Patrol 2,8 nie pali na wszystkie
: pt wrz 17, 2010 10:06 pm
Witam, problemów z nie paleniem na wszystkie gary sporo ale nikt nie miał podobnego a przynajmniej ja się nie dokopałem.
Problem następujący:
- Odpalam, siwy dym na pół wsi, trzęsie się jak traktor
- Przejeżdżam paręset metrów trochę dymu leci ale jak na 89r to jest do przyjęcia. Mimo to na wolnych trochę trzęsie
- Start z jedynki dym, dwa dym, dalej albo nie widzę albo nie dymi
- Jadę i między 1400-2000 obr przerywa troszkę szarpie
- Powyżej 2000 bajka wszystko jak należy.
Zaczęło się od awarii turbiny, zrobiłem i jest jak jest.
Tak sobie myślę co by się stało jakby na rozrządzie ząb wypadł i pompa by się przestawiła, możliwe???
Zrobiłem:
Regeneracja turbo+ większy wirnik, końcówki wtrysków, pompa wody, nowe filtry i olej.
Gdzie przyczyna???
Problem następujący:
- Odpalam, siwy dym na pół wsi, trzęsie się jak traktor
- Przejeżdżam paręset metrów trochę dymu leci ale jak na 89r to jest do przyjęcia. Mimo to na wolnych trochę trzęsie
- Start z jedynki dym, dwa dym, dalej albo nie widzę albo nie dymi
- Jadę i między 1400-2000 obr przerywa troszkę szarpie
- Powyżej 2000 bajka wszystko jak należy.
Zaczęło się od awarii turbiny, zrobiłem i jest jak jest.
Tak sobie myślę co by się stało jakby na rozrządzie ząb wypadł i pompa by się przestawiła, możliwe???
Zrobiłem:
Regeneracja turbo+ większy wirnik, końcówki wtrysków, pompa wody, nowe filtry i olej.
Gdzie przyczyna???