Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Ernest_SJ
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 11:10 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Ernest_SJ » pt lut 12, 2010 9:51 am
sla66 pisze: ...
Niskich wzrostem problem nie dotyczy


SJ413 wysoka blaszanka, mazur +2cm reszta seria, w stanie rozkładu reanimowana....
-
KSikorski

- Posty: 2020
- Rejestracja: pn paź 27, 2008 2:07 pm
- Lokalizacja: Kielno
Post
autor: KSikorski » pt lut 12, 2010 10:06 am
Ernest_SJ pisze:sla66 pisze:Jako pasażer w sj, polecam cabrio. Jak na wybojach przywalisz głową o daszek, to odkształci się plandeka a nie głowa.

W podwyższonej blaszance to nie problem

Potwierdzam. Ja w swoim jestem nawet w stanie stać na nogach w pozycji przygarbionej, jak przerzucam szpargały na przednimi fotelami. W ogóle jest wygodniej, zwłaszcza dla jadących z tyłu... Pod podwyższonym daszkiem można sobie rozpiąć siatkę np.na śpiwory, których nie chce się co rano zwijać.
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
-
młody85
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: czw wrz 24, 2009 5:36 pm
Post
autor: młody85 » sob lut 13, 2010 10:58 am
A mam pytanie trochę odbiegające od tematu czy przy zakupie lepiej wydać więcej na zakup samiego czy lepiej tańszy i go doinwestować, będę operował gotówką rzędu ok 7k
Jak to wygląda w praktyce?
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » sob lut 13, 2010 11:48 am
za taka gotówke to mozesz miec tylkko średniego samiego którego trzeba będzie doniwestowaą

Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
młody85
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: czw wrz 24, 2009 5:36 pm
Post
autor: młody85 » sob lut 13, 2010 12:14 pm
Wiem, że nie będzie to cud, miód, malina, ale będzie to pierwsze 4x4 więc na początku pewnie będę się uczył i w miarę czasu rozwijał się i samiego. Mam dostęp do blacharza, lakiernika(przyszły teściu) więc za pół friko sam lubię podłubać więc powinno byc dobrze. A jestem zdania jak mam robic potwora to z serii i znać każdy szczegół niż kupić gotowca i później szukać co i jak.
Dużo osób kupuje takie do 5k i dobrze gdyby się wypowiadały takie osoby co w tych tańszych samich jest do roboty co im dolega.
-
okino

- Posty: 576
- Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:11 pm
- Lokalizacja: gdzieś koło Żywca
Post
autor: okino » sob lut 13, 2010 12:42 pm
młody85 pisze:
Dużo osób kupuje takie do 5k i dobrze gdyby się wypowiadały takie osoby co w tych tańszych samich jest do roboty co im dolega.
blacha, blacha i jeszcze raz blacha

a potem to już ...... malina

Samurai 89 1.3 nie motany Sahara 205/70/15
-
poreb
-

- Posty: 2632
- Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
- Lokalizacja: Górny Śląsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: poreb » sob lut 13, 2010 1:29 pm
mlody jak chcesz zobaczyc samiego to sie odezwij
ja mam blaszanke
lekko dlubnieta do lajtowego terenu
ale to ty musisz podjechac do mnie

biedny inżynier

"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"
-
Ernest_SJ
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: śr lut 06, 2008 11:10 am
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Ernest_SJ » pn lut 15, 2010 9:31 am
okino pisze:młody85 pisze:
Dużo osób kupuje takie do 5k i dobrze gdyby się wypowiadały takie osoby co w tych tańszych samich jest do roboty co im dolega.
blacha, blacha i jeszcze raz blacha

a potem to już ...... malina

Ja mam takiego lekko powyżej 5k

włożylem drugie tyle i jak narazie tego wogule nie widać bo blachy nawet nie tknąłem a jest cała do roboty

SJ413 wysoka blaszanka, mazur +2cm reszta seria, w stanie rozkładu reanimowana....
-
Piotr Karcz

- Posty: 1640
- Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am
Post
autor: Piotr Karcz » pn lut 15, 2010 10:03 am
młody85 pisze: czy przy zakupie lepiej wydać więcej na zakup samiego czy lepiej tańszy i go doinwestować, będę operował gotówką rzędu ok 7k
Kup seryjnego, w dobrym stanie silnik, rama, mechanika ogólnie... blacha sie nie liczy - nie warto dopłacać za wiadro szpachli - to lepiej zrobic samemu niż kupić podpicowanego...
A potem opony MT i można zacząć sie uczyć jeździć... inaczej

-
młody85
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: czw wrz 24, 2009 5:36 pm
Post
autor: młody85 » pn lut 15, 2010 4:46 pm
Wychodzę z tego samego założenia, teraz tylko jeszcze przestiudować wątki na co szczególnie zwrócić uwagę nie napalić się i powinno być git

Dzięki wszystkim za rady jeśli są jeszcze jacyś chętni, którzy z chęcia pokażą swego samiego to się odzywać im więcej tym lepiej i od razu poznam nowych znajomych

-
szrot
- jestem tu nowy...

- Posty: 52
- Rejestracja: pt sty 09, 2009 6:40 pm
Post
autor: szrot » pn lut 15, 2010 4:54 pm
ja bym szukał blaszanki jakoś tak normalniej jest i najlepiej białej w lato się tak nie dokuczy (lub pędzel i jak defa umalować) a cabrio niezapominane wrażenia ma urok ale wole praktyczniej
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » pn lut 15, 2010 7:30 pm
KSikorski pisze:Ernest_SJ pisze:sla66 pisze:Jako pasażer w sj, polecam cabrio. Jak na wybojach przywalisz głową o daszek, to odkształci się plandeka a nie głowa.

W podwyższonej blaszance to nie problem

Potwierdzam. Ja w swoim jestem nawet w stanie stać na nogach w pozycji przygarbionej, jak przerzucam szpargały na przednimi fotelami. W ogóle jest wygodniej, zwłaszcza dla jadących z tyłu... Pod podwyższonym daszkiem można sobie rozpiąć siatkę np.na śpiwory, których nie chce się co rano zwijać.
ja tam w pełni wyprostowany moge u siebie stać

Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość