
Duży remont sd33
Moderator: Kosiarz
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Duży remont sd33
Hej ludziska może Wy pomożecie. Od dłuższego czasu poszukuje pierścieni tłokowych do silnika sd33 firmy RIK RIKEN bądź TP. Chodzi o pierścienie na tłok 3 pierścieniowy, nadwymiarowe ( 1 szlif). Może komuś gdzieś zostały albo wie gdzie to kupić. Obdzwonione juz prawie wszystkie znane hurtownie w Polsce. Nie ma i nie wiadomo kiedy i czy wogóle będą... 

Ostatnio zmieniony śr sie 03, 2011 4:13 am przez Peepuck!, łącznie zmieniany 2 razy.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Na jakimś zagramanicznym forum czytałem, że nie ma w całej europie i trzeba sprowadzać od kangurów lub zza wielkiej kałuży.
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Nawet wiem na jakim
. Sęk w tym , ze kangury nie maja takich pierścionków. Oni poprostu kupują oryginał. Dla mnie to finansowa porażka. Koszt pierścini nissana w Europie to około 1850zł. Na dokładkę w Europie tylko nominał. Kangury mają resztki nadwymiarowych ale też to wychodzi z przesyłką w podobnych pieniądzach...
A ma ktos może jakieś doświadczenia z pierścieniami firmy NPR?


Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Zaatakuj europejskie oddziały TP i Rikena - są w Niemczech i Hiszpanii.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Z tego co wiem oficjalny dystrybutor na Polske kontaktował się ze wszystkimi oddziałami w Europie i ni uja...
Podobno nawet maila wysyłali do producenta i dostali odpowiedź wymijająca..

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
- rysiek2054
- Posty: 618
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 3:04 pm
- Lokalizacja: dzierżoniow / dolnośląskie
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Pierścienie tłokowe sd33
czytam forum od jakiegoś czasu,chyba nie było takiego tematu który wskazywał by na to że ktoś robi mocny remont silnika 33
i męczy mnie aby poprosić kolegę żeby nam napisał przy jakim szacunkowym przebiegu ten remont
oraz więcej informacji na ten temat
bo jak dotąd to czytałem same posty że te siniki to sie nie remontuje......... bo one to 2 miliony jadą i dalej dobre ..........
czy to była padaka czy poprostu taki Twój foch że postanowiłeś zrobić mu kapitalke ?
a może klient tak zechciał i ...............
i męczy mnie aby poprosić kolegę żeby nam napisał przy jakim szacunkowym przebiegu ten remont
oraz więcej informacji na ten temat
bo jak dotąd to czytałem same posty że te siniki to sie nie remontuje......... bo one to 2 miliony jadą i dalej dobre ..........
czy to była padaka czy poprostu taki Twój foch że postanowiłeś zrobić mu kapitalke ?
a może klient tak zechciał i ...............
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Re: Pierścienie tłokowe sd33
U kangurów można kupić całe zestawy do remontu(tuleje tłoki itp).


Re: Pierścienie tłokowe sd33
U nas generalnie też się prawie wszystko da kupić - kiedyś komuś jakieś szpeje do tego motoru zamawiałem. SD33 występowały także, o ile dobrze pamiętam, w widłowych wózkach - więc można także zaatakować firmy naprawiające/handlujące takim sprzętem.
Natomiast w kwestii pierścionków do SD33 można jeszcze zagaić do:
JESCO - (Joe's Equipment Sales Co.) - firma w Californi w USiA - http://www.jescoweb.com.
lub
DG Products - także USiA
Adres:
1058 Kings Park Road
Memphis, TN 38117
tel:
Business and Ordering - 1-800-237-2184
Alternate Number - (901) 523-1100
Ewentualnie jeszcze w Australii:
Noordeman Diesel
ADDRESS: 3 Hantke Place, Welshpool
Western Australia 6106
PHONE: (08) 9350 6566
FAX: (08) 9351 8965
E-MAIL
Spare Parts: bryan@noordeman.com.au
Workshop: matt@noordeman.com.au
Accounts: cheryle@noordeman.com.au
http://www.noordeman.com.au/contact.html
Powyższe info wynotowałem sobie z jakiegoś forum IH - gdyż w takim autku także SD33 występował.
Natomiast w kwestii pierścionków do SD33 można jeszcze zagaić do:
JESCO - (Joe's Equipment Sales Co.) - firma w Californi w USiA - http://www.jescoweb.com.
lub
DG Products - także USiA
Adres:
1058 Kings Park Road
Memphis, TN 38117
tel:
Business and Ordering - 1-800-237-2184
Alternate Number - (901) 523-1100
Ewentualnie jeszcze w Australii:
Noordeman Diesel
ADDRESS: 3 Hantke Place, Welshpool
Western Australia 6106
PHONE: (08) 9350 6566
FAX: (08) 9351 8965
Spare Parts: bryan@noordeman.com.au
Workshop: matt@noordeman.com.au
Accounts: cheryle@noordeman.com.au
http://www.noordeman.com.au/contact.html
Powyższe info wynotowałem sobie z jakiegoś forum IH - gdyż w takim autku także SD33 występował.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Był kiedyś temat zatytułowany mniej więcej "Remont SD33T czyli przymiarki do kapitalki" ale wyszukiwarka coś nie halo. Były tam ceny części i trochę info.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Dzieki za info, napewno zagadam.DamnIt! pisze:
Natomiast w kwestii pierścionków do SD33 można jeszcze zagaić do:

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Otóż tak:pppat pisze:remont
...więcej informacji na ten temat
Zabrałem się za ów remont z klku powodów.
Po pierwsze:
mam duży sentyment do tej jednostki.
Po drugie:
silnik przed uszkodzeniem był naprawde w bardzo dobrej kondycji więc rokował szansę na sukces. Dokładnie znałem uszkodzenie. Otóż kolega posiadający taki sam samochód remontował pompę i składał silnik z kilku. Gdy spiął silnik z pompą coś było nie tak i postanowił sprawdzic pompę na pewnej jednostce. Wsadził pompe do mojego silnika i zapalił. Żlę była ustawiona listwa, motor zamknął obrotomierz i pracował w ten sposób kilkanaście/dziesiąt sekund zanim udało sie go zgasić. Po tym zabiegu zaczął makabrycznie żreć olej. Mocy nie stracił, reszta wszystko OK, zatem diagnoza : padły pierścienie olejowe (jak się później okazało słuszna).
Po trzecie:
posiadam zaplecze i jakieś tam umiejętności zatem wszystko oprócz szlifu robie sobie sam.
Po czwarte:
Byłem raczej pewny wału korbowego i panewek ( jak sie później okazało wał nie ma bicia nawet o setkę milimetra a panewki są w całkiem niezłym stanie, sam szlifierz podziwiał) Reszta elementów silnika równie w nienagannym stanie oprócz: tuleji 3 i 4 cylindra gdzie zrobił sie wyraźny rant stąd decyzja szlif. Oraz pęknietej w kilku miejscach głowicy


Co najśmieszniejsze motor nie dawał absolutnie żadnych objawów i pewnie gdyby nie ta awaria jeszcze długo bym sie o tym nie dowiedział.
Popychacze zaworów, stopki zaworów super. Wynalazłęm gdzies głowicę , wymieniłem uszczelniacze, dośzlifowałem gniazda zaworów i zonk : nie ma pierścieni

Ot i cał historyja. A przebieg? Jak zwykle : 220tysi i jeżdziła nim ślepa , niewerząca babcia do kościoła w niedziele

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Te głowice pękają między zaworami, ale jest to zazwyczaj nie szkodliwe.

Jak już się brałeś za remont to trzeba było od razu zakładać zestaw tuleje + tłoki + pierścienie.

Jak już się brałeś za remont to trzeba było od razu zakładać zestaw tuleje + tłoki + pierścienie.
- cordoba_2004
-
- Posty: 3166
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
- Lokalizacja: Radłów Tarnów
Re: Pierścienie tłokowe sd33
nie dobierze tych pierścionków z innych aut ?
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Pierścienie tłokowe sd33
A po kiego cłorta ruszać takie dobre japońskie tuleje, a?N2O pisze:Te głowice pękają między zaworami, ale jest to zazwyczaj nie szkodliwe.
Jak już się brałeś za remont to trzeba było od razu zakładać zestaw tuleje + tłoki + pierścienie.

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Pierścienie tłokowe sd33
no niestety..cordoba_2004 pisze:nie dobierze tych pierścionków z innych aut ?

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
- adas bombowiec
- Posty: 1676
- Rejestracja: sob paź 24, 2009 8:01 pm
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Wyslij zapytanie tutaj: http://bimet.home.pl/
Robia na zamowienie rzeczy tego typu.
I nawet nieduzo biora
Robia na zamowienie rzeczy tego typu.
I nawet nieduzo biora

Re: Pierścienie tłokowe sd33
można pierścienie dorabiać,ale ile takowe wytrzymają to licho wie
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Dzieki za info ale to ostatnia rzecz jaką bym zrobił...adas bombowiec pisze:Wyslij zapytanie tutaj: http://bimet.home.pl/
Robia na zamowienie rzeczy tego typu.
I nawet nieduzo biora
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: Pierścienie tłokowe sd33
a szukałeś Mahle/Perfect Circle? W ofercie mają nadwymiary - ale dostępność to nie wiem jaka jest..
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Jeszcze nie. Na razie chcę wyczerpać wszelkie kontakty związane z linią Riken, Teikoku Pistons ewentualnie NPR .DamnIt! pisze:a szukałeś Mahle/Perfect Circle? W ofercie mają nadwymiary - ale dostępność to nie wiem jaka jest..
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Peepuck! pisze:Otóż tak:pppat pisze:remont
...więcej informacji na ten temat
Zabrałem się za ów remont z klku powodów.
Po pierwsze:
mam duży sentyment do tej jednostki.
Po drugie:
silnik przed uszkodzeniem był naprawde w bardzo dobrej kondycji więc rokował szansę na sukces. Dokładnie znałem uszkodzenie. Otóż kolega posiadający taki sam samochód remontował pompę i składał silnik z kilku. Gdy spiął silnik z pompą coś było nie tak i postanowił sprawdzic pompę na pewnej jednostce. Wsadził pompe do mojego silnika i zapalił. Żlę była ustawiona listwa, motor zamknął obrotomierz i pracował w ten sposób kilkanaście/dziesiąt sekund zanim udało sie go zgasić. Po tym zabiegu zaczął makabrycznie żreć olej. Mocy nie stracił, reszta wszystko OK, zatem diagnoza : padły pierścienie olejowe (jak się później okazało słuszna).
Po trzecie:
posiadam zaplecze i jakieś tam umiejętności zatem wszystko oprócz szlifu robie sobie sam.
Po czwarte:
Byłem raczej pewny wału korbowego i panewek ( jak sie później okazało wał nie ma bicia nawet o setkę milimetra a panewki są w całkiem niezłym stanie, sam szlifierz podziwiał) Reszta elementów silnika równie w nienagannym stanie oprócz: tuleji 3 i 4 cylindra gdzie zrobił sie wyraźny rant stąd decyzja szlif. Oraz pęknietej w kilku miejscach głowicy,
Co najśmieszniejsze motor nie dawał absolutnie żadnych objawów i pewnie gdyby nie ta awaria jeszcze długo bym sie o tym nie dowiedział.
Popychacze zaworów, stopki zaworów super. Wynalazłęm gdzies głowicę , wymieniłem uszczelniacze, dośzlifowałem gniazda zaworów i zonk : nie ma pierścieni
Ot i cał historyja. A przebieg? Jak zwykle : 220tysi i jeżdziła nim ślepa , niewerząca babcia do kościoła w niedziele
jeszcze tylko jedno mnie zastanawia
skoro juz tak wyczerpująco napisałeś

na 3 i 4 zrobił się rant ..............
rant na tulejach powstaje przeważnie w czasie normalnej długotrwałej eksploatacji ......zużycie naturalne
czy to inny rant ? mógł on powstać podczas tego krótkiego makabrycznego wkręcenia na obroty ?
też mam kilka różnych silników 33,podoba mi się ten silnik...........
myślę po założeniu któregoś z silników jakie mam,na spokojnie sobie zrobić remoncik innego a potem przełożyć kiedyś

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
- Peepuck!
-
- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
- Kontaktowanie:
Re: Pierścienie tłokowe sd33
Na 3 i 4 jest wyczówalny. Pewnie na pozostałych po pomiarach też by wyszedł.
Można robić generalke w sumie całkiem do przyjęcia kosztem. Kangury mają całe zestawy remontowe. Wychodzi to w granicach 3-4 tysi. Są to zestawy ichniej produkcji. Na forach austarlijskich wypowiadaja sie o nich dość dobrze. Ale... póki się samemu nie sprawdzi to nic sie nie dowiesz. Jak nie znajde nic o czym pisałem wyżej to taka opcję tez biore pod uwage.
Można robić generalke w sumie całkiem do przyjęcia kosztem. Kangury mają całe zestawy remontowe. Wychodzi to w granicach 3-4 tysi. Są to zestawy ichniej produkcji. Na forach austarlijskich wypowiadaja sie o nich dość dobrze. Ale... póki się samemu nie sprawdzi to nic sie nie dowiesz. Jak nie znajde nic o czym pisałem wyżej to taka opcję tez biore pod uwage.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
Re: Pierścienie tłokowe sd33
średnicówką pomierz także czy cylindry zamiast okrągłe nie są jajowate - często tak się dzieje w silnikach ze sporym przebiegiem
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
-
- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Re: Pierścienie tłokowe sd33
KarolSawiak pisze:średnicówką pomierz także czy cylindry zamiast okrągłe nie są jajowate - często tak się dzieje w silnikach ze sporym przebiegiem

tak mi się zdaje że ten kolega to wie

bo to taki silnikowy elementarz
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości