Gr podniesiony jakieś 2",tuleje mimośrodowe w wahaczach , jeździł długo nie było problemów
niedawno wymienione sprężyny przód na dobinsona [bo ome siadło], i niby też było dobrze [chociaż byłem tylko na jednym rajdzie] ale były luzy w układzie kierowniczym więc wymieniony przedni drążek [jako że koncówki niewymienne]
no i po tej wymianie przy skręcie w prawo koło ociera o wahacz a skręt w lewo jest za mały
jak to zauważyliśmy to przykładaliśmy drążki i tak "na oko" długość zbliżona
w związku z tym przełożymy wąs na przekładni [tak to sie chyba nazywa] i zobaczymy jaki efekt
natomiast interesuje mnie powód - możliwe, żeby ten stary miał takie luży, że nie dopychał kół przy skręcie w prawo ale chyba niemożliwe, że jednoczesnie umożliwiał pełniejszy skręt w lewo niż ten nowy
więc chyba powodu należy upatrywać w nowych sprężynach który wyżej podniosły auto niż te stare ome ?
GR - po wymianie drążka kierowniczego zmienił się skręt
Moderator: Kosiarz
GR - po wymianie drążka kierowniczego zmienił się skręt
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
Re: GR - po wymianie drążka kierowniczego zmienił się skręt
Jeśli masz drążek z jedną końcówką regulowaną , to skoryguj długość drążka , wąs przekłądni zostaw na koniec , kiedyś ktoś podawał fabryczną długość , przy lifcie trzeba nieco go wydłużyć , ja brałem regulowany z alledrogo za 300zł .
Pokręć kierą od lewej do prawej , policz ile obrotów to wychodzi, podziel przez dwa i masz ustawioną połowę obrotu maglownicy , teraz skoryguj sobie kiermanke do tego położenia maglownicy coby symetrycznie była na wprost.
Następnie koła na wprost idealnie , a do tych ustawień i liftu tego co masz skoryguj długość drążka . Jak wąs już ruszyłeś to wróć nim na fabryczne położenie .
Pokręć kierą od lewej do prawej , policz ile obrotów to wychodzi, podziel przez dwa i masz ustawioną połowę obrotu maglownicy , teraz skoryguj sobie kiermanke do tego położenia maglownicy coby symetrycznie była na wprost.
Następnie koła na wprost idealnie , a do tych ustawień i liftu tego co masz skoryguj długość drążka . Jak wąs już ruszyłeś to wróć nim na fabryczne położenie .
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
Re: GR - po wymianie drążka kierowniczego zmienił się skręt
wydłużyć trzeba panharda a nie drążek kierowniczy
Re: GR - po wymianie drążka kierowniczego zmienił się skręt
Było kupic IROMENA 

Każdego należy wysłuchać nie ze wszystkim musisz się zgadzać
Re: GR - po wymianie drążka kierowniczego zmienił się skręt
Jasne ... albo siedzieć w domumaxi pisze:Było kupic IROMENA

Life's Too Short For A Full Time Job
Re: GR - po wymianie drążka kierowniczego zmienił się skręt
drążek kierowniczy tyle samo trzeba przedłużyc co panharda,anatol pisze:wydłużyć trzeba panharda a nie drążek kierowniczy
ewentualnie przestawic wąsa na wieloklinie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości