...do SJ413
Cena kusi (wliczone przerobienie felgi na mocowanie suzuki), opony w b.dobrym stanie, tylko obawiam się o skutki uboczne takiego rozwiązania po założeniu tych kół do SJ'ta z seryjnym zawieszeniem. Samochód przeznaczony do spokojnej(?) jazdy po polnych i leśnych drogach. Jeśli ktoś miał do czynienia z takimi wynalazkami to będę wdzięczny za podzielenie się spostrzeżeniami.
felgi 16 cali z nissana + 29 cali AT - warto się czy nie?
Moderator: Albert_N
Re: felgi 16 cali z nissana + 29 cali AT - warto się czy nie?
Nie wiem co Cie kusi w takim pomyśle ... Co ma oznaczać "przerobienie"? Zaspawane otwory i rozwiercone nowe czy wycinanie wnętrza felgi i przespawanie na włąściwe? Właściwie zrobiona przeróbka będzie więcej kosztować niż kupienie nowej felgi, odpowiedniej dla suzuki 15" czy 16".Antałek pisze:...do SJ413
Cena kusi (wliczone przerobienie felgi na mocowanie suzuki), opony w b.dobrym stanie, tylko obawiam się o skutki uboczne takiego rozwiązania po założeniu tych kół do SJ'ta z seryjnym zawieszeniem. Samochód przeznaczony do spokojnej(?) jazdy po polnych i leśnych drogach. Jeśli ktoś miał do czynienia z takimi wynalazkami to będę wdzięczny za podzielenie się spostrzeżeniami.
LJ-80 - FUN
LJ-81 jeszcze lepsza
LJ-81 jeszcze lepsza

Re: felgi 16 cali z nissana + 29 cali AT - warto się czy nie?
Kusi łączny koszt całej operacji. Ale chyba nie dam się skusić i powrócę do pierwotnej koncepcji wąskich 215 lub 225) a wysokich opon na standardowych 'trójkątach'.
Pomijając kwestię przerobienia mocowań, to czy tytułowy zestaw nie powodował by negatywnych skutków ubocznych dla zawieszenia?
Pomijając kwestię przerobienia mocowań, to czy tytułowy zestaw nie powodował by negatywnych skutków ubocznych dla zawieszenia?
Re: felgi 16 cali z nissana + 29 cali AT - warto się czy nie?
Jeździłem ze dwa lata na felgach 16 (z honkera czy innego wynalazka) i oponami 29/9,5. Nie było żadnych negatywnych efektów.Antałek pisze:Kusi łączny koszt całej operacji. Ale chyba nie dam się skusić i powrócę do pierwotnej koncepcji wąskich 215 lub 225) a wysokich opon na standardowych 'trójkątach'.
Pomijając kwestię przerobienia mocowań, to czy tytułowy zestaw nie powodował by negatywnych skutków ubocznych dla zawieszenia?
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość