Automatyczna Blokada tylnego mostu- wrażenia z uzytkowania

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Roballo44
Posty: 358
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:14 am
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Roballo44 » wt wrz 11, 2007 6:07 pm

Blokada robi :)2 dlaczego - wyjaśnienie we wcześniejszych postach
Dźwięki są ale:
- klikanie jest właściwie nie słyszalne (przy innych dźwiękach w samuraju :)21 )
- drugi dźwięk ten "wstrząsający całą budą" zastanawia mnie czasami ile wytrzyma ta blokada ??

Teraz pewnie to sprawdzę bo właśnie przyszły nalewki kopii simex'a (30 cali) i jak twierdzi wielu blokada nie wytrzyma tak samo jak mosty i inne podzespoły. A ja na to pożyjemy zobaczymy :)21
Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez

Awatar użytkownika
Adamos
 
 
Posty: 175
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Zambrów

Post autor: Adamos » wt wrz 11, 2007 6:41 pm

Wszystko zależy od stylu jazdy kolego :wink:
Nie wstydzę się Jezusa

Awatar użytkownika
Roballo44
Posty: 358
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:14 am
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Roballo44 » wt wrz 11, 2007 7:00 pm

Adamos pisze:Wszystko zależy od stylu jazdy kolego :wink:
Wiem o tym doskonale - zawsze jest takie zjawisko jak "amok opentańczy" :)21
Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

Post autor: Koyot » śr wrz 26, 2007 7:03 pm

a ktora wersja blokady z Calmini pasuje do przedniego mostu Samuri'a z 92r. ??


bo przy 1510 jest Front ('86-'88.5) czyli staruchy :lol:
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

Post autor: Koyot » sob wrz 29, 2007 10:21 am

??
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » ndz wrz 30, 2007 9:13 pm

no ale przecież w tych rocznikach nic sie nie zmieniło frez 22 i kosz 2 satelitowy(chyba nie pamietam ile jest z przodu...) wiec bedzie pasować 1510
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Roballo44
Posty: 358
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:14 am
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Roballo44 » pn paź 01, 2007 12:14 pm

A czy wersja 1530 - pasuje do przedniego mostu w rocznikach powyżej '90 ?
Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez

Awatar użytkownika
Koyot
Posty: 717
Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am

Post autor: Koyot » pn paź 01, 2007 1:05 pm

wstepnie NIE

podobno wywalasz 2 elementy zew 'kola koronkowe" i pasuje
krotko piszac lepiej i taniej 1510 zamowic czyli 2 elementową


ale prosze o potwierdzenie tych informacji !!
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ

Awatar użytkownika
Roballo44
Posty: 358
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:14 am
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Roballo44 » pn paź 01, 2007 1:15 pm

Koyot pisze:wstepnie NIE

podobno wywalasz 2 elementy zew 'kola koronkowe" i pasuje
krotko piszac lepiej i taniej 1510 zamowic czyli 2 elementową


ale prosze o potwierdzenie tych informacji !!
Zamówić tak - tyle, że ja już posiadam 1530 w tylnym moście - dlatego zacząłem kombinować czy mogę ją przełożyć na przód a z tyłu zapodać 100% blokadę - wtedy miałbym dwie blokady :)21
Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Masmo » pn paź 01, 2007 1:21 pm

Też pałam chęcią posiadania blokady :wink: .
Mam jeszcze wątpliwość:
Jak jest na ślisikim przy załaczonym tylko tyle?? Do driftu blokuje się dyfer więc....
Pytam czy mi się kobita nie zabije ??
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » pn paź 01, 2007 2:07 pm

Koyot pisze:wstepnie NIE

podobno wywalasz 2 elementy zew 'kola koronkowe" i pasuje
krotko piszac lepiej i taniej 1510 zamowic czyli 2 elementową


ale prosze o potwierdzenie tych informacji !!
Miałem dwuelementową - niepolecam :)3
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
kruhy
 
 
Posty: 299
Rejestracja: pn mar 15, 2004 6:23 pm
Lokalizacja: War-Saw

Post autor: kruhy » pn paź 01, 2007 2:23 pm

a jeździ ktoś z automatem z przodu? jak w ogóle się czymś takim jeździ? :roll:
tak z czystej ciekawości pytam

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » pn paź 01, 2007 8:08 pm

Kostuch pisze:[

Miałem dwuelementową - niepolecam :)3
testuje 2 elemetowa w vitarze i wynik pozytywny co z twoją sie działo ??
gg 6157522

Awatar użytkownika
L80
Posty: 646
Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
Lokalizacja: Mlawa

Post autor: L80 » wt paź 02, 2007 1:29 pm

się z ciekawości o budowe suzukowej blokady dopytam
w środku dwa żędy bolców czy slimaczki

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » wt paź 02, 2007 1:54 pm

slaw211 pisze:
Kostuch pisze:[

Miałem dwuelementową - niepolecam :)3
testuje 2 elemetowa w vitarze i wynik pozytywny co z twoją sie działo ??
Po kilku wyjazdach koła koronowe były pokruszone na końcach.
Potrafiła się zapiąć tylko z jednej strony i napęd był tylko na jedno koło.
Być może była to kwestia zużytych kół koronowych?
Teraz mam 4 elementową i po pół roku eksploatacji nie ma żadnych problemów.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » wt paź 02, 2007 2:05 pm

L80 pisze:się z ciekawości o budowe suzukowej blokady dopytam
w środku dwa żędy bolców czy slimaczki
Ślimaczki są za wolne. Chomiczki są lepsze :lol:
http://daniels.lumena.com/suzuki/locker.htm
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » wt paź 02, 2007 2:07 pm

Do starych suzuk polecają właśnie te 4-ro elementowe, bo często koła koronowe mają już dosyć :)2
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
slaw211
 
 
Posty: 963
Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: slaw211 » wt paź 02, 2007 7:41 pm

Kostuch pisze:
slaw211 pisze:
Kostuch pisze:[

Miałem dwuelementową - niepolecam :)3
testuje 2 elemetowa w vitarze i wynik pozytywny co z twoją sie działo ??
Po kilku wyjazdach koła koronowe były pokruszone na końcach.
Potrafiła się zapiąć tylko z jednej strony i napęd był tylko na jedno koło.
Być może była to kwestia zużytych kół koronowych?
Teraz mam 4 elementową i po pół roku eksploatacji nie ma żadnych problemów.
zakupiłem teraz 2 elementowe z całym koszem i nowymi kołami koronowymi do 2 vitar na przód byłem pełny obaw po tym co kiedys pisałes ale narazie jest ok teraz montuje do swojej z oponami 33 cale to wyjdzie cała prawda :wink:
gg 6157522

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości