K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » czw wrz 09, 2010 8:56 pm

witam
mam pytanie ; czy może ktoś montował silnik z Xj do parcha K160?,a dokładnie chodzi mi o połączenie silnika XJ 4.0 ze skrzynią K 160!!!jakieś rozwiązania??sugestie mile widziane
pozdrawiam
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: N2O » czw wrz 09, 2010 9:31 pm

A w jakim celu?
:lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » czw wrz 09, 2010 9:34 pm

A w takim ze ma trochę za mało powera :D :D
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: N2O » czw wrz 09, 2010 9:50 pm

Łatwiej założyć SD33T, dłubnąć, jeździć.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: Jogi4x4 » pt wrz 10, 2010 10:45 am

Dołożyć do SD33T intercooler i inne wynalazki, jak silnik zdrowy to mocy wystarczy.
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
wolf_87
 
 
Posty: 1074
Rejestracja: pn gru 03, 2007 10:27 pm
Lokalizacja: Zakopane/Ząb/Kraków

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: wolf_87 » pt wrz 10, 2010 10:48 am

podpinajac sie pod temat. Łaczył ktos taki silnik z skrzynia z gr y60 2.8td
http://www.uwilkow.pl
Nocleg Zakopane Gubałówka
Terrano tel 602 669 119

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » pt wrz 10, 2010 1:55 pm

A ile wazy silnik SD33T???
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: N2O » pt wrz 10, 2010 5:40 pm

Dużo(około 300-350kg), ale 160-ka jest dobrze wyważona fabrycznie.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: Peepuck! » sob wrz 11, 2010 8:04 am

Piec z XJta też do lekkich nie należy. W końcu to też żeliwna 6ka.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: Eskapada » sob wrz 11, 2010 8:23 am

ja nie wsadzałem nie mniej dylemat jest nie zły - bo 4.0 to jeden z lepszych motorów w autach 4x4 ( moim subiektywnym zdaniem to najlepszy benzynowy motor w tej klasie aut ) a 3.3 turbo w Patrolu to też jeden z lepszych idioto odpornych diesli :roll:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » pn wrz 13, 2010 2:36 pm

to jak nikt nie kombinował z tym silnikiem???
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » pn wrz 13, 2010 2:38 pm

a moze jeszcze jakieś inne rozwiązanie??tylko nie 3.3t coś lżejszego i tak około 200KM
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: Wowos » pn wrz 13, 2010 5:03 pm

gm V8 :)21
merc 3.0td ??
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
Jogi4x4
 
 
Posty: 1148
Rejestracja: czw maja 11, 2006 7:28 am
Lokalizacja: PZL

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: Jogi4x4 » pn wrz 13, 2010 8:37 pm

Wowos pisze:gm V8 :)21
merc 3.0td ??
Ten 177KM? Z Oka? Trzeba by było trochę elektroniki wywalić.
Galloper LWB - turysta

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » śr gru 08, 2010 12:13 pm

silnik 3.3sd dzisiaj ważyłem 320kg kompletny z osprzętem,skrzynia z reduktorem 80kg.strasznie ciężki ten zestaw.Zacząłem teraz myśleć o tym silniku z okulara ale on tez pewnie swoja waga ma :)21 :)21 więc pewnie włożę BMW V8 ona chyba 140kg.
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: CrOOchy » śr gru 08, 2010 2:34 pm

1.8T BAM :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: Wowos » śr gru 08, 2010 2:36 pm

niekoszerny - nawet dwóch litrów nie ma :)21
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: CrOOchy » śr gru 08, 2010 3:26 pm

ale lekki i ma moc :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: pawel abramczyk » śr gru 08, 2010 7:38 pm

mlodzian_etd pisze:silnik 3.3sd dzisiaj ważyłem 320kg kompletny z osprzętem,skrzynia z reduktorem 80kg.strasznie ciężki ten zestaw.Zacząłem teraz myśleć o tym silniku z okulara ale on tez pewnie swoja waga ma :)21 :)21 więc pewnie włożę BMW V8 ona chyba 140kg.
tak naprawde jak chcesz motać ten silnik z bmw to radze go wsadzić ze skrzynią cały w orginale , i połączyć go z reduktorem wolno stojącym z długiego k 160 benzyniaka, tyle że oile doczytałem masz mosty z ogra więc tylny wał po skosie a nei jestem pewien czy krzyżaki wytrzymają taką moc

ktoś na forum ma coś takiego zmotane ale na mostach od 160
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » pt gru 17, 2010 2:13 pm

gdzie można znaleźć jakie przełożenia miły reduktory w k160 dieslach,było ich chyba kilka rodzai j ,krzyżaki będą od robura
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: pawel abramczyk » pt gru 17, 2010 11:08 pm

wiesz co reduktory chyba są wszystkie takie same , ja do benzyniaka wsadziłem z 3,3 , a wiem że raczej przełożenia w skrzyni się różnią , no chyba że sie myle :roll:

a co do silnika z xj masz już kryze i jakiś patent na rozwiązanie sprzęgła ?? jakoś nie mam przekonania do połączenia tego w całość która będzie działała
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » sob gru 18, 2010 11:28 am

Mam dwie skrzynie z reduktorem od K160 jedna skrzynia jest 4 biegowa (a w mostach półosie maja 29 frezów)a druga 5 biegowa(no i półosie maja 32 frezy),no i skrzynia 5 biegowa jest łączona jakaś flaszą o grubości około 10 cm).Nie wiem może tam faktycznie są jednakowe przełożenia -tylko jakie???
Nie wkładam XJ będzie BMW 740 M62TUB44 z 6 biegową skrzynia manualną.
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

Awatar użytkownika
mlodzian_etd
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: sob gru 22, 2007 11:42 pm
Lokalizacja: Łomża

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: mlodzian_etd » sob gru 18, 2010 11:38 am

4xdrive jakoś połączyli silnik 4 litrowy z jeepa z patrolowską skrzynią z k160 -Projekt Mucha no i jakoś jezdzi ,natomias w projekcie Wiktoria również skrzynia jest z patrola k160 tylko tu jest połączona z silnikiem 4.0 bmw i tez zaj....hula
K 160 na mostach GR na sprężynie 2 blokady dwu bębnowy STAR Opona Mudzilla 35x13,5R15 z beadlockem

piotr e38
Posty: 742
Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: piotr e38 » sob gru 18, 2010 4:20 pm

mlodzian_etd pisze: Nie wkładam XJ będzie BMW 740 M62TUB44 z 6 biegową skrzynia manualną.
Ten silnik ma elektroniczną przepustnicę
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: K160 3.3sd i piecyk z XJ 4.0

Post autor: kulkagsx1200 » sob gru 18, 2010 7:04 pm

silnik xj wazy 260kg kolego :wink:
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość