1.3 16V w Samuraiu

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
ŁeLeK
 
 
Posty: 1463
Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
Lokalizacja: Tczew

1.3 16V w Samuraiu

Post autor: ŁeLeK » pn mar 08, 2010 10:25 pm

Panowie. Z racji tego, że zdobyłem silnik ze Swifta 1.3 16V, chciałbym prosić o pomoc. Na razie mój Samurai jeszcze stoi u blacharza, ale za tydzień mam zamiar zacząć montaż tego silnika. Chciałbym się dowiedzieć, jakie problemy mnie czekają... ;) wiem, że na pultusk4x4.pl/ była ''instrukcja'' montażu takiego silnika, ale niestety strona jak widać, już nie istnieje. Wiem na pewno, ze będę musiał ''czarować'' coś z cięciem grodzi i przestawianiem nagrzewnicy... ale to tyle co zapamiętałem... Jeśli ktoś ma zapisaną tą stronę, albo po prostu poradzi - będę wdzięczny :)

Pozdrawiam !
4x4 Tczew

Awatar użytkownika
PITSJ413:)
 
 
Posty: 174
Rejestracja: pn gru 21, 2009 9:41 pm
Lokalizacja: GIŻYCKO

Re: 1.3 16V w Samuraiu

Post autor: PITSJ413:) » pn mar 08, 2010 10:48 pm

ostatnio wkladalismy taki silnik do samuraia kumpla i nic nie cielismy.Kumpel musial tylko troche wcisnac grodz do kabiny bo aparat zaplonowy sie zapieral.Wzial lewarek, kawalek kloca.oparl o grodz i troche ja wgial.To wystarczylo ale ten silnik byl troche zmodyfikowany poprzez zamontowanie katowego aparatu od samuraia (dorobiona byla specjalna przystawka).Poza tym kolektor wydechowy i ssacy byly wlasnorecznie zmodyfikowane aby mozna bylo przykrecic samuraiowe lapy silnika.Silnik nie mial elektroniki wiec zostal przystosowany pod gaznik.Kola na paski klinowe(wieloklinowe) i pompe wody trzeba zostawic od swifta.W zwiazku z tym trzeba bedzie zamontowac elektryczny wentylator (pasuje od nissana micry).My najpierw przymierzylismy silnik i patrzylismy co zapiera lub sie nie miesci i na bierzaco dopasowywalismy komore silnikowa.Nie jest tak zle jak sie wydaje i nie trzeba wyciagac nagrzewnicy :wink: U kumpla tylko cos zatrzeszczalo jak wginal przegrode ale nic nie pocieklo i dziala bez zarzutu :)21 Silnik jak sie rozreci to na dwojce mozna baki krecic :)21
Zycze milej zabawy :wink:
BYŁ SUZUKI SJ413 '85,SPOA,PERSISHINI 225/70/15
JEST SAMURAI 1.3i '92, SIMEX 195/80/15

Awatar użytkownika
Wilku
Posty: 639
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Pultusk
Kontaktowanie:

Re: 1.3 16V w Samuraiu

Post autor: Wilku » wt mar 09, 2010 4:29 pm

ŁeLeK pisze:...na pultusk4x4.pl/ była ''instrukcja'' montażu takiego silnika, ale niestety strona jak widać, już nie istnieje. Wiem na pewno, ze będę musiał ''czarować'' coś z cięciem grodzi i przestawianiem nagrzewnicy... ale to tyle co zapamiętałem... Jeśli ktoś ma zapisaną tą stronę, albo po prostu poradzi - będę wdzięczny :)

yyyy... obiecuję, że niedługo się pojawi. Może nawet fotki dodam. Mamy małą reorganizację przed kolejną Pułtuską Integracją ;)

pzdr, W
Muscel '69 2,9 EFI; było Suzuki Samurai '90 1,3 GTi;
http://www.pultusk4x4.org

Awatar użytkownika
PITSJ413:)
 
 
Posty: 174
Rejestracja: pn gru 21, 2009 9:41 pm
Lokalizacja: GIŻYCKO

Re: 1.3 16V w Samuraiu

Post autor: PITSJ413:) » wt mar 09, 2010 6:23 pm

Wilku pisze:yyyy... obiecuję, że niedługo się pojawi. Może nawet fotki dodam.
bylo by fajnie :)21
BYŁ SUZUKI SJ413 '85,SPOA,PERSISHINI 225/70/15
JEST SAMURAI 1.3i '92, SIMEX 195/80/15

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość