REDUKTOR : jakie uszczelniacze w samuraiu ?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
DZALAS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn lut 25, 2008 1:56 pm
Lokalizacja: Warszawa

REDUKTOR : jakie uszczelniacze w samuraiu ?

Post autor: DZALAS » wt lip 01, 2008 9:21 am

Witam

mam pytanko :
jakie uszczelniacze (wymiar) pasują do reduktora z samuraja 89r. 413 1,3
I gdzie je można dostać? (najlepiej Warszawa i okolice)
Pojawił sie spory wyciek na przednim wale i podejrzewam że jest to wina uszczelniacza.

Mam zamiar wyciągnąć dziś reduktor dlatego przy okazji wymienił bym wszystkie 3 szt.

:D

Z góry dzięki za odp.

Awatar użytkownika
adam992
Posty: 568
Rejestracja: wt lis 20, 2007 5:42 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: adam992 » wt lip 01, 2008 11:23 am

Witaj
Łożyska i uszczelniacz reduktora '89



* NSK 6306N (Suzuki part number 08173-63060)
* NSK 63/22, lub SKF 63/22
* NSK 62/28, lub SKF 62/28 - 3 szt
* uszczelniacz dwuwargowy 38/50/7 (Suzuki part number 29972-80050)
* uszczelniacz trzywargowy 38/60/8 (Suzuki part number 29971-83050) - 2 szt
http://daniels.lumena.com/suzuki/
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR :)21
Discovery TD5

Awatar użytkownika
DZALAS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn lut 25, 2008 1:56 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DZALAS » wt lip 01, 2008 12:54 pm

dzięki za odpowiedz adam992

:D :)2


A wiesz gdzie je można dostać???

Awatar użytkownika
adam992
Posty: 568
Rejestracja: wt lis 20, 2007 5:42 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: adam992 » wt lip 01, 2008 1:17 pm

Niestety nie.
Popytaj kolegów z Warszawy ,oni na pewno będą wiedzieć :)2
Babell Extreme Off Road TEAM
Toyota LJ70 3.0 V6 KOCUR :)21
Discovery TD5

Awatar użytkownika
DZALAS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn lut 25, 2008 1:56 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DZALAS » wt lip 01, 2008 2:31 pm

Mam nadzieje że z odkręceniem flansz na reduktorze nie będe miał problemu

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » wt lip 01, 2008 2:41 pm

Oryginalne uszczelniacze do 410 kosztują ~30PLN/szt.
Do 413 pewnie podobnie.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » wt lip 01, 2008 8:56 pm

aso -> gadimex

a jak nie z aso -> to na woli szukaj - masz tam z 5 sklepow :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » wt lip 01, 2008 11:13 pm

i czasami odkręcenie to połowa sukcesu

Awatar użytkownika
DZALAS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn lut 25, 2008 1:56 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DZALAS » śr lip 02, 2008 10:41 am

Salata123 dzięki za wskazówkę ale jak byś dał jeszcze adresik tych sklepów to by było :)2 a jak nie adresy to może okolice w jakich są te sklepy sam mieszkam na woli a wola mała nie jest :D


z góry dzieki :)21
Samurai sj413 89' 1,3 Gaz ,MT-ki,LIFT i takie tam :-)

Awatar użytkownika
DZALAS
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 74
Rejestracja: pn lut 25, 2008 1:56 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DZALAS » czw lip 03, 2008 2:57 pm

OK czas zakończyć ten temat :)2 :D

dzięki wszystkim za cenne :wink: rady ,reduktor uszczelniony troszke sie za tymi simmeringami nalatałem z tymi 38/60/8 to jakas tragedia nikt tego nie ma ok 30 firm obdzwoniłem ale w końcu dorwałem 38/60/10 i sa jak najbardziej ok !!! :lol:
dzisiaj skrzynka idzie na swoje miejsce !!!


THE END !!! :wink:
Samurai sj413 89' 1,3 Gaz ,MT-ki,LIFT i takie tam :-)

Awatar użytkownika
Jabar
 
 
Posty: 115
Rejestracja: ndz mar 25, 2007 8:37 pm
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: Jabar » pt lip 04, 2008 10:07 pm

ASO w Markach cena 1 sztuki 40 pln, czas realizacji 3dni ale różne już z nimi przerabiałem terminy.
Suzuki Samurai SJ 413 + BFG MT 30"
Hilux 2,5 D4D do pracy

Awatar użytkownika
Bruce
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: śr cze 13, 2007 6:56 pm
Lokalizacja: Myślenice/Skawina

Post autor: Bruce » ndz lip 20, 2008 10:08 pm

Dzialas niby zakończył temat ale jest ona nader potrzebny gdyz jest zupełnie nierozwiniety. Samo dopadnięcie szpejów to połowa sukcesu a problemy związane z wymianą co moze zaskoczyć ?

Pytanie pierwsze.
Podane wymiary dotyczą SAMURAIA z rocznika 89.
Czy rocznik 92(santana Spain) również się na to łapie?

A teraz warsztat.

Mnie akurat leje z wyjścia na wał tylny

1. Czy trzeba wyjąć cały reduktor czy z kanału po odkręceniu wału dostanę sie do uszczelniacza.

2. po ewentualnym odkręceniu tylnego wału (wymianę juz przerabiałem)
przy reduktorze jest balsza nakrętka - co dalej...
Jak jest dobrze to musi sie coś spier...ić bo inaczej byłoby nudno.

Awatar użytkownika
Zonk
 
 
Posty: 226
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 5:14 pm
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Zonk » pn lip 21, 2008 7:43 am

Jest zaklepywana nakrętka chyba na klucz 27. Prostujesz zaklepanie, odkręcasz, ściągasz flansze, wydłubujesz stary uszczelniacz, wkładasz nowy i tyle.

Awatar użytkownika
Zonk
 
 
Posty: 226
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 5:14 pm
Lokalizacja: wrocław

Post autor: Zonk » pn lip 21, 2008 7:50 am

A i oczywiście nie trzeba wyciągać red.

Awatar użytkownika
TomaszRT
 
 
Posty: 5971
Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa

Post autor: TomaszRT » pn lip 21, 2008 11:25 am

Tak klucz jest 27.. Ale przygotuj sobie solidną długą przedłużkę tak w razie W.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'

Awatar użytkownika
Bruce
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 93
Rejestracja: śr cze 13, 2007 6:56 pm
Lokalizacja: Myślenice/Skawina

Post autor: Bruce » pn lip 21, 2008 12:48 pm

No oki..
Załużmy że zabieram się już do odkrecania tej nakrętki po rozklepaniu podkładki.
Jeśli jest solidnie zakręcona czy mozna odkrecać na siłę bez opamiętania ale także bez obawy że coś w samym reduktorze urwę ?
No i w jakiej pozycji ustawić najlepiej sam reduktor zakładając że przednie koła pozostaną na ziemi.

Oraz pierwsza część mojego pytania o rozmiary czy są te same w roczniku 92 co w 89.... [/list]
Jak jest dobrze to musi sie coś spier...ić bo inaczej byłoby nudno.

Awatar użytkownika
suziobrzyn
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: sob lis 24, 2007 12:03 pm
Lokalizacja: z kanału

Post autor: suziobrzyn » pn lip 21, 2008 1:07 pm

rozmiary te same a z odkrecaniem to roznie bywa reduktor w 4h
chyba ze masz faje taki ustrojstwo jak my

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości