WYJĄCA KIEROWNICA na dzień dobry!!!

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

skowi777
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 09, 2008 10:44 am
Lokalizacja: Świętochłowice

WYJĄCA KIEROWNICA na dzień dobry!!!

Post autor: skowi777 » pt paź 17, 2008 11:43 am

cześć koledzy
chicałem się przywitać... nie no dobra chciałem prosić o porade - coś mi wyje (buczy) w kierownicy przy szybkim kręceniu (co dziwne nie zawsze), nie ma luzów więc nie bardzo wiem co to może być - czytałem na forum o jakiś łożyskach z tworzywa - mozna coś z tym zrobić np. przesmarować??
pozdrawiam skowi

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » pt paź 17, 2008 12:07 pm

WD-40 aż do pozytywnych efektów :wink:

Awatar użytkownika
Danio BB
Posty: 367
Rejestracja: pn gru 03, 2007 12:02 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Danio BB » sob paź 18, 2008 7:23 pm

WD 40 = pozytywny efekt na chwilę.
Lepiej wywiercić dziurkę w obudowie kolumny kierownicy (trochę przed ścianą grodziową) i strzykawką wlać kilka, kilkanaście kropel oleju. Może być pomieszany ze smarem, dłużej działa.

Awatar użytkownika
PI7er
 
 
Posty: 1106
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 1:37 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: PI7er » sob paź 18, 2008 10:17 pm

Sa lepsze srodki od WD40, kiedys kupowalem taki do łancuchów rowerowych, areozol, jest zadki, po odparowaniu robi sie gesty jak smar..
Ambulans High Roof 30" 1.6 4.16
604 083 564 Piotr

Piotr Karcz
Posty: 1640
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am

Post autor: Piotr Karcz » sob paź 18, 2008 11:59 pm

PI7er pisze:Sa lepsze...
WD to taki skrót myślowy :)21

Są jeszcze ceramizery, teflon :wink:

piotrekart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 9:05 am
Lokalizacja: zamość

Post autor: piotrekart » ndz paź 19, 2008 11:22 pm

Polecam balistol, olej, który zwykle stosowany jest do czyszczenia broni, można go dostać w sklepach myśliwskich w różnych pojemnościowo opakowaniach. Przy okazji smarowania usuwa także korozję. Ja stosuję do czyszczenia dosyć mocno odartych z oksydy giwer, a przy okazji w zawiasach itp. miejscach :)2

Awatar użytkownika
s3R
    
    
Posty: 4180
Rejestracja: śr lis 26, 2003 11:32 am
Lokalizacja: Porąbka

Post autor: s3R » pn paź 20, 2008 1:50 pm

Dokładnie.
Balistol mniej żrący jest a bardziej zdaje się smaruje.
Zdrapek i poharatka

piotrekart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 9:05 am
Lokalizacja: zamość

Post autor: piotrekart » pn paź 20, 2008 5:50 pm

Oleje tzw. penetrujące powodują wypłukanie innych smarów, więc zawsze po takim "czyszczeniu" trzeba jeszcze posmarować. Jednak ich możliwosci usunięcia wilgoci są nieocenione, zwykłe oleje tego nie potrafią, z balistolu zmieszanego z wodą powstaje mleczna emulsja. Zapewne ma to negatywny wpływ na smarowanie jak i uniemożliwia odparowanie wilgoci. Nie ma więc środków uniwersalnych, ale stosowanie każdego w odpowiedniej sytuacji daje rezultaty.

skowi777
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw paź 09, 2008 10:44 am
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: skowi777 » pn paź 20, 2008 7:06 pm

jednymi słowy kto smaruje ten jedzie, dzieki Panowie dziura wywiercona, olej wstrzykniety efekt jest ok !!! pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość