Przeszukałem całe forum ale nie znalazłem pełnej odpowiedzi na moje pytanie.
Borykam się z problemem nie hamującego patrola K160 SD33T rocznik 87.
Wymieniłem dwa tłoki w przednich zaciskach wraz z uszczelniaczami, wymieniłem oba tłoczki w tylnych bębnach, wymieniłem cały płyn hamulcowy na nowy, wymieniłem uszczelniacze pompy hamulcowej (cały zestaw).
Zabrałem się do odpowietrzania układu:
- oba przednie koła
- odpowietrzyłem na zaworze proporcjonalnym siły hamowania
- odpowietrzyłem tylne koła
no i mam lekka masakrę bo żeby pojawiły się hamulce muszę wykonać z 7 pompnięć pedałem
Serwo sprawia wrażenie że wszystko jest z nim ok bo na pompie mam ciśnienie
Zaobserwowałem też dziwny objaw ... jak pompuje pedałem to ze zbiorniczka uchodzi mi ok 2 cm płynu - po puszczeniu pedału płyn z takim dziwnym sykiem wraca szybko do zbiorniczka.
Ratujcie bo na weekend chciałem odpalić autko a tu taka katastrofa
