Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » czw paź 18, 2012 9:22 pm
Pytanie podstawowe-do czego ma to służyć?
Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » czw paź 18, 2012 9:40 pm
Do jazdy na co dzień i do turystyki.
Ale zwykłe Dobinsony wydają mi się za słabe.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » czw paź 18, 2012 10:11 pm
mam z tylu rancho rs5000 olejowe od jakichs 2 lat i wlasnie sie koncza

i drogo bylo jak na takie gowno , od pol roku na przodzie mam amory gazowe gabriel, koszt pol tego co rancho i sa rewelacyjne, szukaj w sklepach z amorami do amerykanow, f350,dodge,chevy. Idzie dobrac dlugosc i srednice oczek/szpilek.
-
krzychooxxx

- Posty: 515
- Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
- Lokalizacja: Miastko
Post
autor: krzychooxxx » czw paź 18, 2012 10:17 pm
tez o tym mysle

nawet dosc powaznie

CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD

Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009
-
selim
-

- Posty: 4788
- Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Sląsk
Post
autor: selim » czw paź 18, 2012 10:24 pm
taaa..gabriele
w golfach ani roku nie trzymały
a...i chyba już ich ktoś dawno kupił
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » czw paź 18, 2012 11:13 pm
LANDEK pisze:Do jazdy na co dzień i do turystyki.
Ale zwykłe Dobinsony wydają mi się za słabe.
Wypowiedz się więcej w czym są słabe?
Nissan Patrol
-
liverpool
- jestem tu nowy...

- Posty: 86
- Rejestracja: wt sty 17, 2006 7:19 pm
- Lokalizacja: Żary
Post
autor: liverpool » pt paź 19, 2012 1:11 am
Powiem, że od roku chciałem zrobic dedykowane do patrola, ale nigdy nie ma czasu i teraz to chyba komercyjnie się nie opłaca. Podstawowy problem "standardowych" to w przypadku ich uskodzenia brak mozliwości naprawy. Zdecydowanie te tzw z "wyższej półki" muszą miec możliwośc rozebrania, wymienienia uszczelnień i wszystkiego co tam mają, może regulacji ale to chyba nie jest amor do tzw sportu. A i jeszcze jedno musi byc jak najgrubszy z duzym zbiornikiem aby się nie grzał i zachowywał swoja charakterystykę w przypadku aktywniejszej jazdy. (2-3 tony to jest co robic).
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » pt paź 19, 2012 6:52 am
sebson pisze:LANDEK pisze:Do jazdy na co dzień i do turystyki.
Ale zwykłe Dobinsony wydają mi się za słabe.
Wypowiedz się więcej w czym są słabe?
Przy jeździe po szutrach i innych wyj.bach auto źle się prowadzi, poza tym jak jadę na tylnym napędzie to auto ma za dużo mocy

i tył nie trzyma się drogi tylko zaczyna podskakiwać.
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
saleta
-

- Posty: 1340
- Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
- Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saleta » pt paź 19, 2012 7:06 am
redzik pisze:mam z tylu rancho rs5000 olejowe od jakichs 2 lat i wlasnie sie koncza

i drogo bylo jak na takie gowno , od pol roku na przodzie mam amory gazowe gabriel, koszt pol tego co rancho i sa rewelacyjne, szukaj w sklepach z amorami do amerykanow, f350,dodge,chevy. Idzie dobrac dlugosc i srednice oczek/szpilek.
RS5000 wytrzymały 2 lata to i tak sukces mi w ZJ`cie jeden padł po 2 miesiącach a drugi już zjebany mi przysłali.
-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » pt paź 19, 2012 11:06 am
LANDEK pisze:sebson pisze:LANDEK pisze:Do jazdy na co dzień i do turystyki.
Ale zwykłe Dobinsony wydają mi się za słabe.
Wypowiedz się więcej w czym są słabe?
Przy jeździe po szutrach i innych wyj.bach auto źle się prowadzi, poza tym jak jadę na tylnym napędzie to auto ma za dużo mocy

i tył nie trzyma się drogi tylko zaczyna podskakiwać.
Może spuść powietrza z kół...jak jest jak pingpong
A jeśli tylko turystyka i upalanie wokół komina, to może sprężyny nie dobrane odpowiednio...za twarde na pusto??!!
A na moc za dużą to już chyba w drugą stronę...gleba i szerszy kapeć

Nissan Patrol
-
Sawa GR

- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Sawa GR » pt paź 19, 2012 12:06 pm
saleta pisze:
RS5000 wytrzymały 2 lata to i tak sukces mi w ZJ`cie jeden padł po 2 miesiącach a drugi już zjebany mi przysłali.
A ja do Y60 kupiłem jakieś tymczasowe za 90zł sztuka, minęły 2 lata i kurde nie chcą się rozpaść, ładnie tłumią, auto nie buja. Czasem wydaje mi się że za wolno puszczają w dół...

Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » pt paź 19, 2012 12:22 pm
moze moje byly bardziej chinskie, za to gabriele sa "made in south afrika", moze do golfa byly chinskie

-
benek

- Posty: 637
- Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
- Lokalizacja: Komorów
Post
autor: benek » sob paź 20, 2012 1:35 pm
mam w y61 4 xOME LTR - duzo wytrzymaly ale jeden puscil olej (azot trzymal do konca). Generalnie naprawde mocne. sa faktycznie rozbieralne ale pewnie najblizej w australii sa do nich czesci, u nas porazka. wrocilem na chinczyku za 50$. jak ktos kupuje z nadzieja na naprawe to radze od razu kupic komplet uszczelnień (od tego ktory twierdzi sa naprawialne) bo bedzie jak z LTR'ami.
A podkresle ze naprawialnosc to jest b duza zaleta - daleko od domu ciezko kupic cos na podmianke do patrola na przod (tyl nie ma problemu) a wozenie zapasowego amora to dodatkowy ciezar, co innego zestaw uszczelek (w dalekich gebitach zwykle jest biedniej i nie ma problemu z zalaniem amorow olejem).
Generalnie natomiast takie amory traca azot i slabo jest jak uleci na zadupiu - nie maja czym tego nabic. U nas jak ktos ma wylkanizacje i nabij aazot z butli a nie wytwornicy i ma reduktor na wieksze cisnienie to mozna to zrobic za grosze.
teraz sam mam dylemat co kupic (w momecie gdy argument naprawialnosci LTR'ow upadl raczej kupie co innego) ale do wymienionych na wstepie do turystki dodalbym Koni ca 1000zł/szt. Nie maja zewnetrznych zbiornikow.
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76
-
KamiL200

- Posty: 798
- Rejestracja: pn cze 04, 2007 2:46 pm
- Lokalizacja: 4Raid
Post
autor: KamiL200 » sob paź 20, 2012 2:45 pm
benek pisze:naprawialnosc to jest b duza zaleta-zestaw uszczelek (w dalekich gebitach zwykle jest biedniej i nie ma problemu z zalaniem amorow olejem).
Generalnie natomiast takie amory traca azot i slabo jest jak uleci na zadupiu - nie maja czym tego nabic.
Zalecam przetrenować w domu rozłożenie, wymianę uszczelnień i złożenie takiego amora, naprawdę nie ma się czego bać.
Zawsze możesz awaryjnie uzupełnić zbiorniczek powietrzem z pompki, kompresora czy podczas wizyty u wulkanizatora.
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2012 3:17 pm przez
KamiL200, łącznie zmieniany 1 raz.
Patrol LS1 "Czarna Mamba"
-
saleta
-

- Posty: 1340
- Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
- Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saleta » sob paź 20, 2012 2:59 pm
Sawa GR pisze:saleta pisze:
RS5000 wytrzymały 2 lata to i tak sukces mi w ZJ`cie jeden padł po 2 miesiącach a drugi już zjebany mi przysłali.
A ja do Y60 kupiłem jakieś tymczasowe za 90zł sztuka, minęły 2 lata i kurde nie chcą się rozpaść, ładnie tłumią, auto nie buja. Czasem wydaje mi się że za wolno puszczają w dół...

''kudłaty'' miał w patrolu z TIRa przykręcone, skok miały spory ale tak jakby troszeczkę za twarde mimo tego ze w ciągniku raczej nie miały racji bytu.
-
pawel abramczyk
-

- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel abramczyk » sob paź 20, 2012 5:08 pm
ta pewnikiem z autosana one są twarde , ale od scani sa podobno mieksze a jak auto jest dociążone szpejem to robią ładnie
Super parchatek Super y60

-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » sob paź 20, 2012 5:14 pm
te z forda F350 tylne gabriele sa tez twarde, to juz jakby nie patrzec bardzo duzy pickup na blizniakach, prawie ciezarowka , do przodu byly za twarde, ale jak zalozylem zderzak i wyciagarke to jest teraz w sam raz.
-
daniel b
-

- Posty: 1190
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:30 pm
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: daniel b » sob paź 20, 2012 5:44 pm
Ostatnio zmieniony sob paź 20, 2012 6:35 pm przez
daniel b, łącznie zmieniany 1 raz.
ZMOTA SCORPION Y60
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » sob paź 20, 2012 6:21 pm
Link nie robi

y60 autobus, czerwony.
-
Tołdi

- Posty: 527
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
- Lokalizacja: Margonin
Post
autor: Tołdi » sob paź 20, 2012 7:12 pm
teraz sam mam dylemat co kupic (w momecie gdy argument naprawialnosci LTR'ow upadl raczej kupie co innego) ale do wymienionych na wstepie do turystki dodalbym Koni ca 1000zł/szt. Nie maja zewnetrznych zbiornikow.[/quote]
Koni raid wytrzymały 1 dzień!!!! na Magamie (a tam się szybko nie jeździ. Ciekawe co by było na MT

)
Po ich zdechnięciu, przełożyliśmy dwuletnie OME z przeprawówki. Wytrzymały Magam do końca i starczyły na następny.
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » sob paź 20, 2012 9:05 pm
Teraz na MT te Tailandzkie co MTM sprzedaje wytrzymały i ich właściwości nie uległy zmianie. Bumpstop fajnie robił, przyjemnie się lądowało

a LTR się naprawia bez problemu. Zobaczę czy zostały jeszcze zestawy.
Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » sob paź 20, 2012 9:32 pm
mopar pisze:Teraz na MT te Tailandzkie co MTM sprzedaje wytrzymały i ich właściwości nie uległy zmianie. Bumpstop fajnie robił, przyjemnie się lądowało

a LTR się naprawia bez problemu. Zobaczę czy zostały jeszcze zestawy.
A czym jechałeś?
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
-
mopar
-

- Posty: 1282
- Rejestracja: sob lut 08, 2003 11:39 am
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: mopar » sob paź 20, 2012 9:38 pm
Patrol TB42 ute
Lubię zapierdalać.
Ropa do traktorów.
-
LANDEK
-

- Posty: 843
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
- Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK
Post
autor: LANDEK » sob paź 20, 2012 9:40 pm
dzięki
NISSAN PATROL Y 61, 6.5 TD V8
GG10114884
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości