stary patrol pisze:u mnie i w kilku innych patrolach ktore motalem problem ten wystepowal jesli silnik zalany byl 15w40
po zmianie na 10w40 za kazdym razem problem mijal
bo zalewałeś olejem co spełnia CG-4 a wszędzie piszą że takie lać nie wolno
edit macie jeszcze raz
ZrobićNISSAN
ModelPatrol GR 2,8 Diesel Turbo (Y60)
SilnikDT
Rok1996-2000
Nowe wyszukiwanie
Wydrukować
Aplikacja Rekomendacja Pojemność (l)
Silnik (DT) Opcja 1 Havoline Energy 5W-30 (A, B) 6,4
Wariant 2 GEOTEX HD
Opcja 3 SUPER UNIVERSAL TRACTOR OIL 15W-30
Manualna skrzynia biegów Opcja 1 Multigear 80W-90 (e) 3,5
Wariant 2 Multigear S 75W-90
Opcja 3 Multigear 75W-90 R
Automatyczna skrzynia biegów Opcja 1 Texamatic 7045E (d) (C)
Wariant 2 HAVOLINE MULTI-VEHICLE ATF
Opcja 3 SYNTHETIC ATF HEAVY DUTY
Różnicowy Opcja 1 GEARTEX EP-C 80W-90 2.1 / 3.0
Wariant 2 Multigear 80W-90
Opcja 3 Multigear S 75W-90
Chłodziwa (30%) HAVOLINE XLC 13,5
Auto-Lock Free Running Huby (jeśli jest na wyposażeniu) Skontaktuj się z dostawcą
Brake & Clutch Fluid Płyn hamulcowy DOT 4
Oś przednia Joint & smaru sruba Molytex EP 2
Przód Differential Opcja 1 GEARTEX EP-C 80W-90
Wariant 2 Multigear 80W-90
Opcja 3 Multigear S 75W-90
Różnicowy o ograniczonym poślizgu GEARTEX LS 80W-90
Mechanical Steering Opcja 1 Multigear 80W-90
Wariant 2 Multigear S 75W-90
Opcja 3 Multigear 75W-90 R
Wielozadaniowy smar Opcja 1 MULTIFAK EP 2
Wariant 2 Starplex EP 2
Wspomaganie kierownicy Opcja 1 Texamatic 7045E
Wariant 2 HAVOLINE MULTI-VEHICLE ATF
Opcja 3 SYNTHETIC ATF HEAVY DUTY
Transfer Box Opcja 1 Multigear 80W-90 1,9
Wariant 2 Multigear S 75W-90
Opcja 3 Multigear 75W-90 R
Ukryj Notatki
Ukryj odstępy między wymianami oleju
Smar / Pojemność Uwagi
a. Olej napędowy silnika zalecenia lepkości: poniżej -30 ° C do -10 ° C, 5W-20, poniżej -30 ° C do 15 ° C, 5W-30, 20 ° C do 20 ° C, 10 W-30 -20 ° C do 30 ° C, 10 W-40, 20 ° C do ponad 40 ° C, 10 W-50 15W-40 15W-50, 10 ° C do ponad 40 ° C, 20-40 20W-50 , -20 ° C do 0 ° C: 10 W, od -10 ° C do 20 ° C, 20, 20-20, 0 ° C do 30 ° C, 30, 20 ° C do ponad 40 ° C, 40, 50. (Silniki turbosprężarką, 5W-30 nie nadają się, 5W-30 powinien być poniżej 0 ° C)
b. Nie stosować CG-4
c. Pojemność nienotowane
d. Auto. Transmisje: modele wyposażone w przekładni CVT mogą używać różnych płynów USZ. Gdzie konwencjonalne ATF płyny są wyświetlane na konkretnym modelu, istotne jest, aby sprawdzić, że nowsze wersje nie zostały wyposażone w przekładnię CVT. Różne płyny CVT i / lub konwencjonalne ATF nie wolno mieszać
e. Alternatywne zalecenia: <-30 ° C do 10 ° C, 75, <-30 ° C do 30 ° C, 80, <-30 ° C do 40 ° C, 75-90, <-30 ° C do 40 ° C , 80, 90, 10 ° C do 30 ° C, 85 W, 0 ° C do 40 ° C, 90, 10 ° C do> 40 ° C, 140
Uwagi ogólne
Brak uwag do wyświetlenia dla tego modelu
Odstępy między wymianami oleju
Silnik
Miesiące Max 6
Km Max 5000