VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
verbea
 
 
Posty: 178
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 1:40 pm
Lokalizacja: Płock

VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?

Post autor: verbea » sob wrz 12, 2009 4:58 pm

Witam jak w temacie. Od prostych kół mogę skręcic ponad 2 obroty kierownicą w prawo a w lewo tylko 1,5. W związku z tym przy maksymalnym skręcie w prawo koła praktycznie dochodzą do ramy, a w lewo skręca słabo. Czy wyreguluje to drażkami? Pozdrawiam i prosze o wyrozumiałość gdyż vitarkę mam od kilku dni. Pozdrawiam
Frontera sport 2.8 tdi
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900

piotr-stihl
Posty: 1748
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?

Post autor: piotr-stihl » sob wrz 12, 2009 5:41 pm

nie

od tego są ograniczniki skrętu

wejdź pod przód - sam zobaczysz :)
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane

obecnie nissan navara 2.5 tdi

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?

Post autor: Salata123 » ndz wrz 13, 2009 2:55 am

drążki proste?
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?

Post autor: kozioU » ndz wrz 13, 2009 10:03 am

Drążki nie mogą być proste, bo fabrycznie są wygięte. :wink:

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?

Post autor: Salata123 » ndz wrz 13, 2009 11:45 am

wiec czy nie są bardziej wygięte niż przewidziała fabryka
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

mariojura
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:23 pm
Lokalizacja: Jura Krakowsko-Częstochowska-Ogrodzieniec

Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?

Post autor: mariojura » ndz wrz 13, 2009 3:51 pm

Nie wiem ile obrotów jest w Vitarce od prostych kół do skrajnego położenia ale jeśli drążki proste i ograniczniki w pożądku, to będziesz musiał regulować właśnie końcówkami drążków. Nie wiem dlaczego ale miałem już kilka samochodów z Niemcowni z przestawioną maglownicą. Pewnie przy wymianie zdejmują obydwie końcówki a jak składają to nie patrzą, że kierownica się obróciła o pół obrotu. Później łatwiej przełożyć kierownice niż rozkręcać wszycho od nowa.
Drążek to musiał by być w cholere krzywy rzeby pół obrotu brakowało. Koła pewnie stałyby dość głupawo.
Trooper 2.8 TDI

Awatar użytkownika
verbea
 
 
Posty: 178
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 1:40 pm
Lokalizacja: Płock

Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?

Post autor: verbea » pn wrz 14, 2009 6:58 pm

Dziś zobaczyłem zę jak skręcam w lewo to dochodzi do ogranicvznika a skręca słabo więc chyba cos z ogranicznikiem jutro zdejme koła żeby nie pisać bezsensownych postów. Wiem także że drążki są proste. Pozdrawiam i jutro napisze co i jak.
Frontera sport 2.8 tdi
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900

Awatar użytkownika
verbea
 
 
Posty: 178
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 1:40 pm
Lokalizacja: Płock

Re: VITARA O pół obrotu kierownicą więcej w prawo niż w lewo?

Post autor: verbea » pt wrz 18, 2009 5:38 pm

A więc wszystko poszło bardzo sprawnie. wystarczy wziąć klucz 14 i wyregulować ograniczniki skrętu gdyż u mnie są to zwykłe śruby. Pierwszy raz się spotykam z takimi ogranicznikami ani w terrano ani w trooper ani terz w ferozie tak nie było. Tam były takie plastykowe nakładki które na stałe elementy. Pozdrawiam
Frontera sport 2.8 tdi
Volvo XC 90 2.4 D5
Chrysler Pacifica 3,5
Yamaha Maxim 900

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość