd.com
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
denior
Posty: 472
Rejestracja: wt paź 10, 2006 6:43 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: momet obrotowy

Post autor: denior » czw lut 25, 2010 7:11 am

kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
pozdrawiam
Denior

GR Y60 1,9 TDI

Awatar użytkownika
mike133
 
 
Posty: 167
Rejestracja: sob lis 17, 2007 10:29 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: momet obrotowy

Post autor: mike133 » czw lut 25, 2010 8:23 am

denior pisze:kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Nie podano parametru niezajebliwość, a kilka z tych silników może się tym pochwalić, więc nie jest tak źle 8)
GR 4,2d '97

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: momet obrotowy

Post autor: martii » czw lut 25, 2010 8:43 am

mike133 pisze:
denior pisze:kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Nie podano parametru niezajebliwość, a kilka z tych silników może się tym pochwalić, więc nie jest tak źle 8)
to popatrz na parametry Igorowych 6,2 - 6,5 chevi


to ma robic i byc proste i niezajebliwe a nie posiadac zylion kuni i przebiegi do 100tys :D
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: momet obrotowy

Post autor: Wowos » czw lut 25, 2010 11:57 am

bo to nie są 2.0 benzyny z mitsu evo z których ludziska wyciągają ~1000HP :)21
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
Paszczak
 
 
Posty: 2821
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 12:31 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: momet obrotowy

Post autor: Paszczak » czw lut 25, 2010 12:24 pm

Wowos pisze:SD33
70@3600
217@1800

SD33T
81@4000
255@2000

TD42
85@4000
264@2000

RD28T
85@4400
235@2400

TB42
125@4200
323@2800

TB42E
129@4000
330@3200

pierwsza wartość to kW
druga Nm

źródło: marks4wd.com
jawna dyskryminacja jest jeszcze

RD28
70/4800
169/2400

pełne info proszę podawać pełne :)21
spoko luzik
www.wawa4x4.pl

paweu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: pt lut 12, 2010 10:09 pm
Lokalizacja: Małopolska :]

Re: momet obrotowy

Post autor: paweu » czw lut 25, 2010 12:39 pm


Awatar użytkownika
MarcinuS
Posty: 385
Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: momet obrotowy

Post autor: MarcinuS » czw lut 25, 2010 2:52 pm

Wowos pisze:bo to nie są 2.0 benzyny z mitsu evo z których ludziska wyciągają ~1000HP :)21
a po 100 000 remont generalny :P
Patrol GR Y60 :)21
OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: momet obrotowy

Post autor: martii » pt lut 26, 2010 8:47 am

MarcinuS pisze:
Wowos pisze:bo to nie są 2.0 benzyny z mitsu evo z których ludziska wyciągają ~1000HP :)21
a po 100 000 remont generalny :P
to raczej w calym zywocie 1000km nie zrobi - 1000km to prawie 250 startow na 1/4m :D
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
adas bombowiec
Posty: 1676
Rejestracja: sob paź 24, 2009 8:01 pm

Re: momet obrotowy

Post autor: adas bombowiec » pt lut 26, 2010 10:17 am

mike133 pisze:
denior pisze:kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Nie podano parametru niezajebliwość, a kilka z tych silników może się tym pochwalić, więc nie jest tak źle 8)

W porównaniu do takiego elerowego 2,5 tdi, to śmiech na sali.
Aczkolwiek polatałem kiedyś takim 3,3 TD z wyciągniętym T i micha mi sie cieszyła.

malutki
Posty: 516
Rejestracja: pn sty 26, 2004 11:23 am
Lokalizacja: Opole

Re: momet obrotowy

Post autor: malutki » sob lut 27, 2010 12:34 am

a co jest śmieszne?
k1603,3td i dalsze wersje rozwojowe

Awatar użytkownika
adas bombowiec
Posty: 1676
Rejestracja: sob paź 24, 2009 8:01 pm

Re: momet obrotowy

Post autor: adas bombowiec » sob lut 27, 2010 4:43 pm

moment i moc do pojemności i spalania.

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: momet obrotowy

Post autor: N2O » sob lut 27, 2010 5:42 pm

Zauważ, że nie są to silniki na bezpośrednim wtrysku jak to ma miejsce w LR. Technologia w silnikach jest bardzo stara, ale i niezawodna(jeśli zastosowano żeliwny blok + żeliwną głowicę).
W jedynych słusznych silnikach rozrząd jest na kołach zębatych. A te kunie w 2,5Tdi LR to chyba jakieś wirtualne są.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
adas bombowiec
Posty: 1676
Rejestracja: sob paź 24, 2009 8:01 pm

Re: momet obrotowy

Post autor: adas bombowiec » ndz lut 28, 2010 3:47 am

No tak, 3.3 to diesel o chamsko prostej i niezajebywalnej konstrukcji z kołami na rozrządzie i za to da się lubić ta kobyła:)2 Do pałowania nic lepszego. Jednak od 0.5 roku popędzam landroverove 2.5 typu 300 i ciagle nie moge wyjść z podziwu jego ogólnej sprawności. A konstrukcja też niemłoda. Dzielna kobyłka. A czemu prawisz, że kuce wirtualne ma?

Wczasowicz
Posty: 509
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 7:09 pm

Re: momet obrotowy

Post autor: Wczasowicz » ndz lut 28, 2010 4:10 am

.
Ostatnio zmieniony ndz lut 28, 2010 2:00 pm przez Wczasowicz, łącznie zmieniany 1 raz.

foma
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr paź 22, 2008 5:10 pm

Re: momet obrotowy

Post autor: foma » ndz lut 28, 2010 10:43 am

witam mam 2.8 1999 rok parametry tego silnika to wielka porazka przyspieszenie do 100 to jakies 2 tygodnie no ale nadrabia przynajmniej apetytem na paliwo tylko 16-18l :)11 ,zastanawiam sie czemu nissan wasdził do patrola tak beznadziejny silnik i tak sie zastanawiam czy po roku jazdy (taczania sie ) patrolem nie pozbyc sie go i nabyc jakies auto o normalnych parametrach bo nawet busymają lepsze przyspieszenie i normalne spalanie :)11
y61 long

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: momet obrotowy

Post autor: iskra69 » ndz lut 28, 2010 10:57 am

foma pisze:witam mam 2.8 1999 rok parametry tego silnika to wielka porazka przyspieszenie do 100 to jakies 2 tygodnie no ale nadrabia przynajmniej apetytem na paliwo tylko 16-18l :)11 ,zastanawiam sie czemu nissan wasdził do patrola tak beznadziejny silnik i tak sie zastanawiam czy po roku jazdy (taczania sie ) patrolem nie pozbyc sie go i nabyc jakies auto o normalnych parametrach bo nawet busymają lepsze przyspieszenie i normalne spalanie :)11

zmień na y 60 2,8 przynajmniej spalanie normalne :)2 :)21
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: momet obrotowy

Post autor: piotr e38 » ndz lut 28, 2010 7:01 pm

Rok czasu, to i tak podziwiam wytrwałość, ja swojego Y61 po dwóch tygodniach się pozbyłem :)21
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

foma
 
 
Posty: 213
Rejestracja: śr paź 22, 2008 5:10 pm

Re: momet obrotowy

Post autor: foma » ndz lut 28, 2010 7:59 pm

piotr e38 pisze:Rok czasu, to i tak podziwiam wytrwałość, ja swojego Y61 po dwóch tygodniach się pozbyłem :)21
twardy jestem :lol:
y61 long

Awatar użytkownika
wojtek_kom
 
 
Posty: 3678
Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: momet obrotowy

Post autor: wojtek_kom » ndz lut 28, 2010 8:21 pm

foma pisze:
piotr e38 pisze:Rok czasu, to i tak podziwiam wytrwałość, ja swojego Y61 po dwóch tygodniach się pozbyłem :)21
twardy jestem :lol:
Usterki nie umie zdiagnozować :)21
Do 100km/h ma 13 sekund w standardzie :)23
Nissan-y

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: momet obrotowy

Post autor: martii » pn mar 01, 2010 8:33 am

rozumiem, ze kupiliscie parchy celem osiagania miejsca na pudle w wyscigach z pod swiatel :lol:
bardzo trafny wybor
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: momet obrotowy

Post autor: piotr e38 » pn mar 01, 2010 12:11 pm

Nie kolego, kupiłem longa jako rodzinny dupowóz, ale nie nadaje się do tego zupełnie.
Z pod świateł to tylko ze Starem jest szansa wygrać pod warunkiem, że nie ma turbinki :)21

Po dwóch tygodniach zamieniłem na LC 100 4,7V8 i z tego byłem super zadowolony. Na rodzinny dupowóz do codziennego użytku nadaje się świetnie i z pod świateł nie jedną osobówkę potrafił zawstydzić :)21
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: momet obrotowy

Post autor: martii » pn mar 01, 2010 12:41 pm

ja mam shorta jako rodzinny dupowoz i nie placze ze mnie pol miasta objedzie, chodz sam przesiadlem sie z czegos delikatnie szybszego jak crx

a porownywanie dynamiki najslabszego gnojowozu do prawie 2x wiekszej vosemki w benzynie jest ciekawe, wyjatkowo ciekawe,
a czego oczekiwales od parcha, ze bedzie trzaskal niskie 12stki na 1/4 :D

bylo sobie wersje z Dubaju sciagnac, tam nie placza nad wylana benzyna i robia po 600KM
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości