sprzęgło

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Igi.Jeep
Posty: 593
Rejestracja: czw lis 22, 2007 5:50 pm
Lokalizacja: okolice Łodzi

sprzęgło

Post autor: Igi.Jeep » sob lis 08, 2008 11:55 pm

jakie igdzie najlepiej kupić sprzegło do przeprawówki? czy to prawda ze na sprzgle ze spieków nie da się jeżdzic na tzw, półsprzegle?

Awatar użytkownika
Michał_1989
Posty: 1588
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
Lokalizacja: Komorów k. Warszawy

Post autor: Michał_1989 » ndz lis 09, 2008 12:02 am

Nieprawda... zależy od ilości spieków im wiecej tym lepiej.
Suzuki Samurai 2.0i :) / Jeep Grand Cherokee 4,7 V8 :)21

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » ndz lis 09, 2008 12:57 am

Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red :)21

:)2
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Igi.Jeep
Posty: 593
Rejestracja: czw lis 22, 2007 5:50 pm
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: Igi.Jeep » ndz lis 09, 2008 11:49 am

Salata123 pisze:Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red :)21

:)2
a ty okulary :)21 zobaczn na mój podpis.

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » ndz lis 09, 2008 11:53 am

widziałem podpis.

i nadal będe trzymał się tego, żebyś zmienił red.
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz lis 09, 2008 12:03 pm

Igi.Jeep pisze:
Salata123 pisze:Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red :)21

:)2
a ty okulary :)21 zobaczn na mój podpis.
Nie rozśmieszaj nas - reduktor z 410 jest tylko kilka nędznych procent wolniejszy od 413 , to tak naprawdę nie zmienia nic . IMHO zakup reduktora z 410 to pieniadze wyrzucone w błoto :)21

Ale kupujcie , kupujcie - nabijajcie kapse hieną , które rozdmuchały mit o reduktorach z 410 ...... a kiedyś takie się kupowało za dwie stówki ;)

Poza tym w podpisie masz 413 - ale na zdjeciu jest 410 albo mi sie wydaje ?
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » ndz lis 09, 2008 1:01 pm

Igi.Jeep pisze:
Salata123 pisze:Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red :)21

:)2
a ty okulary :)21 zobaczn na mój podpis.
poszerz wiedzę...

dokładniej chodzi przełożenia w reduktorze.

A sprzęgło można zapodać z poloneza. Ma większą powierzchnię kontaktu.

zakup red 410 to nie do końca wyrzucenie w błoto. Jeśli masz 413 i 410 można zrobić przełożenie 4.16 i przy okazji zmotać PTO :wink:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Igi.Jeep
Posty: 593
Rejestracja: czw lis 22, 2007 5:50 pm
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: Igi.Jeep » ndz lis 09, 2008 4:33 pm

Zun pisze:
Poza tym w podpisie masz 413 - ale na zdjeciu jest 410 albo mi sie wydaje ?
To jest 413 tylko ma wymieniony przód na laminaty.
Nie kupowałem tego reduktora tylko był juz wsadzony do auta przez niemiecką firmę delta4x4 która robiła całe przygotowanie tego samca do terenu.
Wiem , że są lepsze reduktory ale jak dla mnie ten wystarcza(na razie).
Jezdziłem na tym sprzęgle cały sezon, zaliczając kilka rajdów i to wcale nie w turystyku. Dlaczego na tym forum rzadko odpowiada się konkretnie na pytanie tylko nabija sie liczbę napisanych postów. Przecież równie dobrze można powiedziec zmien samochód :evil:
"Poszeż wiedzę" chętnie, własnie chciałem na temat sprzęgieł i co........ rozśmieszam co poniektórych.
Michał, Adam dzięki za opinię
Ostatnio zmieniony ndz lis 09, 2008 4:40 pm przez Igi.Jeep, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » ndz lis 09, 2008 4:36 pm

ja jeżdżę w przeprawówkach i polonez w zupełności wystarczy... Trzeba tylko dobrze doszczelnić dzwon.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » ndz lis 09, 2008 5:23 pm

Igi.Jeep pisze:
Zun pisze:
Poza tym w podpisie masz 413 - ale na zdjeciu jest 410 albo mi sie wydaje ?
To jest 413 tylko ma wymieniony przód na laminaty.
Nie kupowałem tego reduktora tylko był juz wsadzony do auta przez niemiecką firmę delta4x4 która robiła całe przygotowanie tego samca do terenu.
Wiem , że są lepsze reduktory ale jak dla mnie ten wystarcza(na razie).
Jezdziłem na tym sprzęgle cały sezon, zaliczając kilka rajdów i to wcale nie w turystyku. Dlaczego na tym forum rzadko odpowiada się konkretnie na pytanie tylko nabija sie liczbę napisanych postów. Przecież równie dobrze można powiedziec zmien samochód :evil:
"Poszeż wiedzę" chętnie, własnie chciałem na temat sprzęgieł i co........ rozśmieszam co poniektórych.
Michał, Adam dzięki za opinię
Misiu kolorowy - przeczytaj jeszcze raz caly temat , bez emocji stwierdź kto kogo pierwszy zaatakował , potem pokornie możesz napisać kto kogo jak traktuje na tym forum. Jeżeli twoim zdaniem jako brak rzetelności jest stwierdzenie , że twój reduktor jest za szybki dla twojej zmoty to prosze zmień forum na takie , na którym ludzie nie mają zielonego pojęcia o czym mówią , ale przynajmniej wzajemnie głaszczą sie po jajkach i jest miło. Jakiekolwiek sprzęgło nie założysz będziesz je albo palił na tych oponach albo skutecznie niszczył napęd strzałami. Adam poradził Ci poloneza i słusznie - tyle , że on ma 4.16 ;) Tobie natomiast wiele to nie pomoże. Albo mniejsze gumy , albo przełożenie - albo forum z gwarantowanym głaskaniem się po jajkach :)21

I czemu ma ktoś pisać , żebys zmienił samochód ? Dal mnie to znowu śmieszne - ale to moje osobiste zdanie - suzuka jest bardzo dobrym samochodem terenowym a bardzo wysokich zdolnościach fabrycznie - wielu tylko lubi psuć jej te właściwości ;) A co do nabijania postów - rzecziwiście , nabijak ze mnie nie przeciętny - przez 5 lat nabiłem 2000 postów .... co daje troche ponad jednego posta dziennie. Mniej więcej tyle co u Ciebie , hmmm masz szanse mnie przegonić :)21
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Igi.Jeep
Posty: 593
Rejestracja: czw lis 22, 2007 5:50 pm
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: Igi.Jeep » ndz lis 09, 2008 6:10 pm

Zun sam przeczytaj jeszcze raz, zapytałem jakie sprzęgło i co dostałem za odpowiedz? "zmień red" bez wytłumaczenia na jaki, dlaczego, poprostu zmień. Nie chodzi mi aby ktoś mnie głaskał, tylko żeby wytłumaczył co i jak i dlaczego. Tak jak napisałeś to pózniej!
A swoją drogą to auto jezdziło 5 lat po różnych rajdach europy na takiej konfiguracji i jakoś sprzęgło się nie paliło. Ja mam je 10 mcy zrobiłem kilka rajdów i teraz umarło jak utopiłem się w gliniastej mazi(może znasz tor w kaliszu)

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Salata123 » ndz lis 09, 2008 8:32 pm

taa :roll:
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
ilek79
 
 
Posty: 169
Rejestracja: śr cze 13, 2007 11:41 am
Lokalizacja: Wałcz Turek Koło
Kontaktowanie:

Post autor: ilek79 » ndz lis 09, 2008 8:39 pm

poprosiłbym bym jakies namiary na kogos kto wykonuje reduktor z przełozeniem 4.16 z reduktora 413 i 410
suzuki sj 413 specjal 88r sprzedany

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » ndz lis 09, 2008 8:45 pm

to po co pytasz jeździj tak dalej
33" i tak jak pisał kolega Zun nie bedzie robiło długo w naszych
warunkach
sugestia sałaty jest bardzo słuszna i wydaje się być najlepsza
i off road w zachodniej europie jest troszke inny od naszego
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Post autor: suzus » ndz lis 09, 2008 8:46 pm

to kolega z sochaczewa
widziełem jest w tym sens :)2
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
margod
 
 
Posty: 1101
Rejestracja: ndz gru 24, 2006 3:41 pm
Lokalizacja: Czeladź
Kontaktowanie:

Re: sprzęgło

Post autor: margod » ndz lis 09, 2008 10:05 pm

Igi.Jeep pisze:jakie igdzie najlepiej kupić sprzegło do przeprawówki? czy to prawda ze na sprzgle ze spieków nie da się jeżdzic na tzw, półsprzegle?
nieprawda
Igi.Jeep pisze:Dlaczego na tym forum rzadko odpowiada się konkretnie na pytanie tylko nabija sie liczbę napisanych postów. Przecież równie dobrze można powiedziec zmien samochód
"Poszeż wiedzę" chętnie, własnie chciałem na temat sprzęgieł i co........ rozśmieszam co poniektórych.
Dwa może trzy tygodnie temu @ Zun pytał w dziale suzuki o sprzęgło ceramiczne , zresztą o spiekach wiele razy tu już pisano, np http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=60433 lub w wyszukiwarce hasło: "sprzęgło".
Dobrym sposobem na poszerzenie wiedzy jest przegląd działu Suzuki i wyłuskanie interesujących tematów. Jak się cierpliwie szuka, to wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć. 8)

Awatar użytkownika
Igi.Jeep
Posty: 593
Rejestracja: czw lis 22, 2007 5:50 pm
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: Igi.Jeep » ndz lis 09, 2008 11:42 pm

suzus pisze:to po co pytasz jeździj tak dalej
33" i tak jak pisał kolega Zun nie bedzie robiło długo w naszych
warunkach
sugestia sałaty jest bardzo słuszna i wydaje się być najlepsza
i off road w zachodniej europie jest troszke inny od naszego
pytam ponieważ w końcu sprzęgło umarło, nie wiem jakie kupić, no i nie bardzo kapuje o jakich 33" piszesz. Moje 265/70/15 po przeliczeniach to 30" x 10.5 a po pomiarach wychodzi 77cm czyli 30,3"x9,7

Awatar użytkownika
Roballo44
Posty: 358
Rejestracja: wt cze 06, 2006 8:14 am
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Roballo44 » śr lis 12, 2008 2:29 pm

Igi.Jeep pisze: nie bardzo kapuje o jakich 33" piszesz. Moje 265/70/15 po przeliczeniach to 30" x 10.5 a po pomiarach wychodzi 77cm czyli 30,3"x9,7
Jak sądzę wynika to ze zbyt pospiesznie przeczytanego Twojego podpisu :)21
Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez

Awatar użytkownika
Adamos
 
 
Posty: 175
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Zambrów

Re: sprzęgło

Post autor: Adamos » śr lis 12, 2008 7:14 pm

Igi.Jeep pisze:jakie igdzie najlepiej kupić sprzegło do przeprawówki? czy to prawda ze na sprzgle ze spieków nie da się jeżdzic na tzw, półsprzegle?
Mam od 1.5 roku te wielospiekowe i nawet w tej wersji nie jest kolorowo z półsprzęgłem.
W trakcie zmiany biegów podczas jazdy nie ma płynnego przejścia tylko trzeba delikatnie kombinować co by nie było łomot :o i sklejone
Nie stety bez reduktora w błocie sprzęgło nie robi :-? Silnik wyje a koła w miejscu.
Mam w planach zmotke na sprzęgło ploneza u Stanga z nadzieją na poprawę obecnej.
Nie wstydzę się Jezusa

Awatar użytkownika
zabol
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pn lip 17, 2006 8:06 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zabol » czw lis 13, 2008 12:37 am

No więc polonezowe robi jak najbardziej, tylko koło zamachowe trzeba na płasko przetoczyć....mam tak od nie pamiętam kiedy i nawet blachy pod spodem nie mam...bo gdzies zaginęła....
po co żyć, kiedy się nie czuje, że żyje.....

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw lis 13, 2008 1:30 am

nie na płasko, tylko ta część koła pod docisk o ile dobrze pamiętam musi ciut wystawać - podawałem gdzieś na forum ile ma być wg. danych poloneza.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Adamos
 
 
Posty: 175
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Zambrów

Post autor: Adamos » czw lis 13, 2008 6:47 pm

Adam.Ż pisze:nie na płasko, tylko ta część koła pod docisk o ile dobrze pamiętam musi ciut wystawać - podawałem gdzieś na forum ile ma być wg. danych poloneza.
No dokładnie :wink:
Z tego co wiem to Twardy robi na 0.7 mm 8) :)2
Nie wstydzę się Jezusa

Awatar użytkownika
Igi.Jeep
Posty: 593
Rejestracja: czw lis 22, 2007 5:50 pm
Lokalizacja: okolice Łodzi

Post autor: Igi.Jeep » czw lis 13, 2008 8:35 pm

Adamos pisze:
Adam.Ż pisze:nie na płasko, tylko ta część koła pod docisk o ile dobrze pamiętam musi ciut wystawać - podawałem gdzieś na forum ile ma być wg. danych poloneza.
No dokładnie :wink:
Z tego co wiem to Twardy robi na 0.7 mm 8) :)2
A macie jekiś namiar do kogoś kto by mi "zbudował" :wink: takie sprzęgło?

Awatar użytkownika
Adamos
 
 
Posty: 175
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 6:53 pm
Lokalizacja: Zambrów

Post autor: Adamos » czw lis 13, 2008 9:00 pm

Igi.Jeep pisze:
Adamos pisze:
Adam.Ż pisze:nie na płasko, tylko ta część koła pod docisk o ile dobrze pamiętam musi ciut wystawać - podawałem gdzieś na forum ile ma być wg. danych poloneza.
No dokładnie :wink:
Z tego co wiem to Twardy robi na 0.7 mm 8) :)2
A macie jekiś namiar do kogoś kto by mi "zbudował" :wink: takie sprzęgło?
Może Twardy :)23
Nie wstydzę się Jezusa

Awatar użytkownika
miszel
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 60
Rejestracja: ndz paź 14, 2007 11:32 am
Lokalizacja: Małopolska
Kontaktowanie:

Re: sprzęgło

Post autor: miszel » wt lut 24, 2009 6:57 pm

Witam a po takich zmianach koła zamachowego czyli przetoczeniu trzeba koło z powrotem wyważyć??i jak macie wymiary jak to przetoczyć to proszę na prv z góry dzięki

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości