4:16 z reduktorów 410 i 413

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
szuwarek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 12:31 am
Lokalizacja: Szczecinek

4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: szuwarek » ndz sie 08, 2010 10:12 pm

Witam.Potrzebuje drobnej pomocy chce zrobić sobie przełożenie 4:16 , mam juz reduktor 410 i bebechy od 413 ( kiedys mi wybuchł reduktor i leżą w kartonie , nie mam pojęcia co jest co :P ) więc mianowicie nie wiem które koła zębate są od przełożenia terenowego i szosowego , co potrzebuje z tych dwóch reduktorów aby wyszło 4:16 ??? .Mile widziane zdjęcia :)
KTM SX 520 2002 rok , Suzuki Samurai 1.6 16 V , Simex 31"

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Salata123 » ndz sie 08, 2010 10:39 pm

Wałek wejściowy z 410
wałek środkowy z 410
wałek środkowy z 413
koło zębate z wałka trzeciego największe jakie masz w kartonie
koło zębate z wałka trzeciego z 410 - najmniejsze

a do tego przyda Ci się kontakt do Adama Ż :)

z czystym sumieniem mogę polecić Ci 4.16 w jego wykonaniu - działa niezawodnie, długo - bardzo długo :) (jeszcze tylko nie wiadomo jak długo bo żadne się nie zepsuło :)2 :)21 )
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
suzus
 
 
Posty: 993
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 6:08 pm

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: suzus » ndz sie 08, 2010 10:44 pm

aleś mu pomógł :)21 :)21 :)21
landwarsztat
" i tak warto żyć"

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Salata123 » ndz sie 08, 2010 10:49 pm

jak tylko znajdzie kontakt do Adasia to z resztą sobie poradzi :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Adam.Ż » pn sie 09, 2010 6:57 am

http://www.mallo.nl/english/4.16.htm

tu masz dokładnie opisane czego potrzebujesz
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Adam.Ż » pn sie 09, 2010 6:58 am

Salata123 pisze:jeszcze tylko nie wiadomo jak długo bo żadne się nie zepsuło :)2 :)21 )
prototyp jeszcze jeździ i ma sie całkiem dobrze :wink:

Przyjeżdżasz w tym roku do nas??
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Salata123 » pn sie 09, 2010 8:20 am

Ta... PP koliduje... już drugi rok pod rząd :)16
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
szuwarek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 87
Rejestracja: ndz sty 18, 2009 12:31 am
Lokalizacja: Szczecinek

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: szuwarek » pn sie 09, 2010 11:51 am

Dzięki Panowie za pomoc :) u nas na miejscu jest majster który spawa takie rzeczy , zrobił już dwa reduktory i jeździ , ja będe 3 :)Pozdrawiam
KTM SX 520 2002 rok , Suzuki Samurai 1.6 16 V , Simex 31"

tom108
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: pt wrz 02, 2005 9:52 pm
Lokalizacja: Małopolska

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: tom108 » pt sie 13, 2010 1:39 pm

To masz jeszcze troche czesci do PTO

marcelradom
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt sie 17, 2010 7:41 am
Lokalizacja: Radom

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: marcelradom » ndz sie 22, 2010 9:32 am

Witam. Gdzie można kupić gotowe 4,16. Mam uszkodzony reduktor od 1,3 i chciałbym zmienić w nim przełożenia. :)13
marcelradom SJ 413,4.16,30x9,5R15 Bogger, ESCAPE 12000lbs, Spidertrax 4x1" SWAP BALENO

Awatar użytkownika
slavok
 
 
Posty: 4611
Rejestracja: sob lis 29, 2008 3:49 pm
Lokalizacja: KWA

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: slavok » ndz sie 22, 2010 11:17 am

Suzuki Samurai - samurai.org.pl

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Salata123 » ndz sie 22, 2010 12:45 pm

hah, nie wiem czy chciałbym mieć kute przełożenia :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

meenia
 
 
Posty: 1131
Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
Lokalizacja: Łańcut

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: meenia » ndz sie 22, 2010 12:49 pm

Salata123 pisze:hah, nie wiem czy chciałbym mieć kute przełożenia :)21

Kola zebate sa czesto odkuwane, nie wiem czy chcesz, czy nie ale raczej takie wlasnie juz masz :)21

Pozdrawiam
sj 425 606468554

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Salata123 » ndz sie 22, 2010 12:53 pm

nie chce i nie mam :)21
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
Salata123
 
 
Posty: 4423
Rejestracja: sob lut 12, 2005 3:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Salata123 » ndz sie 22, 2010 12:55 pm

a czemu? prawdopodobnie jestem pierwszą osobą przynajmniej w polsce która przerobiła reduktor samuraia na napęd wiskotyczny. - jest rewelacyjnie teraz!
Suzuki SJ 410
GG: 1101137
www.wawa4x4.pl

Awatar użytkownika
szerokimost
Posty: 493
Rejestracja: pn paź 13, 2008 12:52 pm
Lokalizacja: Wawa/Łomianki

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: szerokimost » ndz sie 22, 2010 7:27 pm

Salata123 pisze:a czemu? prawdopodobnie jestem pierwszą osobą przynajmniej w polsce która przerobiła reduktor samuraia na napęd wiskotyczny. - jest rewelacyjnie teraz!
rozwiń temat :)
Samiec

marcelradom
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt sie 17, 2010 7:41 am
Lokalizacja: Radom

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: marcelradom » wt wrz 07, 2010 7:15 pm

Witam. Mam zamiar kupić reduktor 4,16 trial tough, jaka jest różnica między oryginałem? jaka max. prędkość na 4L?
marcelradom SJ 413,4.16,30x9,5R15 Bogger, ESCAPE 12000lbs, Spidertrax 4x1" SWAP BALENO

Awatar użytkownika
szerokimost
Posty: 493
Rejestracja: pn paź 13, 2008 12:52 pm
Lokalizacja: Wawa/Łomianki

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: szerokimost » wt wrz 07, 2010 7:31 pm

marcelradom pisze:Witam. Mam zamiar kupić reduktor 4,16 trial tough, jaka jest różnica między oryginałem? jaka max. prędkość na 4L?
Różnica jest taka że już nigdy nie będziesz chciał jeździć na oryginalnym :)21
Samiec

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Adam.Ż » wt wrz 07, 2010 9:47 pm

marcelradom pisze:Witam. Mam zamiar kupić reduktor 4,16 trial tough, jaka jest różnica między oryginałem? jaka max. prędkość na 4L?
od 20 do 90km/h
w zależności czy opony mają 14 czy 50 cali :lol:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

toshimin
 
 
Posty: 140
Rejestracja: sob sty 12, 2008 9:19 pm
Lokalizacja: Września

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: toshimin » czw wrz 09, 2010 7:38 pm

Hej;)
Właśnie wróciłem z warsztatu ze smutna miną...bo miałem przerobić mój reduktor na 4,16 ale w środku okazało się coś takiego:
http://twojezdjecie.pl/plikinew/9/9/991284056577.jpg
http://twojezdjecie.pl/plikinew/9/9/991284061013.jpg
jest to chyba jakis nietypowy reduktor...hamulec ma na wale...ten środkowy wałek co się przerabia jest w całości z wałkiem w środku i na zwykłych łożyskach...
co do przeróbki reduktorów to tu 2 miłe linki:
http://www.trail-gear.com/tech/zuk65gears/index.html
http://www.suzukiclubuk.co.uk/rocklobster.html
Ostatnio zmieniony czw wrz 09, 2010 8:37 pm przez toshimin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Adam.Ż » czw wrz 09, 2010 8:18 pm

nie tyle nietypowy, co po prostu starsza wersja 410.
Jedna sztuka była zrobiona z tego typu red na odpowiedzialność klienta ale nie dostałem odpowiedzi czy udało mu sie to złożyć czy nie.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

toshimin
 
 
Posty: 140
Rejestracja: sob sty 12, 2008 9:19 pm
Lokalizacja: Września

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: toshimin » czw wrz 09, 2010 8:38 pm

Jak to zrobiliście?? przeceiż średnice kól z mojego i z 413 są praktycznie takie same....a w ogołe to koła mają zęby pod innym kątem...

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Adam.Ż » czw wrz 09, 2010 9:15 pm

tak jak i normalnie sie robi :wink:
A koła współpracujące parami przekładasz.
To może Ty masz drugi red nowsza 410 a nie 413 :wink:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: Adam.Ż » czw wrz 09, 2010 9:18 pm

jakbyś mógł zapodaj jeszcze zdj tych najmniejszych wałków - bo z tego co widzie i pamiętam wydaje mi sie że będzie to chodziło... Tzn da rade zmienić przełożenia, tylko wtedy nie wiem czy będzie 4.16, czy przypadkiem jeszcze nie coś wolniejszego ale tego na 100% nie moge powiedzieć.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

toshimin
 
 
Posty: 140
Rejestracja: sob sty 12, 2008 9:19 pm
Lokalizacja: Września

Re: 4:16 z reduktorów 410 i 413

Post autor: toshimin » pt wrz 10, 2010 7:04 am

dzisiaj wieczorkiem wstawie foty wszystkich wałków

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość