Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
Moderator: Kosiarz
Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
Witam może mi ktoś podpowiedzieć od czego założyć większy alternator do 2.8td gr
zaznaczam że seryjny alternator ma vacu pompe z tyłu i jest mocy 12v70a
Dzięki za pomoc
zaznaczam że seryjny alternator ma vacu pompe z tyłu i jest mocy 12v70a
Dzięki za pomoc
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
Coś tam ktoś tam wspominał o alternatorze z astry z silnikiem isusu... Poszukaj - było nie tak dawno...
y60 autobus, czerwony.
Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
Ale to jest altek podobno bardziej pasujący do TB42D
Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
Może ktoś ma jakiś sposób żeby wyprodukować więcej energi na wyciągarkę elektryczną ? żeby tak z akumulatora nie brało ?
oczywiście oprócz drugiego akumulatora
oczywiście oprócz drugiego akumulatora
Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
Sprawny akumulator panasonic, do tego oryginalny, sprawny alternator, sprawna i prawidłowo wykonana instalacja - nie zauważyłem potrzeby drugiego/innego alternatora. Owszem - nie używam wyciągarki non stop od drzewa do drzewa - wtedy może być konieczność zmiany, najlepiej na oddzielny układ (bat+alt), niemniej zastanów się, czy gdzieś indziej nie leży przyczyna, że nie robi jak powinno.
PS - wyciągarka zawsze bierze z aku - pożera spokojnie 300A. Widziałeś alternator, który tyle daje? Bateria jest buforem. Z kolei ona nie przyjmie w krótkim czasie dużo prądu, więc normalne jest, że po kilku "łinczowaniach" raz za razem jest jest połowa. Zawsze jest coś za coś - jak duża bateria, to trzeba ją dłużej ładować "do pełna", ale wiadomo - pojemność większa. Trzeba wypośrodkować w zależności od potrzeb.
PS - wyciągarka zawsze bierze z aku - pożera spokojnie 300A. Widziałeś alternator, który tyle daje? Bateria jest buforem. Z kolei ona nie przyjmie w krótkim czasie dużo prądu, więc normalne jest, że po kilku "łinczowaniach" raz za razem jest jest połowa. Zawsze jest coś za coś - jak duża bateria, to trzeba ją dłużej ładować "do pełna", ale wiadomo - pojemność większa. Trzeba wypośrodkować w zależności od potrzeb.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
w sumie masz racje jak miałem sprawny alternator bo teraz ładowanie zgineło ale to już stary rupieć więc na regenerację oddałem to wszystko chodziło tylko że jak jadę w teren na weekend auto przez 5 godzin dostaje w kość a potem nie ma gdzie doładować akumulatora bo jeżdzę głównie po mieście na krótkich odcinkach, więc opcja chyba zostanie taka że po wyprawie trzeba wjechać na garaż i doładować aku prostownikiem do pełna 

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
a cklassy chłodzony cieczą 190A
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
Jeep
Chevy Suburban
- miastek
-
- Posty: 1309
- Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
sprinter 180A
Ale trzeba mieć vacu w głowicy

Ale trzeba mieć vacu w głowicy

http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII
Vitara->Samurai->GR->GRII
- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
szukając ostatnio alteka do siebie pan mi pokazał z waku pompą 140 A od bmw lub audi z pasującym rozstawem mocowania , najlepiej jest pojechać na części ze swoim altekiem i dobrać ,
Super parchatek Super y60 

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td
Pompa vacuum raczej problemem nie będzie - Igor coś wspominał, że posiada elepstryczne. Jak już bym coś motał, to może jednak jakiś chłodzony cieczą z Tuarega itp - będzie miał silnie hermetyczną budowę, więc do topienia jak znalazł.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość