LOVELLS W PATROLU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

gr9192
Posty: 426
Rejestracja: pt lis 19, 2010 7:57 pm
Lokalizacja: góry

LOVELLS W PATROLU

Post autor: gr9192 » wt wrz 06, 2011 7:40 pm

Witam wszystkich,mam pytanie dotyczące zawieszenia lovellsa w y 60,pewno juz tego troche jezdzi ,więc prosze o opinie użytkowników,dziekuje i pozdrawiam.
4x4

Awatar użytkownika
Hasan_ciach
Posty: 549
Rejestracja: śr lis 25, 2009 8:58 pm
Lokalizacja: oleśnica

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: Hasan_ciach » wt wrz 06, 2011 8:24 pm

http://www.forum4x4.pl/viewtopic.php?f=6&t=85701

troche wspomnieli o lovellsie,ale tylko troche :)21
biały mały parch


I"II by back ! !

gr9192
Posty: 426
Rejestracja: pt lis 19, 2010 7:57 pm
Lokalizacja: góry

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: gr9192 » wt wrz 06, 2011 8:58 pm

wspomnieli, a mysle że juz w polsce troche ludzi jezdzi na tym i juz pierwsze opinie i uwagi dobrze usłyszeć.
4x4

Awatar użytkownika
sbst
 
 
Posty: 1489
Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
Lokalizacja: Centrala ;)

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: sbst » wt wrz 06, 2011 9:25 pm

znajdź wątek w ktorym opisywalem - moge sie pod tym podpisac po raz drugi
PATROLnięty ;)

~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic :)21

Awatar użytkownika
Ba
Posty: 1749
Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: Ba » śr wrz 07, 2011 2:45 pm

Albania opitolona (5k). Tera jeszcze czas na wyjeby w UA (1k) i napisze co to warte. Pacjent - długi Y61 w żelazie i czyeścipińć - zawiecho 2" w wersji hade..
Póki co jest rewelacja.








Zibi, tam zapisuj zniżkowe :P
tel: 600298546

Awatar użytkownika
tombak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: sob sty 24, 2009 5:32 pm
Lokalizacja: Szczecin 4x4-ZACHODNIOPOMORSKIE
Kontaktowanie:

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: tombak » śr wrz 07, 2011 10:06 pm

Mam w longu Y61 od pół roku, solidne to jak cholera, jednak nieco twardawe.Powoli się układa i myśle, że jeszcze kilka wyjazdów i będzie git.Choć jeśli szukasz czegoś mięciutkiego i komfortowego to raczej Ironman :)

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: Zibi » czw wrz 08, 2011 8:14 am

A to zależy jaki masz indeks twardości.

gr9192
Posty: 426
Rejestracja: pt lis 19, 2010 7:57 pm
Lokalizacja: góry

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: gr9192 » pt wrz 09, 2011 7:20 am

wiec co bedzie lepsze do y 60 long ,rd 28 t na tył,iron man NISS O 20 C , 2 cale i chyba 200-400 kg obciazenia,czy lovells DRR 42 HD ,tez 2 cale i chyba 200 kg obciazenia,co bedzie twardsze ,a co wyzsze po załadowaniu 5 osob i szpeju do bagaznika(jack,liny,szekle itp)
4x4

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: Zibi » pt wrz 09, 2011 11:30 am

Chcesz mieć twardsze czy wyższe bo ciężko zrozumieć. Twarde tak, żeby auto prwadziło się jak taczki na pusto? To tzreba umiejętnie wyśrodkować. Poza tym indeks C w ironmanie odpowiada HD w Lovellsie.

gr9192
Posty: 426
Rejestracja: pt lis 19, 2010 7:57 pm
Lokalizacja: góry

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: gr9192 » pt wrz 09, 2011 12:09 pm

wiem ,ze nie ma złotego środka,wiec bardziej wole zeby załadowane auto mniej siadło i z 2 cali nie zrobił sie 1 lub mniej ,i nie zaczepiał hakiem,licze sie z faktem,ze przy 2 osobach, ,, beda plomby z zębów wypadały", coś za coś,wiec które sprezyny mniej mniej sie ugną pod maksymalnym obciązeniem,ktore przewiduje?
4x4

Awatar użytkownika
tombak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: sob sty 24, 2009 5:32 pm
Lokalizacja: Szczecin 4x4-ZACHODNIOPOMORSKIE
Kontaktowanie:

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: tombak » pt wrz 09, 2011 1:50 pm

Jak się boisz, że się ugnie to bierz Lovelaska :wink:

Awatar użytkownika
sbst
 
 
Posty: 1489
Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
Lokalizacja: Centrala ;)

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: sbst » pt wrz 09, 2011 3:06 pm

skoro zamierzasz mocno doladowywac auto, to weź 3"........ bo nie ma cudu i nie ma co liczyc, ze zawieszenie za jakis czas lekko "nie ułozy się", zwłaszcza na wyjebkach
a same rozwazania Ironman czy Lovelas ;) zdecydowanie wg mnie na korzyść drugiego...
PATROLnięty ;)

~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic :)21

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40606
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: Mroczny » pt wrz 09, 2011 3:10 pm

pany - 400kg to trzeba zawsze 400kg wozić. Takie coś nadaje się pod spec zadania - wozenie zabudowy, ładunku.. Pusty wóz i taka sprężyna to wariactwo ortopedyczne i bezsens

ciekawe jak długo jedyne dwa parametry zawieszenia to będzie "niesiadanie" oraz "lift"??

w 90% przypadków wolę podkładkę i dobry amor od "liftowych" "zestawów"

Awatar użytkownika
sbst
 
 
Posty: 1489
Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
Lokalizacja: Centrala ;)

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: sbst » pt wrz 09, 2011 3:17 pm

no mozna i tak, ale podkladka nie zapewni Ci wykrzyzu, jesli to dla kogos jest priorytetem
PATROLnięty ;)

~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic :)21

gr9192
Posty: 426
Rejestracja: pt lis 19, 2010 7:57 pm
Lokalizacja: góry

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: gr9192 » pt wrz 09, 2011 3:23 pm

90 % przebiegu auto bedzie załadowane,i to dobrze wiec mocna sprezyna musi byc,
4x4

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40606
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: Mroczny » pt wrz 09, 2011 3:58 pm

sbst pisze:no mozna i tak, ale podkladka nie zapewni Ci wykrzyzu, jesli to dla kogos jest priorytetem
sprężyna +400 też nie :wink:

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: ernil » pt wrz 09, 2011 6:40 pm

Rozważyłbym miechy powietrzne. Proste. Tanie. Niezawodne. Komfortowe.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: LOVELLS W PATROLU

Post autor: Zibi » pt wrz 09, 2011 7:04 pm

Mroczny pisze:pany - 400kg to trzeba zawsze 400kg wozić. Takie coś nadaje się pod spec zadania - wozenie zabudowy, ładunku.. Pusty wóz i taka sprężyna to wariactwo ortopedyczne i bezsens

ciekawe jak długo jedyne dwa parametry zawieszenia to będzie "niesiadanie" oraz "lift"??

w 90% przypadków wolę podkładkę i dobry amor od "liftowych" "zestawów"

Masz wg. mnie w połowie rację. Nie ma co przesadzać w twardości spręzyn. Z drugiej strony jesli spręzyna zaczęła siadać to podkładka nic nie zmieni. W jednej z hdj mam ome, zaczęło siadać po miesiącu a mieszczę się w przedziale wagowym dla danego modelu. Wstawiłem podkłądki i po miesiącu ponowinie auto siadło. Jak już coś straci parametry to nie będzie trzymało.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość