vitara - jako baza
Moderator: Albert_N
Re: vitara - jako baza
Znajomy miał w tomcat-ie 5.0V8(500NM) skrzynie automatyczną, teraz zakłada manuala z jaguara.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: vitara - jako baza
Nie twierdzęże motanie 2,0 jest bardzo trudne ,ale napewno trudniejsze.
Ponadto znacznie kosztowniejsze,
Vitara 1,6 dłubnięta na spreżynach merca i samary + dystanse i amory lublin oraz koła bieżnik sachara do 30' i dystanse, jest już niezłym wymiataczem i po niewielkiej modyfikacji przedniego mostu (wzmocnieniu) nie jest szczególnie awaryjna.Taki zestaw modyfikacji to koszt do 2500zł + 1600-2000 na opony. własną pracą można jeszce co nieco uszczknąć.
Podsumowując w kwocie do 4500-5000zł mamy już znaczne możliwości i zadowalającą niezawodność.
Przy 2,0 motanie musi iść znacznie głębiej ,bo moment obrotowy większy ,a mosty takie same.(prawie).
Przebudowa takiego auta w wersji mającej sens to kwota od 10 000 zł w górę.
A w zasadzie to od 15 000-18 000 zł
Włożenie większych kól bez znaczących przeróbek napędów to będzie wieczny servis .
Ale może ja się myle .
Ponadto znacznie kosztowniejsze,
Vitara 1,6 dłubnięta na spreżynach merca i samary + dystanse i amory lublin oraz koła bieżnik sachara do 30' i dystanse, jest już niezłym wymiataczem i po niewielkiej modyfikacji przedniego mostu (wzmocnieniu) nie jest szczególnie awaryjna.Taki zestaw modyfikacji to koszt do 2500zł + 1600-2000 na opony. własną pracą można jeszce co nieco uszczknąć.
Podsumowując w kwocie do 4500-5000zł mamy już znaczne możliwości i zadowalającą niezawodność.
Przy 2,0 motanie musi iść znacznie głębiej ,bo moment obrotowy większy ,a mosty takie same.(prawie).
Przebudowa takiego auta w wersji mającej sens to kwota od 10 000 zł w górę.
A w zasadzie to od 15 000-18 000 zł
Włożenie większych kól bez znaczących przeróbek napędów to będzie wieczny servis .
Ale może ja się myle .
suzuki vitara 1.6 (SZARA EMINENCJA)
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.
Suzuki Vitara 2.0 (BŁĘKITNY GROM )
T4 syncro -wyprawowy.
Re: vitara - jako baza
OK, tylko zauważ, że autor tematu chce vitarę postawić na afganach, czyli i tak totalna zmota, to niech ma chociaż fajny silnik. Ja nadal obstawiam 2.0.jacenty pisze:Nie twierdzęże motanie 2,0 jest bardzo trudne ,ale napewno trudniejsze.
Ponadto znacznie kosztowniejsze,

Re: vitara - jako baza
witam mam pytanie nie mogę znaleść żadnego tematu o 1.9td znalazłem fajne ale i troche dziwne ogłoszenie vitara 2001 jx 1.9td i tu nie rozumiem jak długo były produkowane w auto dacie znalazłem ten silnik i rocznik więc musiała iść produkcja do 2001 albo i dłużej ale w tym czasnie były chyba już grand vitary ? a co do silnika nic nie wiem na jego temat czy ktoś jeżdzi takim modelem i jak on sprawdza sie w terenie nie jest słaby? a i jaki apetyt ma na diesla?
Re: vitara - jako baza
Hiszpania - do dzisiaj Santana produkuje vitary tylko troszkę pozmieniane.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: pn sty 18, 2010 7:09 pm
Re: vitara - jako baza
Jak mocno masz ją zmotaną?
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 7
- Rejestracja: pn sty 18, 2010 7:09 pm
Re: vitara - jako baza
te pytanie zadaje koledze, który ma vitarę 1,6 na automacie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość