STAR 660-camping

ciężarówki 4x4 i więcej..

Moderator: Pasza

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

STAR 660-camping

Post autor: ndv » sob cze 11, 2005 4:01 pm

Mam taki pomysł-nabyć stara 660 i za pomocą piły, sklejki i fieberglassu przerobić to na pojazd campingowo-turystyczny.
Pyt.1-jak to jeżdzi po czarnym i w terenie?
Pyt.2-trza do tego instalować tacho?

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » sob cze 11, 2005 4:07 pm

W gliuwicach jest fajnie przerobiony star na camping. nawet ma przyczepe( laweta z plandeka na kolach ze stara- bezproblemowo moescio sie tam uaz).
wsadzili w to auto bardzo duzo pieniedzy, wyglada swietnie.... ale robi jako pomnik. Jest do sprzedania. wg mnie zupelnie niepraktycznie.

np w zabrzu jest banda pletwonurkow, ktorzy takim lekko ucywilizowanym starem jezdza sobie na nurkowania :)21

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40599
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » sob cze 11, 2005 6:00 pm

http://www.kilometr.com/

jest opis przeróbki, wrażenia z jazd itd

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » sob cze 11, 2005 6:50 pm

Jest opis, są wrażenia z jazdy...tylko GAZ to nie STAR. A ten GAZ to mnie ponownie zainspirował. Motać camping na starze wymyśliłem jakiś czas temu, jeno wtedy miał jeździć częściej niż raz w roku :)

Awatar użytkownika
Albert_N
     
     
Posty: 4695
Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Albert_N » sob cze 11, 2005 9:09 pm

no, Mariusz sprzedaje swojego gaza od jakiegos czasu.. ciekawe czemu :roll:
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9

Awatar użytkownika
SZKLARZYK
 
 
Posty: 210
Rejestracja: wt lis 23, 2004 11:22 am
Lokalizacja: Kamionka k.W-wy

Post autor: SZKLARZYK » sob cze 11, 2005 9:10 pm

apropo's Stara tej grupy,to przed chwilw widziałem go w Małej Armi na TVNturbo.Naprawde ładnie zrobiony...,ale chyba czeka go remont kabiny bo niebieski zaniemog wyciagał go z rowu zmieniajac jego plaszczyzne poruszania sie !! :wink:
Gaz 69 2,1 1970;
Gaz 12 "ZIM"1955 ;
Dodge WC63 1944;
Żuk 4x4 V8 1992;

Awatar użytkownika
PrzemekP
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 7:10 am
Lokalizacja: Bielsko i okolice... (a jednak znowu Polska;)

Post autor: PrzemekP » ndz cze 12, 2005 1:47 am

SZKLARZYK pisze:apropo's Stara tej grupy,to przed chwilw widziałem go w Małej Armi na TVNturbo.Naprawde ładnie zrobiony...,ale chyba czeka go remont kabiny bo niebieski zaniemog wyciagał go z rowu zmieniajac jego plaszczyzne poruszania sie !! :wink:
też to widziałem...
ale jeśli to były właściwości terenowe to skąd ta legenda? :roll:

a tak wogóle przecież to auto ma blokade chyba wszystkich mostów.... czemu z nich nie skorzystali?
gg:3313260
SJ-413 "pchełka"
XT600Z '86 :D

Awatar użytkownika
ndv
 
 
Posty: 111
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 1:03 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: ndv » ndz cze 12, 2005 10:12 am

...ja tego nie widziałem :evil:
Blokowane są tylne dyfry, a na dokładkę legendarna wyciągarka(może wymotana ze stara do uaza?). I dla tego pytam jak to się w jeździe zachowuje.

A zaniemoga też wtopili;)

rallymike
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz cze 19, 2005 6:39 pm
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontaktowanie:

star 660

Post autor: rallymike » ndz cze 19, 2005 6:46 pm

Hej...jestem nowym uzytkownikiem i trafilem tu przez przypadek a mianowice Stara 660...mam owego Stara przerobionego na taki w sumie kamping spokojnie miesci sie 10osob, ma zalozony gaz i ogolnie zap....la chociarz jest strasznie ciezki i wolny, ale te sprzety tak maja...ale moje pytanie jest calkiem inne ostatnio zatopilismy go po sama kabine i strzelilo sprzeglo bezpieczenstwa na lebiodce(dokladnie kolek na walku) obecnie zalozylem srube fi8 ale chcialbym sie dowiedziec gdzie mozna nabyc oryginalne kolki albo jaka twardosc ma ten kolek i z jakiej jest stali...z gory dziekuje za kazde info...pozdrawiam

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz cze 19, 2005 8:52 pm

Jedno jest pewne ze ta srube fi8 to napewno ci utnie jezeli jest ta miekka.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

pi9
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 12:31 pm
Lokalizacja: Polska

.

Post autor: pi9 » wt lip 12, 2005 5:47 pm

Takie małe odstępstwo od tematu :wink: .Gaz 66 przerobiony na samochód Camping'owy.

http://www.pogranicze.fir.pl/turystyka/ ... /fot_1.jpg

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt lip 12, 2005 6:02 pm

Albert_N pisze:no, Mariusz sprzedaje swojego gaza od jakiegos czasu.. ciekawe czemu :roll:
silnik benzynowy plus LPG .
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » wt lip 12, 2005 9:19 pm

Mam pytanko. Ile pali taki 660?? Benzyna / gaz? Jak się domyślem nie jest to 20/100 :lol:
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » śr lip 13, 2005 7:50 am

a wpakował ktoś z was silnik leylanda SW 400 do Stara 660. ?? Jakaś firma sprzedawała z jakimś dieselkiem owe Starki. AMW chyba też, po jakiejś modernizacji cos proponowała, gdzieś w ŻP czytałem. Ciekaw jestem jak tam dieselek sie sprawdził ?? :-?
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
Kamel
 
 
Posty: 802
Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Kamel » śr lip 13, 2005 2:33 pm

Pytanie: Star 66, 660, 266 czy 1466? Co do legend i zastosowań różnych silników zależy od tego o jakim modelu rzeczywiście się mówi.
FORTITUDINE VINCIMUS

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » śr lip 13, 2005 10:16 pm

Kamel pisze:Pytanie: Star 66, 660, 266 czy 1466? Co do legend i zastosowań różnych silników zależy od tego o jakim modelu rzeczywiście się mówi.
Tak z ciekawości. To który z wyżej wymienionych jest najardziej "legendarny" to znaczy dobry w ciężki teren.
Safari "Gucio" 4,2D
Patrol "Żuber" 4,2TDI SGX
Patrol L60 "Dziadek" 4,0

Piotrul
 
 
Posty: 2824
Rejestracja: śr lip 06, 2005 11:04 am
Lokalizacja: Gdańsk/Kaszuby

660

Post autor: Piotrul » czw lip 14, 2005 8:28 am

gdzieś w ŻP czytałem
Czy ja dobrze widze ?? Żołnierz Polski ?? Kiedyś czytywałem, ale potem to chyba zeszli do podziemia ?? :)21 Gdzie to można zanabyć i czy warto ??
Frontera 2,4 zagazowana, Disco II
Alfa Romeo Sprint.

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Re: 660

Post autor: Bartas » czw lip 14, 2005 8:18 pm

Piotrul pisze:
gdzieś w ŻP czytałem
Czy ja dobrze widze ?? Żołnierz Polski ?? Kiedyś czytywałem, ale potem to chyba zeszli do podziemia ?? :)21 Gdzie to można zanabyć i czy warto ??
gdzieś z dwa albo 3 latka temu coś pisali, a teraz bardziej kolorowszy jest tzn. dużo pierdoł cywilnych piszą i chyba troszkę bardziej zaadresowany dla młodego wojska i cywili. :)21 inny format teraz ma
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

lupus
Posty: 649
Rejestracja: wt lip 20, 2004 12:53 pm

Post autor: lupus » wt lip 19, 2005 8:10 pm

LSD pisze:
Kamel pisze:Pytanie: Star 66, 660, 266 czy 1466? Co do legend i zastosowań różnych silników zależy od tego o jakim modelu rzeczywiście się mówi.
Tak z ciekawości. To który z wyżej wymienionych jest najardziej "legendarny" to znaczy dobry w ciężki teren.
moim zdaniem 266, prosty diesel 6 cio cylindrowy, kawał betona bo 1466 to ma te manowskie silniki, i niewiem przypadkiem czy to nie są tylko 4 cylindrówki, a zrewsztą wszystkie nowoczesne diesle są do dupy, pompowtryskiwacze, 5 tysięcy pasków klinowych,powywijanych we wwszystkie strony i kupa nikomu niepotrzebnej elektroniki i napinaczy.etc.


A propos tematu, poco ci kombinowac z jakąs sklejką, i sie z tym wszytkim pier..lić, zanabądź sobie takie cudo jak na zdjęciu, zaadoptuj tylko budę od środka i masz z głowy, a i z wygladu zew. to auto bedzie wpełni oryginalne, bo jak widzę co niektórzy ładuja na ramę to płakac się chce.
Obrazek

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » wt lip 19, 2005 9:58 pm

No to najlepsze rozwiazanie z mozliwych :)2 i stary 660 tez mialy ta bude cmontowana. Ja takie widzialem 8)
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » śr lip 20, 2005 10:47 am

zgadzam sie przynajmniej to wygląda a te sklejki wszystkie i budy przerabiane z kempingów to z całym szacunkiem ale mi sie niebardzo :-?

a te oryginalne to nawet samotne na demobilu mozna zakupic
Pain is temporary, pride is forever

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » śr lip 20, 2005 1:13 pm

dark_zdzich pisze:zgadzam sie przynajmniej to wygląda a te sklejki wszystkie i budy przerabiane z kempingów to z całym szacunkiem ale mi sie niebardzo :-?
Waga Panowie, waga !! To dlatego mota sie budy z kempinga, a nie te oryginalne bo waza 5 razy mniej.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

lupus
Posty: 649
Rejestracja: wt lip 20, 2004 12:53 pm

Post autor: lupus » śr lip 20, 2005 2:06 pm

no tak, ale myślę że jak kogos stac na utrzymanie takiego smoka to niebędzie zwracał uwagi na wagę, a co za tym idzie na spalanie, chociaż w dyzlu to aż takich różnic dużych to chyba niema, swoje i tak musi pochłonąc.

Awatar użytkownika
dark_zdzich
Posty: 384
Rejestracja: śr maja 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krapkowice

Post autor: dark_zdzich » śr lip 20, 2005 2:07 pm

a jak sie dostaniesz pod ostrzał wroga to co??

wióry Panowie wióry :)21
Pain is temporary, pride is forever

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » śr lip 20, 2005 2:13 pm

To juz nie o spalane chodzi. Auto lzejsze to i dynamiczniejsze (o ile tu mozna o dynamice mowic), i latwiej jest je prowadzic w terenie. Ciezkie bedzie sie wszedzie zapadac.
Zamontowanie przyczepy wiaze sie tez z udogodnieniami zwiazanymi z wyposarzeniem przyczepy. nie musimy bowiem projektowac schowkow i szaf, legowiska, stolikow i innych szpei. To wszystko juz tam jest.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

ODPOWIEDZ

Wróć do „Samochody ciężarowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości