Strona 1 z 2

Dane techniczne Patrolów

: pt sie 13, 2004 10:28 am
autor: Kojak
Jak w temacie.
Rozmyślam sobie przyszłościowo o zakupie samochodu. Może ktoś z Was ma jakieś zestawienia z danymi technicznymi Patrolów z lat 86-96... Fotki, uwagi z eksploatacji - mile widziane.
I jeszcze jedno pytanko (być może laickie) :oops: czy występują Patrole z fabrycznymi blokadami mostów ?
Jak to jest z cenami części ?
Może macie jakieś własne przemyślenia i porównania: Patrol, Land Cruiser, Gelenda... ?? ?? ??
A więc wszystko dla laika... :oops:
Dotąd jeździłem Giezem więc mi wybaczcie... :lol:
KOJAK

: pt sie 13, 2004 11:21 am
autor: Wiktor.
poczytaj troche forum, tu było pelno takich tematow, porownan.
A fabryczna blokade mialy tylko GR i to tylko tylna.

Re: Dane techniczne Patrolów

: pt sie 13, 2004 12:42 pm
autor: chermol
Kojak pisze:Jak w temacie.
Rozmyślam sobie przyszłościowo o zakupie samochodu. Może ktoś z Was ma jakieś zestawienia z danymi technicznymi Patrolów z lat 86-96...
KOJAK
długo by pisać
ty weź przyjedz... w końcu wiesz gdzie...
pogadamy :)21

: pt sie 13, 2004 12:45 pm
autor: bartosiak
Następny dojrzał! Brawo.
Kojak tylko Patrol , jak mówi mój syn "Patrol Rules".

: pt sie 13, 2004 1:36 pm
autor: Kosiarz
Tak, tak Kojak, kup sobie patrola, to albo będzie w częściach albo w będzie stał garażu....... :)21

: pt sie 13, 2004 1:51 pm
autor: Jerry
Zawsze mozna zaczac robic Pic-Qpa ;-)

: pt sie 13, 2004 1:56 pm
autor: MOC
jesli moglbym sugerowac to bierz G, tak czy owak sprzety wymagaja prac, a zakres cen jest porownywalny :wink:

Re: Dane techniczne Patrolów

: pt sie 13, 2004 2:15 pm
autor: Kojak
chermol pisze:
Kojak pisze:Jak w temacie.
Rozmyślam sobie przyszłościowo o zakupie samochodu. Może ktoś z Was ma jakieś zestawienia z danymi technicznymi Patrolów z lat 86-96...
KOJAK
długo by pisać
ty weź przyjedz... w końcu wiesz gdzie...
pogadamy :)21
OK :)2 :)2 :)2
Przy okazji odezwę się to się stykniemy...
Pozdr.
KOJAK

: pt sie 13, 2004 2:19 pm
autor: Kojak
bartosiak pisze:Następny dojrzał! Brawo.
Kojak tylko Patrol , jak mówi mój syn "Patrol Rules".
Wcale nie - jestem twardzielem i w zaparte będę za Giezami...
Tego "zachodniaka" chcę kupić do wyprawek z Rodzinką ale dla siebie, na np. rajdy - wolę Gieza. 12 lat swojego naprawiałem młotkiem, kołkiem drewnianym, zużytym klapkiem, sznurkami itp. :P Zawsze dowiózł mnie do celu... :)2 :)2 :)2

: pt sie 13, 2004 2:38 pm
autor: KJarosław
Kojak po co ty ludzm dupe zawracasz i szukasz mądrych rad ?? wiąż dalej trupa na sznurki i stukaj go kapciem a nie proś o zdęcia jeżdzisz na rajdy i patrola nie widziałeś ?? :)3

: pt sie 13, 2004 4:42 pm
autor: chermol
klujjarosław pisze:Kojak po co ty ludzm dupe zawracasz i szukasz mądrych rad ?? wiąż dalej trupa na sznurki i stukaj go kapciem a nie proś o zdęcia jeżdzisz na rajdy i patrola nie widziałeś ?? :)3
o jak sie przejąłeś tematem.... :o

: pt sie 13, 2004 9:53 pm
autor: LISu
Chciał kolega poznać opinię również kolegów spoza kręgu warszawskiego, pewnie stąd pytanie na forum!

: sob sie 14, 2004 1:28 am
autor: uboot
witam /to patrolGR Y602800TD ma blokade w tylnym moscie?hmmdziwne jezdzilem tym autem z 3 lata i nigdy jej nie wlaczylem,dlatego tez dziwilem sie ze czesto nazywaja to auto terenowym,a ja sobie mysle terenowy a nie ma blokady mostu i napedu na przednia os ,a moze mial :D
wyrabiam liczbe postow

: sob sie 14, 2004 10:40 am
autor: LISu
Ty, Uboot o co Ci chodzi? Jaja sobie robisz?

: sob sie 14, 2004 1:28 pm
autor: uboot
ok przepraszam ,niewinny zart wieczorowa pora
Patrol The best off road vehicle :)2

: sob sie 14, 2004 4:00 pm
autor: LISu
No! A po ilu browarach byłeś jak te dyrdymały pisałeś?

: ndz sie 15, 2004 7:04 pm
autor: uboot
Lisu nie pamietam/niestety nie mam juz patrila ,sprzedalem/mam inne auto ale nie ma sie czym chwalic hehe/SUV :oops:

: pn sie 16, 2004 8:27 am
autor: Kojak
klujjarosław pisze:Kojak po co ty ludzm dupe zawracasz i szukasz mądrych rad ?? wiąż dalej trupa na sznurki i stukaj go kapciem a nie proś o zdęcia jeżdzisz na rajdy i patrola nie widziałeś ?? :)3
Już nie wiąże trupa bo go skirowałem w ostatnią drogę na zlomowisko :( :( :(
A kto pyta - nie błądzi :P Szczególnie że spytałem na kilku forach, bo sam nie wiem co mam kupić...
Na razie zbieram info, czytam o tym jak to dla LR-owców Gelendy do faszystowskie traktory, dla Gelendowców LR-y to złomy, dla Patrolowców... itp.
A jeżeli chodzi o rajdy to rzeczywiście jeżdżę na nie ale nigdy nie zwracałem uwagi na takie autka - bo mnie nie interesowały... Teraz interesują mnie jak najbardziej i dlatego o nie pytam i oczywiście na najbliższym rajdzie na który się wybiorę na pewno będę je lustował...
:o :o :o :o :o :o
KOJAK[/list]

: pn sie 16, 2004 9:25 am
autor: uboot
kojak ,powiem o patrolu tak,gr auto twarde,wytrzymale,uwazaja inni ze jest nieco za ciezki,ma wybuchowy silnik itp,ja uwazam tak,ma 2 sztywne mosty,potezne,jest twardy i wytrzymaly jesli poswiecisz mu troche czasu i zadbasz o niego,jezdzilem land cruiserem z 1998 roku i jezdzielm patrolem GR Y60 2800 z 1989 roku,moje osobiste zdanie jest takie jesli chodzi o komfort na trasach asfaltowych to GR wysiada,jesli chodzi o teren to land cruiser nie wytrzyma tyle co GR,jesli lubisz predkosc 90 km na h patrol jest cool
i 2 rzecz osobiscie jesli mialbym wybierac miedzy nowym GR a nowym landem ale tym z 2000 roku biore GR,bo to auto ma dusze a land jej nie ma ,znaczy ma dysze elektryczne hehe
1 3 rzecz 6 garow to nie 4

tyle moich osobistych dywagacji

: pn sie 16, 2004 1:50 pm
autor: LSD
Zgodzę się z Ubootem. Nie ma bardziej idiotoodpornego :lol: żelaza od Patrola. A silnik nie wybuchnie jak tylko sie o niego trochę dba. Nie można go zbytnio przegrzewać.
Jak chcesz to mam tebele z danymi Patrola Gr 91. Wszystkie osiągi, masy, wymiary, kąty itp. Jest po niemiecku, ale każdy połapie się co jest co. Mogę Ci zeskanować daj namiar.

: wt sie 17, 2004 11:32 am
autor: Kojak
lsd team pisze:Zgodzę się z Ubootem. Nie ma bardziej idiotoodpornego :lol: żelaza od Patrola. A silnik nie wybuchnie jak tylko sie o niego trochę dba. Nie można go zbytnio przegrzewać.
Jak chcesz to mam tebele z danymi Patrola Gr 91. Wszystkie osiągi, masy, wymiary, kąty itp. Jest po niemiecku, ale każdy połapie się co jest co. Mogę Ci zeskanować daj namiar.
Poproszę : piecek.jacek@telekomunikacja.pl

: wt sie 17, 2004 11:39 am
autor: Kojak
uboot pisze:kojak ,powiem o patrolu tak,gr auto twarde,wytrzymale,uwazaja inni ze jest nieco za ciezki,ma wybuchowy silnik itp,ja uwazam tak,ma 2 sztywne mosty,potezne,jest twardy i wytrzymaly jesli poswiecisz mu troche czasu i zadbasz o niego,jezdzilem land cruiserem z 1998 roku i jezdzielm patrolem GR Y60 2800 z 1989 roku,moje osobiste zdanie jest takie jesli chodzi o komfort na trasach asfaltowych to GR wysiada,jesli chodzi o teren to land cruiser nie wytrzyma tyle co GR,jesli lubisz predkosc 90 km na h patrol jest cool
i 2 rzecz osobiscie jesli mialbym wybierac miedzy nowym GR a nowym landem ale tym z 2000 roku biore GR,bo to auto ma dusze a land jej nie ma ,znaczy ma dysze elektryczne hehe
1 3 rzecz 6 garow to nie 4

tyle moich osobistych dywagacji
Dzięki bardzo !!
Właśnie o takie opisy mi chodziło...
A autko zamierzam kupić nie za drogie więc rocznik będzie od tego zależał... Chciałbym na ten cel docelowo (po sprzedaży placka) dozbierać ok. 30-35 kpln.
Autko chcę używać w następujących sytuacjach:
1. na codzień po mieście
2. wyjazdy Rodzinne i urlopowe
3. rajdy - raczej turystyczne w rodzaju Ukrainy
4. czasami inne przeprawówki (ale bez zakatowania)

I właśnie szukam autka coś pod te założenia. Jak widać całkiem surowe auto nie może być, no i żadne tam motorki 5,0 l chlające 20l/100...
:o

Jeszcze raz dzięki za info o terenie i szosie.
KOJAK

: wt sie 17, 2004 2:26 pm
autor: Kojak
No właśnie, a teraz rzucę nowy podtemat. Może dla ortodoksyjnych OR-owców mało istotny, ale dla mnie bardzo.
:)1 Ile palą Wasze autka przy jeździe, oczywiście nie OR-owej ale zwykłej, miejskiej czy szosowej... Będę wdzięczny za takie info. Oczywiście podawajcie też przy jakim motorku...
KOJAK

: wt sie 17, 2004 7:50 pm
autor: Marcin-Kraków
Kojak pisze: Ile palą Wasze autka przy jeździe
Co to ma za znaczenie :D Tak czy siak bedziesz jezdzil. Bez wzgledu na to ile bedzie palil i jaka bedzie cena paliwa :lol:

A tak powaznie to GR z 2,8 TD Pali od 10 do 13 litrow. Mowie tu o jezdzie raczej po asfaltach. Ile naprawde, dowiesz sie dopiero w konkretnym modelu .
W terenie pali ile wlejesz :)2

Dla tego turbodiesla nie ma zbytniego znaczenia czy zima, lato, z klima czy bez. Przy utrzymywaniu w miare jednakowego stylu jazdy spalanie raczej wacha sie w granicach litra.
10 l /100 km mozna zrobic jedynie przy dobrze ustawionej pompie i wmiare sensownych wtryskach. Nie takich po przebiego 300 tys.

: wt sie 17, 2004 7:50 pm
autor: Kylon
Kojak pisze: A autko zamierzam kupić nie za drogie więc rocznik będzie od tego zależał... Chciałbym na ten cel docelowo (po sprzedaży placka) dozbierać ok. 30-35 kpln.
KOJAK
Przeca Ci nawet na waciki nie starczy :)21