Chciałbym się przywitać i pozdrowić starszyzne, a zaraz później zadaćy pytanie.
Od zimy mam Patrola 3.0 2001r, sprowadzony z wymienionym silnikiem. Nic się w nim nie działo, byłem zadowlolony do poniedziałku. Gdy go rano uruchomiłem, ujechałem ze 3 km do czasu gdy złapał temperaturę i nagle w czasie jazdy zaczął stukać. Przez ostatnie 3 dni go testowałem i wiem tyle: Stuk pojawia się gdy slilnik złapie 70-80 stopni. Stuka tylko na wolnych obrotach i jak przekroczy 1000 obr stuk ustaje. Dochodzi z dołu, jak by z miski olejowej, ale wydaje mi się że równie dobrze może przenosić.

Tu zamieszczam link z nagraniem:
http://w138.wrzuta.pl/audio/93UXWs8e3mC ... uk_silnika
Może miał ktoś coś podobnego? Dziękuję za ewentualne podpowiedzi.