VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?
Moderator: Albert_N
VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?
Witam jak w temacie. Od prostych kół mogę skręcic ponad 2 obroty kierownicą w prawo a w lewo tylko 1,5. W związku z tym przy maksymalnym skręcie w prawo koła praktycznie dochodzą do ramy, a w lewo skręca słabo. Czy wyreguluje to drażkami? Pozdrawiam i prosze o wyrozumiałość gdyż vitarkę mam od kilku dni. Pozdrawiam
Frontera sport 2.8 tdi
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900
-
- Posty: 1748
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
- Lokalizacja: Pabianice
Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?
nie
od tego są ograniczniki skrętu
wejdź pod przód - sam zobaczysz
od tego są ograniczniki skrętu
wejdź pod przód - sam zobaczysz

VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?
Drążki nie mogą być proste, bo fabrycznie są wygięte. 

Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?
wiec czy nie są bardziej wygięte niż przewidziała fabryka
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 90
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
- Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec
Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?
Nie wiem ile obrotów jest w Vitarce od prostych kół do skrajnego położenia ale jeśli drążki proste i ograniczniki w pożądku, to będziesz musiał regulować właśnie końcówkami drążków. Nie wiem dlaczego ale miałem już kilka samochodów z Niemcowni z przestawioną maglownicą. Pewnie przy wymianie zdejmują obydwie końcówki a jak składają to nie patrzą, że kierownica się obróciła o pół obrotu. Później łatwiej przełożyć kierownice niż rozkręcać wszycho od nowa.
Drążek to musiał by być w cholere krzywy rzeby pół obrotu brakowało. Koła pewnie stałyby dość głupawo.
Drążek to musiał by być w cholere krzywy rzeby pół obrotu brakowało. Koła pewnie stałyby dość głupawo.
Trooper 2.8 TDI
Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?
Dziś zobaczyłem zę jak skręcam w lewo to dochodzi do ogranicvznika a skręca słabo więc chyba cos z ogranicznikiem jutro zdejme koła żeby nie pisać bezsensownych postów. Wiem także że drążki są proste. Pozdrawiam i jutro napisze co i jak.
Frontera sport 2.8 tdi
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900
Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?
A więc wszystko poszło bardzo sprawnie. wystarczy wziąć klucz 14 i wyregulować ograniczniki skrętu gdyż u mnie są to zwykłe śruby. Pierwszy raz się spotykam z takimi ogranicznikami ani w terrano ani w trooper ani terz w ferozie tak nie było. Tam były takie plastykowe nakładki które na stałe elementy. Pozdrawiam
Frontera sport 2.8 tdi
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość