Dziwny problem z silnikiem
: czw paź 18, 2012 9:53 pm
Witam problem dotyczy y60 2,8 92r
Po kuracji wzmacniającej : wymiana turbo na większe (stare ledwo dmuchało) montaż IC od 61, regeneracja pompy wtryskowej ,wtrysków przy pełnym bucie zaczyna się dławić, przebiera, zaczyna kopcić na biało ,traci moc, po chwili wszystko wraca do normy.
Już podmienione hydroregulatory zaworów, pompa oleju i idąc tą drogą okazało się że jest wysokie ciśnienie oleju 1,5 na wolnych a przy bucie (oczywiście na ciepłym silniku) dochodzi do 6,0
! , mechanik mówi że to właśnie wina zbyt wysokiego ciśnienia oleju która przekłada się na pracę zaworów, tak czy inaczej po przekroczeniu ciśnienia 5 auto zaczyna przebierać więc coś w tym jest.
Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?? przed modyfikacjami nic się takiego nie działo.
Wszysko robione w wyspecjalizowanym warsztacie 4*4 który ma duże doświadczenie z parchami, ale takie coś zdarzyło się pierwszy raz.
Czekam na wszelkie sensowne pomysły bo nam się już po woli kończą.
Po kuracji wzmacniającej : wymiana turbo na większe (stare ledwo dmuchało) montaż IC od 61, regeneracja pompy wtryskowej ,wtrysków przy pełnym bucie zaczyna się dławić, przebiera, zaczyna kopcić na biało ,traci moc, po chwili wszystko wraca do normy.
Już podmienione hydroregulatory zaworów, pompa oleju i idąc tą drogą okazało się że jest wysokie ciśnienie oleju 1,5 na wolnych a przy bucie (oczywiście na ciepłym silniku) dochodzi do 6,0

Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?? przed modyfikacjami nic się takiego nie działo.
Wszysko robione w wyspecjalizowanym warsztacie 4*4 który ma duże doświadczenie z parchami, ale takie coś zdarzyło się pierwszy raz.
Czekam na wszelkie sensowne pomysły bo nam się już po woli kończą.