sprzęgło
Moderator: Albert_N
- Michał_1989
- Posty: 1588
- Rejestracja: czw kwie 28, 2005 9:15 pm
- Lokalizacja: Komorów k. Warszawy
Nie rozśmieszaj nas - reduktor z 410 jest tylko kilka nędznych procent wolniejszy od 413 , to tak naprawdę nie zmienia nic . IMHO zakup reduktora z 410 to pieniadze wyrzucone w błotoIgi.Jeep pisze:a ty okularySalata123 pisze:Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red![]()
zobaczn na mój podpis.

Ale kupujcie , kupujcie - nabijajcie kapse hieną , które rozdmuchały mit o reduktorach z 410 ...... a kiedyś takie się kupowało za dwie stówki

Poza tym w podpisie masz 413 - ale na zdjeciu jest 410 albo mi sie wydaje ?
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

poszerz wiedzę...Igi.Jeep pisze:a ty okularySalata123 pisze:Najlepiej będzie Ci szło jak zmienisz red![]()
zobaczn na mój podpis.
dokładniej chodzi przełożenia w reduktorze.
A sprzęgło można zapodać z poloneza. Ma większą powierzchnię kontaktu.
zakup red 410 to nie do końca wyrzucenie w błoto. Jeśli masz 413 i 410 można zrobić przełożenie 4.16 i przy okazji zmotać PTO

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
To jest 413 tylko ma wymieniony przód na laminaty.Zun pisze:
Poza tym w podpisie masz 413 - ale na zdjeciu jest 410 albo mi sie wydaje ?
Nie kupowałem tego reduktora tylko był juz wsadzony do auta przez niemiecką firmę delta4x4 która robiła całe przygotowanie tego samca do terenu.
Wiem , że są lepsze reduktory ale jak dla mnie ten wystarcza(na razie).
Jezdziłem na tym sprzęgle cały sezon, zaliczając kilka rajdów i to wcale nie w turystyku. Dlaczego na tym forum rzadko odpowiada się konkretnie na pytanie tylko nabija sie liczbę napisanych postów. Przecież równie dobrze można powiedziec zmien samochód

"Poszeż wiedzę" chętnie, własnie chciałem na temat sprzęgieł i co........ rozśmieszam co poniektórych.
Michał, Adam dzięki za opinię
Ostatnio zmieniony ndz lis 09, 2008 4:40 pm przez Igi.Jeep, łącznie zmieniany 1 raz.
Misiu kolorowy - przeczytaj jeszcze raz caly temat , bez emocji stwierdź kto kogo pierwszy zaatakował , potem pokornie możesz napisać kto kogo jak traktuje na tym forum. Jeżeli twoim zdaniem jako brak rzetelności jest stwierdzenie , że twój reduktor jest za szybki dla twojej zmoty to prosze zmień forum na takie , na którym ludzie nie mają zielonego pojęcia o czym mówią , ale przynajmniej wzajemnie głaszczą sie po jajkach i jest miło. Jakiekolwiek sprzęgło nie założysz będziesz je albo palił na tych oponach albo skutecznie niszczył napęd strzałami. Adam poradził Ci poloneza i słusznie - tyle , że on ma 4.16Igi.Jeep pisze:To jest 413 tylko ma wymieniony przód na laminaty.Zun pisze:
Poza tym w podpisie masz 413 - ale na zdjeciu jest 410 albo mi sie wydaje ?
Nie kupowałem tego reduktora tylko był juz wsadzony do auta przez niemiecką firmę delta4x4 która robiła całe przygotowanie tego samca do terenu.
Wiem , że są lepsze reduktory ale jak dla mnie ten wystarcza(na razie).
Jezdziłem na tym sprzęgle cały sezon, zaliczając kilka rajdów i to wcale nie w turystyku. Dlaczego na tym forum rzadko odpowiada się konkretnie na pytanie tylko nabija sie liczbę napisanych postów. Przecież równie dobrze można powiedziec zmien samochód![]()
"Poszeż wiedzę" chętnie, własnie chciałem na temat sprzęgieł i co........ rozśmieszam co poniektórych.
Michał, Adam dzięki za opinię


I czemu ma ktoś pisać , żebys zmienił samochód ? Dal mnie to znowu śmieszne - ale to moje osobiste zdanie - suzuka jest bardzo dobrym samochodem terenowym a bardzo wysokich zdolnościach fabrycznie - wielu tylko lubi psuć jej te właściwości


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Zun sam przeczytaj jeszcze raz, zapytałem jakie sprzęgło i co dostałem za odpowiedz? "zmień red" bez wytłumaczenia na jaki, dlaczego, poprostu zmień. Nie chodzi mi aby ktoś mnie głaskał, tylko żeby wytłumaczył co i jak i dlaczego. Tak jak napisałeś to pózniej!
A swoją drogą to auto jezdziło 5 lat po różnych rajdach europy na takiej konfiguracji i jakoś sprzęgło się nie paliło. Ja mam je 10 mcy zrobiłem kilka rajdów i teraz umarło jak utopiłem się w gliniastej mazi(może znasz tor w kaliszu)
A swoją drogą to auto jezdziło 5 lat po różnych rajdach europy na takiej konfiguracji i jakoś sprzęgło się nie paliło. Ja mam je 10 mcy zrobiłem kilka rajdów i teraz umarło jak utopiłem się w gliniastej mazi(może znasz tor w kaliszu)
Re: sprzęgło
nieprawdaIgi.Jeep pisze:jakie igdzie najlepiej kupić sprzegło do przeprawówki? czy to prawda ze na sprzgle ze spieków nie da się jeżdzic na tzw, półsprzegle?
Dwa może trzy tygodnie temu @ Zun pytał w dziale suzuki o sprzęgło ceramiczne , zresztą o spiekach wiele razy tu już pisano, np http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=60433 lub w wyszukiwarce hasło: "sprzęgło".Igi.Jeep pisze:Dlaczego na tym forum rzadko odpowiada się konkretnie na pytanie tylko nabija sie liczbę napisanych postów. Przecież równie dobrze można powiedziec zmien samochód
"Poszeż wiedzę" chętnie, własnie chciałem na temat sprzęgieł i co........ rozśmieszam co poniektórych.
Dobrym sposobem na poszerzenie wiedzy jest przegląd działu Suzuki i wyłuskanie interesujących tematów. Jak się cierpliwie szuka, to wiele ciekawych rzeczy można się dowiedzieć.

"Gonzo" is DEAD
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
http://www.kominkioffroadteam.pl.tl/Samoch%F3d-4x4.htm
pytam ponieważ w końcu sprzęgło umarło, nie wiem jakie kupić, no i nie bardzo kapuje o jakich 33" piszesz. Moje 265/70/15 po przeliczeniach to 30" x 10.5 a po pomiarach wychodzi 77cm czyli 30,3"x9,7suzus pisze:to po co pytasz jeździj tak dalej
33" i tak jak pisał kolega Zun nie bedzie robiło długo w naszych
warunkach
sugestia sałaty jest bardzo słuszna i wydaje się być najlepsza
i off road w zachodniej europie jest troszke inny od naszego
Jak sądzę wynika to ze zbyt pospiesznie przeczytanego Twojego podpisuIgi.Jeep pisze: nie bardzo kapuje o jakich 33" piszesz. Moje 265/70/15 po przeliczeniach to 30" x 10.5 a po pomiarach wychodzi 77cm czyli 30,3"x9,7

Samurai'92-kilka modyfikacji, jeździ po bezdrożach
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez
Y60 - już nie ma => jest Y61 long
Japan Rulez
Re: sprzęgło
Mam od 1.5 roku te wielospiekowe i nawet w tej wersji nie jest kolorowo z półsprzęgłem.Igi.Jeep pisze:jakie igdzie najlepiej kupić sprzegło do przeprawówki? czy to prawda ze na sprzgle ze spieków nie da się jeżdzic na tzw, półsprzegle?
W trakcie zmiany biegów podczas jazdy nie ma płynnego przejścia tylko trzeba delikatnie kombinować co by nie było łomot

Nie stety bez reduktora w błocie sprzęgło nie robi

Mam w planach zmotke na sprzęgło ploneza u Stanga z nadzieją na poprawę obecnej.
Nie wstydzę się Jezusa
Może TwardyIgi.Jeep pisze:A macie jekiś namiar do kogoś kto by mi "zbudował"Adamos pisze:No dokładnieAdam.Ż pisze:nie na płasko, tylko ta część koła pod docisk o ile dobrze pamiętam musi ciut wystawać - podawałem gdzieś na forum ile ma być wg. danych poloneza.![]()
Z tego co wiem to Twardy robi na 0.7 mm![]()
takie sprzęgło?

Nie wstydzę się Jezusa
- miszel
- jestem tu nowy...
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz paź 14, 2007 11:32 am
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontaktowanie:
Re: sprzęgło
Witam a po takich zmianach koła zamachowego czyli przetoczeniu trzeba koło z powrotem wyważyć??i jak macie wymiary jak to przetoczyć to proszę na prv z góry dzięki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości