Strona 1 z 4

momet obrotowy

: śr lut 24, 2010 5:28 pm
autor: Sesil
Szukałem informacji o momętach obrotowych w poszczególnych silnikach stosowanych w patrolu ale niestety nic nie znalazłem . moze ktos sie orientuje jakie momęty posiadaja 2.8 td 3.3d 3.3td 2.8tdi

Re: momet obrotowy

: śr lut 24, 2010 5:33 pm
autor: N2O
2,8td coś około 235-240Nm/2400obr?
3,3d bodajże 215/1800obr
3,3td 255Nm/2000obr/min 110KM/4000obr/min

Re: momet obrotowy

: śr lut 24, 2010 5:46 pm
autor: Wowos
SD33
70@3600
217@1800

SD33T
81@4000
255@2000

TD42
85@4000
264@2000

RD28T
85@4400
235@2400

TB42
125@4200
323@2800

TB42E
129@4000
330@3200

pierwsza wartość to kW
druga Nm

źródło: marks4wd.com

Re: momet obrotowy

: czw lut 25, 2010 7:11 am
autor: denior
kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach

Re: momet obrotowy

: czw lut 25, 2010 8:23 am
autor: mike133
denior pisze:kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Nie podano parametru niezajebliwość, a kilka z tych silników może się tym pochwalić, więc nie jest tak źle 8)

Re: momet obrotowy

: czw lut 25, 2010 8:43 am
autor: martii
mike133 pisze:
denior pisze:kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Nie podano parametru niezajebliwość, a kilka z tych silników może się tym pochwalić, więc nie jest tak źle 8)
to popatrz na parametry Igorowych 6,2 - 6,5 chevi


to ma robic i byc proste i niezajebliwe a nie posiadac zylion kuni i przebiegi do 100tys :D

Re: momet obrotowy

: czw lut 25, 2010 11:57 am
autor: Wowos
bo to nie są 2.0 benzyny z mitsu evo z których ludziska wyciągają ~1000HP :)21

Re: momet obrotowy

: czw lut 25, 2010 12:24 pm
autor: Paszczak
Wowos pisze:SD33
70@3600
217@1800

SD33T
81@4000
255@2000

TD42
85@4000
264@2000

RD28T
85@4400
235@2400

TB42
125@4200
323@2800

TB42E
129@4000
330@3200

pierwsza wartość to kW
druga Nm

źródło: marks4wd.com
jawna dyskryminacja jest jeszcze

RD28
70/4800
169/2400

pełne info proszę podawać pełne :)21

Re: momet obrotowy

: czw lut 25, 2010 12:39 pm
autor: paweu

Re: momet obrotowy

: czw lut 25, 2010 2:52 pm
autor: MarcinuS
Wowos pisze:bo to nie są 2.0 benzyny z mitsu evo z których ludziska wyciągają ~1000HP :)21
a po 100 000 remont generalny :P

Re: momet obrotowy

: pt lut 26, 2010 8:47 am
autor: martii
MarcinuS pisze:
Wowos pisze:bo to nie są 2.0 benzyny z mitsu evo z których ludziska wyciągają ~1000HP :)21
a po 100 000 remont generalny :P
to raczej w calym zywocie 1000km nie zrobi - 1000km to prawie 250 startow na 1/4m :D

Re: momet obrotowy

: pt lut 26, 2010 10:17 am
autor: adas bombowiec
mike133 pisze:
denior pisze:kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Nie podano parametru niezajebliwość, a kilka z tych silników może się tym pochwalić, więc nie jest tak źle 8)

W porównaniu do takiego elerowego 2,5 tdi, to śmiech na sali.
Aczkolwiek polatałem kiedyś takim 3,3 TD z wyciągniętym T i micha mi sie cieszyła.

Re: momet obrotowy

: sob lut 27, 2010 12:34 am
autor: malutki
a co jest śmieszne?

Re: momet obrotowy

: sob lut 27, 2010 4:43 pm
autor: adas bombowiec
moment i moc do pojemności i spalania.

Re: momet obrotowy

: sob lut 27, 2010 5:42 pm
autor: N2O
Zauważ, że nie są to silniki na bezpośrednim wtrysku jak to ma miejsce w LR. Technologia w silnikach jest bardzo stara, ale i niezawodna(jeśli zastosowano żeliwny blok + żeliwną głowicę).
W jedynych słusznych silnikach rozrząd jest na kołach zębatych. A te kunie w 2,5Tdi LR to chyba jakieś wirtualne są.
:)21

Re: momet obrotowy

: ndz lut 28, 2010 3:47 am
autor: adas bombowiec
No tak, 3.3 to diesel o chamsko prostej i niezajebywalnej konstrukcji z kołami na rozrządzie i za to da się lubić ta kobyła:)2 Do pałowania nic lepszego. Jednak od 0.5 roku popędzam landroverove 2.5 typu 300 i ciagle nie moge wyjść z podziwu jego ogólnej sprawności. A konstrukcja też niemłoda. Dzielna kobyłka. A czemu prawisz, że kuce wirtualne ma?

Re: momet obrotowy

: ndz lut 28, 2010 4:10 am
autor: Wczasowicz
.

Re: momet obrotowy

: ndz lut 28, 2010 10:43 am
autor: foma
witam mam 2.8 1999 rok parametry tego silnika to wielka porazka przyspieszenie do 100 to jakies 2 tygodnie no ale nadrabia przynajmniej apetytem na paliwo tylko 16-18l :)11 ,zastanawiam sie czemu nissan wasdził do patrola tak beznadziejny silnik i tak sie zastanawiam czy po roku jazdy (taczania sie ) patrolem nie pozbyc sie go i nabyc jakies auto o normalnych parametrach bo nawet busymają lepsze przyspieszenie i normalne spalanie :)11

Re: momet obrotowy

: ndz lut 28, 2010 10:57 am
autor: iskra69
foma pisze:witam mam 2.8 1999 rok parametry tego silnika to wielka porazka przyspieszenie do 100 to jakies 2 tygodnie no ale nadrabia przynajmniej apetytem na paliwo tylko 16-18l :)11 ,zastanawiam sie czemu nissan wasdził do patrola tak beznadziejny silnik i tak sie zastanawiam czy po roku jazdy (taczania sie ) patrolem nie pozbyc sie go i nabyc jakies auto o normalnych parametrach bo nawet busymają lepsze przyspieszenie i normalne spalanie :)11

zmień na y 60 2,8 przynajmniej spalanie normalne :)2 :)21

Re: momet obrotowy

: ndz lut 28, 2010 7:01 pm
autor: piotr e38
Rok czasu, to i tak podziwiam wytrwałość, ja swojego Y61 po dwóch tygodniach się pozbyłem :)21

Re: momet obrotowy

: ndz lut 28, 2010 7:59 pm
autor: foma
piotr e38 pisze:Rok czasu, to i tak podziwiam wytrwałość, ja swojego Y61 po dwóch tygodniach się pozbyłem :)21
twardy jestem :lol:

Re: momet obrotowy

: ndz lut 28, 2010 8:21 pm
autor: wojtek_kom
foma pisze:
piotr e38 pisze:Rok czasu, to i tak podziwiam wytrwałość, ja swojego Y61 po dwóch tygodniach się pozbyłem :)21
twardy jestem :lol:
Usterki nie umie zdiagnozować :)21
Do 100km/h ma 13 sekund w standardzie :)23

Re: momet obrotowy

: pn mar 01, 2010 8:33 am
autor: martii
rozumiem, ze kupiliscie parchy celem osiagania miejsca na pudle w wyscigach z pod swiatel :lol:
bardzo trafny wybor

Re: momet obrotowy

: pn mar 01, 2010 12:11 pm
autor: piotr e38
Nie kolego, kupiłem longa jako rodzinny dupowóz, ale nie nadaje się do tego zupełnie.
Z pod świateł to tylko ze Starem jest szansa wygrać pod warunkiem, że nie ma turbinki :)21

Po dwóch tygodniach zamieniłem na LC 100 4,7V8 i z tego byłem super zadowolony. Na rodzinny dupowóz do codziennego użytku nadaje się świetnie i z pod świateł nie jedną osobówkę potrafił zawstydzić :)21

Re: momet obrotowy

: pn mar 01, 2010 12:41 pm
autor: martii
ja mam shorta jako rodzinny dupowoz i nie placze ze mnie pol miasta objedzie, chodz sam przesiadlem sie z czegos delikatnie szybszego jak crx

a porownywanie dynamiki najslabszego gnojowozu do prawie 2x wiekszej vosemki w benzynie jest ciekawe, wyjatkowo ciekawe,
a czego oczekiwales od parcha, ze bedzie trzaskal niskie 12stki na 1/4 :D

bylo sobie wersje z Dubaju sciagnac, tam nie placza nad wylana benzyna i robia po 600KM