instalacja gazowa w silniku gaza66

ciężarówki 4x4 i więcej..

Moderator: Pasza

nefar
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 54
Rejestracja: wt lut 15, 2005 10:41 pm
Lokalizacja: Gdańsk

instalacja gazowa w silniku gaza66

Post autor: nefar » pn mar 28, 2005 1:42 pm

Zastanawiam sie czy bedą korzysci jak do silnika gaza 66 zainstaluje gaz, ale na wtrysku (silnik jest gaznikowy). Jak to zrobić, żeby komputer miał skąd dane pobrać. Warto sie w to bawić, czy zainstalować gaz pierwszej generacji? Czy bedą lepsze efekty na wtrysku?
Gaz, Gaz, jeszcze raz gaz.

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn mar 28, 2005 5:04 pm

Lepiej nie wydziwiaj.... :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
tundra
 
 
Posty: 134
Rejestracja: pn cze 02, 2003 9:22 pm
Lokalizacja: ZAJĄCOWA

Post autor: tundra » wt mar 29, 2005 8:49 pm

gri74 pisze:Lepiej nie wydziwiaj.... :lol:

POPIERAM W 100% :)2
TAKIE KOMBINACJE DAJĄ ZYSKU TYLE CO W ... A KOSZTUJĄ SŁONO 8)

Awatar użytkownika
kilometr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 67
Rejestracja: czw mar 31, 2005 9:06 pm
Lokalizacja: wielkopolska
Kontaktowanie:

Post autor: kilometr » czw mar 31, 2005 9:27 pm

Ja mam zwykłe LPG i pali około 30l. Poza tym OK. Odpala zawsze i wszędzie.
wakacje z pasją podróżowania

Awatar użytkownika
kilometr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 67
Rejestracja: czw mar 31, 2005 9:06 pm
Lokalizacja: wielkopolska
Kontaktowanie:

Post autor: kilometr » czw mar 31, 2005 9:31 pm

Ja noszę się z zamiarem zamontowania silnika od Merca Sprintera CDI. Mało pali i diesel. Elektronikę jakoś zaizoluję. Tylko ile taki biznes kosztuje i czy da się zrobić, to jest pytanie? Szkoda tego ruskiego silnika bo go polubiłem. Ale jak policzę koszty paliwa, nawet LPG to mnie jasna cholera bierze, bo Toyotą zajadę dwa razy dalej.
wakacje z pasją podróżowania

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt kwie 01, 2005 12:04 am

nie wiem tylko czy ze sprintera nie bedzie za maly ten silniczek ??
:)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt kwie 01, 2005 12:26 am

kilometr pisze:Ja noszę się z zamiarem zamontowania silnika od Merca Sprintera CDI.
odpuść...siadają immobilizery - na dzień dzisiejszy nie do naprawienia poza serwisem...a siadają często...efekt jest taki, że zostaniesz gdzieś na amen...obejść gówna też nie idzie :)3 z tydzień siedziałem i nie zrobiłem...jak już to 2.9 turbo z pierwszych lat - bez immo i trafiają się z rzędową pompą wtryskową-znacznie mniej awaryjną niż rotacyjna...koszt z instalacją to 3-6 tys pln...

Awatar użytkownika
muhha
 
 
Posty: 884
Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm

Post autor: muhha » pt kwie 01, 2005 7:52 am

podobno serwisy wymienialy te felerne silniki

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt kwie 01, 2005 11:17 am

silniki nie są felerne...chodzi o fabryczny immobilizer - ten w kluczyku...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Samochody ciężarowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość