Na wstępie powiem ze wiem iż w patrolach na zimnym silniku ciśnienie oleju jest wysokie a wraz ze wzrostem temperatury silnika, ciśnienie oleju spada. Lecz martwię się ze mam na rozgrzanym zbyt niskie:
Dziś w czasie rekreacyjnego wypadu ze znajomymi w terenik, zauważyłem ze na rozgrzanym silniku (pracował z 2.30h do 3 h bez przerwy) wskaźnik ciśnienia oleju wskazuje prawie 0 .
Później zauważyłem ze nawet w czasie jazdy z prędkością 90km/h wskaźnik ciśnienia oleju podskoczył tylko odrobinę.
Poziom oleju: MAX
Olej: 15W 40 Gulf
Olej świeży zrobiłem na nim dopiero jakieś 400 km
Po niżej zdjęcie: silnik pracujący około 3 h bez przerwy po górach dolinach. bieg jałowy, na postoju.

I jak myślicie czy to jest normalne


A u kumpla w patrolu, silnik ten sam, czas pracy silnika ten sam a wskaźnik stal wyżej prószkę ponad polowa miedzy pierwsza od dołu kreska a druga...