taki pomysł...

ciężarówki 4x4 i więcej..

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
Tomb
Posty: 396
Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Tomb » ndz lut 06, 2005 8:38 pm

czesław&jarząbek pisze:żałosne
kupwać ciężarówke nie mając C
:)3
Chłopie ty sie lepiej zastanów co piszesz, bo to twoje gledzenie dla gledzenia mnie wnerwia. Są cieżarówki o masie poniezej 3,5 tony i nikt przy zdrowych zmysłach nie bedzie dla nich robił kategorii "c", Pozatym jak sie okazało u mnie w wydziale komunikacji można bez kłopotów zmniejszyć DMC gaza66 bez jakiegokolwiek kombinowania. Jak dla mnie to taka wypowiedź jak twoja jest :)3 .
Rosyjska myśl techniczna rules!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lut 06, 2005 8:39 pm

Tomb pisze:
czesław&jarząbek pisze:żałosne
kupwać ciężarówke nie mając C
:)3
Chłopie ty sie lepiej zastanów co piszesz, bo to twoje gledzenie dla gledzenia mnie wnerwia. Są cieżarówki o masie poniezej 3,5 tony i nikt przy zdrowych zmysłach nie bedzie dla nich robił kategorii "c", Pozatym jak sie okazało u mnie w wydziale komunikacji można bez kłopotów zmniejszyć DMC gaza66 bez jakiegokolwiek kombinowania. Jak dla mnie to taka wypowiedź jak twoja jest :)3 .
ale gaz 66 do nich nie nalezy
#noichuj

Awatar użytkownika
Tomb
Posty: 396
Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Tomb » ndz lut 06, 2005 8:42 pm

czesław&jarząbek pisze:do dupy taka zabawa oparta na szwindlu
albo sie chce pycić smieciarka i ponosi tego wszelkie konsekwencje, albo sie pyci kaszlakiem
drogi i bez takich kombinacji pełne są niedouków
Ku twojemu niezadowoleniu taki niedouk jak ja, będzie sobie zupełnie legalnie bez żadnych szwindli pycił gazem 66 na kategorie "b".
Rosyjska myśl techniczna rules!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lut 06, 2005 8:43 pm

i to własnie jest smutne
był już typ co chciał rejestrować uaza jako traktor żeby jezdzić na kategorie T bo mozna od 16lat
teraz mamy następnego asa...temu sie nie chce C zrobić to opłaci rzeczoznawce żeby DMC zmataczył
"...ziew..."
Ostatnio zmieniony ndz lut 06, 2005 8:46 pm przez czesław&jarząbek, łącznie zmieniany 1 raz.
#noichuj

Awatar użytkownika
Tomb
Posty: 396
Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Tomb » ndz lut 06, 2005 8:45 pm

czesław&jarząbek pisze:
Tomb pisze:
czesław&jarząbek pisze:żałosne
kupwać ciężarówke nie mając C
:)3
Chłopie ty sie lepiej zastanów co piszesz, bo to twoje gledzenie dla gledzenia mnie wnerwia. Są cieżarówki o masie poniezej 3,5 tony i nikt przy zdrowych zmysłach nie bedzie dla nich robił kategorii "c", Pozatym jak sie okazało u mnie w wydziale komunikacji można bez kłopotów zmniejszyć DMC gaza66 bez jakiegokolwiek kombinowania. Jak dla mnie to taka wypowiedź jak twoja jest :)3 .
ale gaz 66 do nich nie nalezy
Okazuje sie, że zupełnie zgodnie z prawem gaz66 może należeć. Jak chcesz podyskutować to poszukaj po necie oświadczenia ministra Pola w którym tłumaczy w jaki sposób i dlaczego DMC można zmieniać.
Ale ciebie to pewno nie interesuje, bo w majestacie przez siebie interpretowanego prawa wolisz ubliżać innym.
Rosyjska myśl techniczna rules!

Big-Unimog
 
 
Posty: 249
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:15 pm
Lokalizacja: Iława Zabrze

Post autor: Big-Unimog » ndz lut 06, 2005 8:46 pm

czesław&jarząbek pisze:i to własnie jest smutne
A dlaczego Czesiu !!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lut 06, 2005 8:52 pm

Big-Unimog pisze:
czesław&jarząbek pisze:i to własnie jest smutne
A dlaczego Czesiu !!
dlatego że to oszustwo.
jak chce jezdzić ciężarówką to zaczynam od podstaw...ide na kurs, ucze sie, zdaje egzamin, dostaje kwit i wszyscy mogą mi skoczyć.
to po pierwsze.
a po drugie to sam sie zastanów jakie pojęcie o prowadzeniu w ruchu publicznym ciężarówki ma studenciak z kategorią B?
chcesz na niego trafić? albo zeby trafił na twoje dzieci?
#noichuj

Awatar użytkownika
leszek
 
 
Posty: 3337
Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
Lokalizacja: Żywiec
Kontaktowanie:

Post autor: leszek » ndz lut 06, 2005 9:06 pm

no z tym pojęciem to czesław ma troche racji właśnie jestem w czasie robienia C testy już opyciłem egzamin mam za tydzień i powiem wam że jeździłem z paru kolesiami co to niby kilka lat mają już B o curwa strach się bać mam nadzieje że nigdy tego C nie zrobią bo to mogła by być tragedia.
dla mnie tam jakoś różnicy nie robi co prowadze bo z ciężarówką miałem już do czynienia nie raz ale strach się bać co goście wyrabiali :o

Big-Unimog
 
 
Posty: 249
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:15 pm
Lokalizacja: Iława Zabrze

Post autor: Big-Unimog » ndz lut 06, 2005 9:10 pm

czesław&jarząbek pisze:
Big-Unimog pisze:
czesław&jarząbek pisze:i to własnie jest smutne
A dlaczego Czesiu !!
dlatego że to [cenzura].
jak chce jezdzić ciężarówką to zaczynam od podstaw...ide na kurs, ucze sie, zdaje egzamin, dostaje kwit i wszyscy mogą mi skoczyć.
to po pierwsze.
a po drugie to sam sie zastanów jakie pojęcie o prowadzeniu w ruchu publicznym ciężarówki ma studenciak z kategorią B?
chcesz na niego trafić? albo zeby trafił na twoje dzieci?
Czesław no nie :cry: prawko ma na B to i pycic moze :D bo jak odchudzi Gieza to ma straszną nie do wage będzie miał !!!! bedzie tego ze 2700 kg

Awatar użytkownika
Rhodos
Posty: 306
Rejestracja: pn cze 02, 2003 9:53 pm
Lokalizacja: N 52°59' E 22°15' :)

Post autor: Rhodos » ndz lut 06, 2005 9:46 pm

czesław&jarząbek pisze:dlatego że to [cenzura].
jak chce jezdzić ciężarówką to zaczynam od podstaw...ide na kurs, ucze sie, zdaje egzamin, dostaje kwit i wszyscy mogą mi skoczyć.
to po pierwsze.
a po drugie to sam sie zastanów jakie pojęcie o prowadzeniu w ruchu publicznym ciężarówki ma studenciak z kategorią B?
chcesz na niego trafić? albo zeby trafił na twoje dzieci?
ja jestem studenciakiem ale pyce sobie ciężarówkami
fakt pierwsze co to poszedłem na kurs, zrobiłęm bez problemu
i teraz mi cięzarowym lepiej sie jezdzi jak osobówka w dodatku dorabiam na wywrotkach
Ale to są inne parametry, masy i trzeba bardziej z głową
Forek narazie... :)21

Awatar użytkownika
Tomb
Posty: 396
Rejestracja: wt lis 02, 2004 5:58 pm
Lokalizacja: Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Tomb » pn lut 07, 2005 9:53 am

czesław&jarząbek pisze:
Big-Unimog pisze:
czesław&jarząbek pisze:i to własnie jest smutne
A dlaczego Czesiu !!
dlatego że to [cenzura].
jak chce jezdzić ciężarówką to zaczynam od podstaw...ide na kurs, ucze sie, zdaje egzamin, dostaje kwit i wszyscy mogą mi skoczyć.
to po pierwsze.
a po drugie to sam sie zastanów jakie pojęcie o prowadzeniu w ruchu publicznym ciężarówki ma studenciak z kategorią B?
chcesz na niego trafić? albo zeby trafił na twoje dzieci?
Widać jeszcze chyba ciężarówki nie prowadziłeś, ani na kurs na kat"c" nie chodziłeś, bo:
1. teorii większość szkół nie robi wogóle bo nikt nie przychodzi.
2. różnica w jeździe między duzym pickupem a gazem 66 jest mniejsza niż między starem - na którym robisz kurs na "c" a czteroosiową tatrą - a ludzie co na starze sie uczyli jeżdża potem taką tatrą i inkt nie panikuje o swoje dzieci tak jak ty.
3. To, że ktoś jest studentem, czy drwalem nie odzwierciedla jego umiejętności w prowadzeniu cięzarówki.
4 Widać też nigdy nie prowadziłęś ciężarówki - bo chyba wyimaginowałeś sobie jakieś tajemno-magiczne różnice. Ciężarówke prowadzi sie bardzo podobnie, na początku trzeba tylko się troche do wymiarów przyzwyczaić -a to znowu nie jest wiele trudniejsze od prowadzenia na "b" sześciometrowej limuzyny.
5. Po tym jak mnie na "b" na kursie uczyli to śmiem wątpić, czy mnie na kursie nauczą lepiej jęździć niż sam Gazem66 sie naucze (wiedza zdobyta na kursie"b": np. ruszanie bez gazu, manewry na półsprzęgle, śmieszne ograniczenia dla biegów uzależnione od miejsca gdzie sie znajduje, a nie od prędkości czy sytuacji).

Poprostu kasztanisz.
Rosyjska myśl techniczna rules!

Awatar użytkownika
SZKLARZYK
 
 
Posty: 210
Rejestracja: wt lis 23, 2004 11:22 am
Lokalizacja: Kamionka k.W-wy

Post autor: SZKLARZYK » pn lut 07, 2005 10:08 am

Brawa dla Pana z zielonym Gazem 66 :)2 :)2 :)21
Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;

Big-Unimog
 
 
Posty: 249
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:15 pm
Lokalizacja: Iława Zabrze

Post autor: Big-Unimog » pn lut 07, 2005 4:55 pm

mariusz s pisze:
Big-Unimog pisze:A myslałem ze nie interesuje to nikogo
Mi tam duże auta się podobają, ale prawo jazdy u mnie ino B, dlategomuszę jeździć mniejszym,
A można dostać unimoga zarejestrowanego do 3,5T ?
I to nie jednego :D Bo to normalne jest :)2

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lut 07, 2005 5:42 pm

Big-Unimog pisze:Czesław nie jest Leszczem i kat.C posiada :) ale czy pycił ??
pycił bo Sam widziałem i byłem Czesława prawym :)2 alesmy cieli 8) 8) 8) Nie !! !!
a pyciłem pyciłem...c+e mam od '95roku...od 96 do 2000 prowadziłem firme transportową, potem pracowałem w daf'ie, a potem zarządzałem flotą adr'owską[I,IIklasa] dla grupy samat...to tak tytułem mojego merytorycznego przygotowania do dyskusji o cięzarówkach
:)21
a teraz mam to w dupie
no
:)21
a zaniemogiem zółtym na zlocie faktycznie pyciłem, i mnie sie podobało...jadu troche mało ma, ale to mozna zmienić
tyle że wyniknęły w tzw międzyczasie nieciekawe okoliczności towarzyszące i dlatego sie teraz przypierdalam
:)21
bo niektórzy sie nie potrafią zachować...od wtedy do nadal
no
#noichuj

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » pn lut 07, 2005 10:26 pm

IPN BU 0891/1921 MILEWSKI CZESŁAW
IPN BU 0604/1508 MILEWSKI CZESŁAW
IPN BU 00334/742 MILEWSKI CZESŁAW
IPN BU 001134/3814 MILEWSKI CZESŁAW


to jak to jest jakies polaczenie nazwiska z pseudo / noooo i dwa zera ;)21

Awatar użytkownika
Robur zmota
Posty: 545
Rejestracja: pn paź 18, 2004 3:54 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Robur zmota » wt lut 08, 2005 7:31 pm

czesław&jarząbek pisze:
Big-Unimog pisze:Czesław nie jest Leszczem i kat.C posiada :) ale czy pycił ??
pycił bo Sam widziałem i byłem Czesława prawym :)2 alesmy cieli 8) 8) 8) Nie !! !!
a pyciłem pyciłem...c+e mam od '95roku...od 96 do 2000 prowadziłem firme transportową, potem pracowałem w daf'ie, a potem zarządzałem flotą adr'owską[I,IIklasa] dla grupy samat...to tak tytułem mojego merytorycznego przygotowania do dyskusji o cięzarówkach
:)21
a teraz mam to w dupie
no
:)21
a zaniemogiem zółtym na zlocie faktycznie pyciłem, i mnie sie podobało...jadu troche mało ma, ale to mozna zmienić
tyle że wyniknęły w tzw międzyczasie nieciekawe okoliczności towarzyszące i dlatego sie teraz przypierdalam
:)21
bo niektórzy sie nie potrafią zachować...od wtedy do nadal
no
CZESIU CO TY MATACZYSZ o transporcie ja przerabiam to rodzinnie od 1937 roku Dziadek zaczynał FURMANKĄ I PLATFORMĄ , W1974 r. zaczynał mój Ojciec ,w1983 r. brat , a ja 1987 r. Takie rejestracje to pestka . Dlaczego w NIEMCACH podstawowa kat. jest do 7,5 tony ,wydaje mi się to rozsądne ,ja uprawnienia na powyżej 3,5 t mam od 1988 r. a E do Bi C od1991 , a znam takich co mają tylko ''B'' i jeżdzić umią lepiej od tych co mają C+E, taki TADZIOL to i FADROME poprowadzi i ROBUREM popyci a kat. B ma dopiero 20 lat
PATROL4.2
TOTALNY ANTYKLERYKAŁ
ZMOTA KATOWICE

vetrieska
Posty: 306
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 8:23 pm
Lokalizacja: Stąporków
Kontaktowanie:

Post autor: vetrieska » ndz gru 25, 2005 9:55 pm

wlacze sie do tej dyskusji bo mnie zaciekawila. Jednak jazda ciezarowka jest inna od jazdy na kategorii b nawet najwiekszym dostawczakiem typu canter albo turbo daily na blizniakach. Po prostu trzeba myslec inaczej i warto sie tego nauczyc. ja mialem starego instruktora ktory powiedzial mi sporo pozytecznych rzeczy wiec nie zaluje wydanej kasy. Co do 3,5 tony to mozebyc tak ze policjant stwierdzi przy kontroli ze takie duze to musi wazyc ponad 3,5 t a jesli do tego ma wage to moze to udowodnic a wtedy mandat za brak uprawnien do prowadzenia. Znam takie przypadki. Chyba ze tak zrobisz auto ze nie bedzie jak go naladowac zeby wazyl ponad 3,5t wtedy po problemie. Rozumiem zabiegi obnienia masy bo wzrost oplat powyzej 3,5t jest baaardzo duzy (podatek, winiety itd) ale prawo jazdy hobbysta takich aut powinien miec odpowiednie. Sam chce zrobic D tak dla satysfakcji chociaz raczej kierowca autobusu na dluzej nie zostane.
A propos niemcow i 7,5t to znam zabegi zeby ural 4320 szedl na ta kategorie (sama rama bez wciagarki i zapasu), wtedy tez mozna nim smigac na b. To dopiero jest kombinacja!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Samochody ciężarowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość