Strona 1 z 4
momet obrotowy
: śr lut 24, 2010 5:28 pm
autor: Sesil
Szukałem informacji o momętach obrotowych w poszczególnych silnikach stosowanych w patrolu ale niestety nic nie znalazłem . moze ktos sie orientuje jakie momęty posiadaja 2.8 td 3.3d 3.3td 2.8tdi
Re: momet obrotowy
: śr lut 24, 2010 5:33 pm
autor: N2O
2,8td coś około 235-240Nm/2400obr?
3,3d bodajże 215/1800obr
3,3td 255Nm/2000obr/min 110KM/4000obr/min
Re: momet obrotowy
: śr lut 24, 2010 5:46 pm
autor: Wowos
SD33
70@3600
217@1800
SD33T
81@4000
255@2000
TD42
85@4000
264@2000
RD28T
85@4400
235@2400
TB42
125@4200
323@2800
TB42E
129@4000
330@3200
pierwsza wartość to kW
druga Nm
źródło: marks4wd.com
Re: momet obrotowy
: czw lut 25, 2010 7:11 am
autor: denior
kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Re: momet obrotowy
: czw lut 25, 2010 8:23 am
autor: mike133
denior pisze:kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Nie podano parametru
niezajebliwość, a kilka z tych silników może się tym pochwalić, więc nie jest tak źle

Re: momet obrotowy
: czw lut 25, 2010 8:43 am
autor: martii
mike133 pisze:denior pisze:kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Nie podano parametru
niezajebliwość, a kilka z tych silników może się tym pochwalić, więc nie jest tak źle

to popatrz na parametry Igorowych 6,2 - 6,5 chevi
to ma robic i byc proste i niezajebliwe a nie posiadac zylion kuni i przebiegi do 100tys

Re: momet obrotowy
: czw lut 25, 2010 11:57 am
autor: Wowos
bo to nie są 2.0 benzyny z mitsu evo z których ludziska wyciągają ~1000HP

Re: momet obrotowy
: czw lut 25, 2010 12:24 pm
autor: Paszczak
Wowos pisze:SD33
70@3600
217@1800
SD33T
81@4000
255@2000
TD42
85@4000
264@2000
RD28T
85@4400
235@2400
TB42
125@4200
323@2800
TB42E
129@4000
330@3200
pierwsza wartość to kW
druga Nm
źródło: marks4wd.com
jawna dyskryminacja jest jeszcze
RD28
70/4800
169/2400
pełne info proszę podawać pełne

Re: momet obrotowy
: czw lut 25, 2010 12:39 pm
autor: paweu
Re: momet obrotowy
: czw lut 25, 2010 2:52 pm
autor: MarcinuS
Wowos pisze:bo to nie są 2.0 benzyny z mitsu evo z których ludziska wyciągają ~1000HP

a po 100 000 remont generalny

Re: momet obrotowy
: pt lut 26, 2010 8:47 am
autor: martii
MarcinuS pisze:Wowos pisze:bo to nie są 2.0 benzyny z mitsu evo z których ludziska wyciągają ~1000HP

a po 100 000 remont generalny

to raczej w calym zywocie 1000km nie zrobi - 1000km to prawie 250 startow na 1/4m

Re: momet obrotowy
: pt lut 26, 2010 10:17 am
autor: adas bombowiec
mike133 pisze:denior pisze:kurde takie duże silniki a taka bieda w parametrach
Nie podano parametru
niezajebliwość, a kilka z tych silników może się tym pochwalić, więc nie jest tak źle

W porównaniu do takiego elerowego 2,5 tdi, to śmiech na sali.
Aczkolwiek polatałem kiedyś takim 3,3 TD z wyciągniętym T i micha mi sie cieszyła.
Re: momet obrotowy
: sob lut 27, 2010 12:34 am
autor: malutki
a co jest śmieszne?
Re: momet obrotowy
: sob lut 27, 2010 4:43 pm
autor: adas bombowiec
moment i moc do pojemności i spalania.
Re: momet obrotowy
: sob lut 27, 2010 5:42 pm
autor: N2O
Zauważ, że nie są to silniki na bezpośrednim wtrysku jak to ma miejsce w LR. Technologia w silnikach jest bardzo stara, ale i niezawodna(jeśli zastosowano żeliwny blok + żeliwną głowicę).
W jedynych słusznych silnikach rozrząd jest na kołach zębatych. A te kunie w 2,5Tdi LR to chyba jakieś wirtualne są.

Re: momet obrotowy
: ndz lut 28, 2010 3:47 am
autor: adas bombowiec
No tak, 3.3 to diesel o chamsko prostej i niezajebywalnej konstrukcji z kołami na rozrządzie i za to da się lubić ta kobyła:)2 Do pałowania nic lepszego. Jednak od 0.5 roku popędzam landroverove 2.5 typu 300 i ciagle nie moge wyjść z podziwu jego ogólnej sprawności. A konstrukcja też niemłoda. Dzielna kobyłka. A czemu prawisz, że kuce wirtualne ma?
Re: momet obrotowy
: ndz lut 28, 2010 4:10 am
autor: Wczasowicz
.
Re: momet obrotowy
: ndz lut 28, 2010 10:43 am
autor: foma
witam mam 2.8 1999 rok parametry tego silnika to wielka porazka przyspieszenie do 100 to jakies 2 tygodnie no ale nadrabia przynajmniej apetytem na paliwo tylko 16-18l

,zastanawiam sie czemu nissan wasdził do patrola tak beznadziejny silnik i tak sie zastanawiam czy po roku jazdy (taczania sie ) patrolem nie pozbyc sie go i nabyc jakies auto o normalnych parametrach bo nawet busymają lepsze przyspieszenie i normalne spalanie

Re: momet obrotowy
: ndz lut 28, 2010 10:57 am
autor: iskra69
foma pisze:witam mam 2.8 1999 rok parametry tego silnika to wielka porazka przyspieszenie do 100 to jakies 2 tygodnie no ale nadrabia przynajmniej apetytem na paliwo tylko 16-18l

,zastanawiam sie czemu nissan wasdził do patrola tak beznadziejny silnik i tak sie zastanawiam czy po roku jazdy (taczania sie ) patrolem nie pozbyc sie go i nabyc jakies auto o normalnych parametrach bo nawet busymają lepsze przyspieszenie i normalne spalanie

zmień na y 60 2,8 przynajmniej spalanie normalne

Re: momet obrotowy
: ndz lut 28, 2010 7:01 pm
autor: piotr e38
Rok czasu, to i tak podziwiam wytrwałość, ja swojego Y61 po dwóch tygodniach się pozbyłem

Re: momet obrotowy
: ndz lut 28, 2010 7:59 pm
autor: foma
piotr e38 pisze:Rok czasu, to i tak podziwiam wytrwałość, ja swojego Y61 po dwóch tygodniach się pozbyłem

twardy jestem

Re: momet obrotowy
: ndz lut 28, 2010 8:21 pm
autor: wojtek_kom
foma pisze:piotr e38 pisze:Rok czasu, to i tak podziwiam wytrwałość, ja swojego Y61 po dwóch tygodniach się pozbyłem

twardy jestem

Usterki nie umie zdiagnozować

Do 100km/h ma 13 sekund w standardzie

Re: momet obrotowy
: pn mar 01, 2010 8:33 am
autor: martii
rozumiem, ze kupiliscie parchy celem osiagania miejsca na pudle w wyscigach z pod swiatel
bardzo trafny wybor
Re: momet obrotowy
: pn mar 01, 2010 12:11 pm
autor: piotr e38
Nie kolego, kupiłem longa jako rodzinny dupowóz, ale nie nadaje się do tego zupełnie.
Z pod świateł to tylko ze Starem jest szansa wygrać pod warunkiem, że nie ma turbinki
Po dwóch tygodniach zamieniłem na LC 100 4,7V8 i z tego byłem super zadowolony. Na rodzinny dupowóz do codziennego użytku nadaje się świetnie i z pod świateł nie jedną osobówkę potrafił zawstydzić

Re: momet obrotowy
: pn mar 01, 2010 12:41 pm
autor: martii
ja mam shorta jako rodzinny dupowoz i nie placze ze mnie pol miasta objedzie, chodz sam przesiadlem sie z czegos delikatnie szybszego jak crx
a porownywanie dynamiki najslabszego gnojowozu do prawie 2x wiekszej vosemki w benzynie jest ciekawe, wyjatkowo ciekawe,
a czego oczekiwales od parcha, ze bedzie trzaskal niskie 12stki na 1/4
bylo sobie wersje z Dubaju sciagnac, tam nie placza nad wylana benzyna i robia po 600KM