A więc zacznę wszystko od początku , aby było jasne .
Nie działał przycisk reset do kasowania licznika dobowego . Więc zdemontowałem liczniki , odpiąłem 2 kostki , linkę prędkościomierza oraz dwa kable , które lecą pod deskę rozdzielczą , i zakończone są przełącznikiem


Naprawa tego przycisku okazała się bardzo prosta , i wykonana w kilka sekund


Mam jeszcze pytanie jedno , dotyczące tego magicznego przełącznika pod deską . Jak wcześniej pisałem , kabelki lecą od licznika , dokladnie lampki check , do przełącznika . Po włączeniu zapłonu , check się świeci , natomiast po zapaleniu , po sekundzie gaśnie . Jeżeli przełączę ten przełącznik , check się zapala , i nie gaśnie . Czy to jest normalny i prawidłowy objaw ? Czy może silnik ma błędy , które oczywiście powinno się zczytać ?
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc Szanownym Kolegom
Pozdrawiam
Krzysiek