Strona 1 z 1

Pękanie LONG BLOCK V8 6,5

: sob mar 23, 2013 11:25 pm
autor: rysiek2054
Ogarniał ktoś temat pekania w/w silniczka ??
Coś tam wyczytałem na forach z za atlantyku o pękaniu blokow w okolicy 8 cylindra
Oczywiscie nie dotyczy to wszystkich modeli
Pozdrawiam
i czekam na opinie

Re: Pękanie LONG BLOCK V8 6,5

: ndz mar 24, 2013 7:44 am
autor: grujer
"Coś tam" trzeba czytać dokładniej a wtedy będzie wiadomo do którego rocznika tak się działo :wink:
Taka moja sugestia jeśli faktycznie o taką wiedzę chodzi a nie o puszczanie bąka :roll:

Re: Pękanie LONG BLOCK V8 6,5

: ndz mar 24, 2013 1:44 pm
autor: Igor V8
Nie bloki tylko wały :)

Śruba i okręt ... to nie śrubokręt :)21

W pierwszych egzemplarzach 92-93
Później wzmocnili i problem umilkł

W Long Blocku 506 ( wersja militarna ) jest kuty wał :wink:

Re: Pękanie LONG BLOCK V8 6,5

: ndz mar 24, 2013 2:19 pm
autor: grujer
Bloki też ale:
1. początkowe roczniki z racji kiepskiej jakości odlewu (jak ktoś jest faktycznie zainteresowany to sobie znajdzie), potem to poprawiono
2. 6.5 nie znosi przegrzania.

Dla wału krytyczne znaczenie ma tłumik drgań harmonicznych - na rynku są dostępne lepsze niż OEM.
Kuty wał zmniejsza ryzyko do minimum.

Re: Pękanie LONG BLOCK V8 6,5

: śr mar 27, 2013 9:47 pm
autor: LANDEK
Mi mówiono, że 6, 5 dobrze znosi przegrzanie...

Re: Pękanie LONG BLOCK V8 6,5

: śr mar 27, 2013 11:08 pm
autor: gebels
a mi mówili że żona to nie rodzina tylko powinowata :)21 jak nie wierzycie sprawdźcie w przepisach :)21


ps. coś tam niby jest ze na początaku coś tam ale potem jak w pacyfikach z v6 problem usunięto