Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Roballo44

- Posty: 358
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:14 am
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Roballo44 » wt wrz 11, 2007 6:07 pm
Blokada robi

dlaczego - wyjaśnienie we wcześniejszych postach
Dźwięki są ale:
- klikanie jest właściwie nie słyszalne (przy innych dźwiękach w samuraju

)
- drugi dźwięk ten "wstrząsający całą budą" zastanawia mnie czasami ile wytrzyma ta blokada
Teraz pewnie to sprawdzę bo właśnie przyszły nalewki kopii simex'a (30 cali) i jak twierdzi wielu blokada nie wytrzyma tak samo jak mosty i inne podzespoły. A ja na to pożyjemy zobaczymy

Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez
-
Adamos
-

- Posty: 175
- Rejestracja: czw kwie 05, 2007 6:53 pm
- Lokalizacja: Zambrów
Post
autor: Adamos » wt wrz 11, 2007 6:41 pm
Wszystko zależy od stylu jazdy kolego

Nie wstydzę się Jezusa
-
Roballo44

- Posty: 358
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:14 am
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Roballo44 » wt wrz 11, 2007 7:00 pm
Adamos pisze:Wszystko zależy od stylu jazdy kolego

Wiem o tym doskonale - zawsze jest takie zjawisko jak "amok opentańczy"

Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez
-
Koyot

- Posty: 717
- Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am
Post
autor: Koyot » śr wrz 26, 2007 7:03 pm
a ktora wersja blokady z Calmini pasuje do przedniego mostu Samuri'a z 92r.
bo przy 1510 jest Front ('86-'88.5) czyli staruchy

GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
-
Koyot

- Posty: 717
- Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am
Post
autor: Koyot » sob wrz 29, 2007 10:21 am
GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
-
Michał_1989

- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Post
autor: Michał_1989 » ndz wrz 30, 2007 9:13 pm
no ale przecież w tych rocznikach nic sie nie zmieniło frez 22 i kosz 2 satelitowy(chyba nie pamietam ile jest z przodu...) wiec bedzie pasować 1510
Suzuki Samurai 2.0i

/ Jeep Grand Cherokee 4,7 V8

-
Roballo44

- Posty: 358
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:14 am
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Roballo44 » pn paź 01, 2007 12:14 pm
A czy wersja 1530 - pasuje do przedniego mostu w rocznikach powyżej '90 ?
Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez
-
Koyot

- Posty: 717
- Rejestracja: pt kwie 12, 2002 1:00 am
Post
autor: Koyot » pn paź 01, 2007 1:05 pm
wstepnie NIE
podobno wywalasz 2 elementy zew 'kola koronkowe" i pasuje
krotko piszac lepiej i taniej 1510 zamowic czyli 2 elementową
ale prosze o potwierdzenie tych informacji

GAZ69>Terrano3.0>3xVitara>SAMURAI>TOY LJ70>JEEP TJ,XJ,WJ>2xJIMNY>2xGVII2,7+TJ
-
Roballo44

- Posty: 358
- Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:14 am
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: Roballo44 » pn paź 01, 2007 1:15 pm
Koyot pisze:wstepnie NIE
podobno wywalasz 2 elementy zew 'kola koronkowe" i pasuje
krotko piszac lepiej i taniej 1510 zamowic czyli 2 elementową
ale prosze o potwierdzenie tych informacji

Zamówić tak - tyle, że ja już posiadam 1530 w tylnym moście - dlatego zacząłem kombinować czy mogę ją przełożyć na przód a z tyłu zapodać 100% blokadę - wtedy miałbym dwie blokady

Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez
-
Masmo

- Posty: 2353
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: Masmo » pn paź 01, 2007 1:21 pm
Też pałam chęcią posiadania blokady

.
Mam jeszcze wątpliwość:
Jak jest na ślisikim przy załaczonym tylko tyle?? Do driftu blokuje się dyfer więc....
Pytam czy mi się kobita nie zabije

Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pn paź 01, 2007 2:07 pm
Koyot pisze:wstepnie NIE
podobno wywalasz 2 elementy zew 'kola koronkowe" i pasuje
krotko piszac lepiej i taniej 1510 zamowic czyli 2 elementową
ale prosze o potwierdzenie tych informacji

Miałem dwuelementową - niepolecam

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
kruhy
-

- Posty: 299
- Rejestracja: pn mar 15, 2004 6:23 pm
- Lokalizacja: War-Saw
Post
autor: kruhy » pn paź 01, 2007 2:23 pm
a jeździ ktoś z automatem z przodu? jak w ogóle się czymś takim jeździ?
tak z czystej ciekawości pytam
-
slaw211
-

- Posty: 963
- Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: slaw211 » pn paź 01, 2007 8:08 pm
Kostuch pisze:[
Miałem dwuelementową - niepolecam

testuje 2 elemetowa w vitarze i wynik pozytywny co z twoją sie działo

gg 6157522
-
L80

- Posty: 646
- Rejestracja: pn gru 23, 2002 5:55 pm
- Lokalizacja: Mlawa
Post
autor: L80 » wt paź 02, 2007 1:29 pm
się z ciekawości o budowe suzukowej blokady dopytam
w środku dwa żędy bolców czy slimaczki
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » wt paź 02, 2007 1:54 pm
slaw211 pisze:Kostuch pisze:[
Miałem dwuelementową - niepolecam

testuje 2 elemetowa w vitarze i wynik pozytywny co z twoją sie działo

Po kilku wyjazdach koła koronowe były pokruszone na końcach.
Potrafiła się zapiąć tylko z jednej strony i napęd był tylko na jedno koło.
Być może była to kwestia zużytych kół koronowych?
Teraz mam 4 elementową i po pół roku eksploatacji nie ma żadnych problemów.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » wt paź 02, 2007 2:05 pm
L80 pisze:się z ciekawości o budowe suzukowej blokady dopytam
w środku dwa żędy bolców czy slimaczki
Ślimaczki są za wolne. Chomiczki są lepsze
http://daniels.lumena.com/suzuki/locker.htm
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
misio

- Posty: 690
- Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Słupsk
Post
autor: misio » wt paź 02, 2007 2:07 pm
Do starych suzuk polecają właśnie te 4-ro elementowe, bo często koła koronowe mają już dosyć

Suzuki sj413 `85 nie motane

-
slaw211
-

- Posty: 963
- Rejestracja: sob sie 24, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: slaw211 » wt paź 02, 2007 7:41 pm
Kostuch pisze:slaw211 pisze:Kostuch pisze:[
Miałem dwuelementową - niepolecam

testuje 2 elemetowa w vitarze i wynik pozytywny co z twoją sie działo

Po kilku wyjazdach koła koronowe były pokruszone na końcach.
Potrafiła się zapiąć tylko z jednej strony i napęd był tylko na jedno koło.
Być może była to kwestia zużytych kół koronowych?
Teraz mam 4 elementową i po pół roku eksploatacji nie ma żadnych problemów.
zakupiłem teraz 2 elementowe z całym koszem i nowymi kołami koronowymi do 2 vitar na przód byłem pełny obaw po tym co kiedys pisałes ale narazie jest ok teraz montuje do swojej z oponami 33 cale to wyjdzie cała prawda

gg 6157522
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości