
Zatem będzie najprawdopodobniej Mercedes-Bęc 809 lub 811 lub 814 lub 817. W związku z tym zestaw pytań mam:
1. którą brać wersję:
z ryjkiem:

czy bez ryjka:

2. Czy pomiędzy "z ryjkiem" a "bez ryjka" są jakieś różnice(oprócz samego ryjka)? Czy rama, układ napędowy jest taki sam w obu przypadkach?
3. Który silnik jest dobry do tego samochodu? 4 cylindry(809)? z Turbo(chyba 811)? a może 6 cylindrów? Jakiś silnic ECO(pompowtryski?)? Priorytetem jest bezawaryjność i niskie spalanie. Prędkość/przyspieszenie nie ma znaczenia.
4. Czy samochód ma jakieś fikuśne elementy i szczegóły na które trzeba zwrócić uwagę przed zakupem?
5. Czy są jakieś pikantne szczegóły w rodzaju "pompa wody za 4000 zł netto" albo "bęben hamulcowy za 2000 zł netto do ściągnienięcia z Baden-Baden za 8 tygodni?"
Niech mi ktoś z sznownego towarzystwa wyjaśni jak do tematu podejść - bo nigdy nie miałem jeszcze mercedesa bęca - a nie bardzo stać mnie teraz na jakiekolwiek wtopy
