Maverick sciąga w prawo podczas jazdy
Moderator: Kosiarz
Maverick sciąga w prawo podczas jazdy
Witam.Mam taki problem z Maverickiem.Podczas jazdy gdy puszczę kierownice znosi mi auto w prawo.Podczas hamowania to już wogóle.
Jakiś czas temu na przeglądzie powiedzieli mi,że musze wymienić koncówke lewego drążka kierowniczego góra i dół(wówczas nic się nie działo).Czy może być to spowodowane właśnie tym?
Jakiś czas temu na przeglądzie powiedzieli mi,że musze wymienić koncówke lewego drążka kierowniczego góra i dół(wówczas nic się nie działo).Czy może być to spowodowane właśnie tym?
Re: Maverick sciąga w prawo podczas jazdy
Podnieś auto, złap za koło i poruszaj prawo-lewo góra-dół a wszystkiego się dowiesz. Sprawdź zaciski hamulcowe, ciśnienie w oponach.
W160
PajeroLong SS
PajeroLong SS
U mnie to było to właśnie, gumka się zsunęła i się w efekcie zapiekło...pojara90 pisze:......Sprawdź zaciski hamulcowe.......
...z zawodu jestem...człowiekiem.
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
takTank pisze:Jakiś czas temu na przeglądzie powiedzieli mi,że musze wymienić koncówke lewego drążka kierowniczego góra i dół(wówczas nic się nie działo).Czy może być to spowodowane właśnie tym?
Jak nie umisz /nie znasz sie sam, to jedz do mechanika. Chyba ze opiszemy talie kart prawdopodobnymi przyczynami i bedziemy losowac, moze akurat sie trafi. 

Drążki kierownicze, drążek środkowy, sworznie wybite, rozjechana geometria , wybite gumy w wahaczach, różnie wytarte opony, gumy na drążkach reakcyjnych jak i same otwory mogą być rozwalone w ramie, coś możesz mieć krzywego np: wahacz. Może też być coś z tyłem, tutaj także gumy, opony i hample ...
wybieraj
wybieraj

czasami nawet jak wszystko poustawiasz to i tak bedzie go zciagalo. Ot taka uroda tego zawiasu. Ale przede wszystkim luzy, jeszcze sprawdz luzy na lozyskach w przednich kolach.
TOITOI J95 D4D 2002