Czy wiadomo, o ile dłuższy jest wielowypust na półosi, która idzie w moście z fabryczną blokadą w SJ413?
Mam drugą szperę w zapasie i chciałem też dorobić taki komplet na przód. Rozumiem, że jedyna różnica, to 22 zęby na przednich półośkach zamiast 26 i wobec tego na przód musiałbym zrobić inny wielowypust przesuwki blokady? (no i wydłużyć wielowypust na półosi).
dzięki za info
SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)
Moderator: Albert_N
SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)
SJ413 w wersji patent-turystyk
Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)
Jakieś 7cm.MSp pisze:Czy wiadomo, o ile dłuższy jest wielowypust na półosi, która idzie w moście z fabryczną blokadą w SJ413?
Mam drugą szperę w zapasie i chciałem też dorobić taki komplet na przód. Rozumiem, że jedyna różnica, to 22 zęby na przednich półośkach zamiast 26 i wobec tego na przód musiałbym zrobić inny wielowypust przesuwki blokady? (no i wydłużyć wielowypust na półosi).
dzięki za info
Na twoim miejscu bym to przemyślał. Fabryczne przeguby lecą nawet bez blokady...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)
A czy sprawę załatwiają mocniejsze przeguby, czy tam problem jest też w półosi? Ona tam chyba ma mniejszą średnicę z przodu.
SJ413 w wersji patent-turystyk
Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)
Mocniejsze przeguby to grubsza półoś.
Możesz sam siebie oszukać i założyć pierścienie na przeguby, ale to placebo.
Możesz sam siebie oszukać i założyć pierścienie na przeguby, ale to placebo.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)
ok, bo ja przedniej osi nie rozbierałem jeszcze. Mam na stole tylny dyfer z z omkniętą blokadą z zapasowego mostu. Czy standardowy przedni się różni gabarytami? Widzę, że pierwsza różnica to wielowypust, a jak jest ze średnicą przednich półosiek (z tyłu są coś około 27,5 mm)?
Myślałem, żeby robiąc nowe przesuwki i flansze od razu wykonać dwa komplety i drugi zapodać na przód
Myślałem, żeby robiąc nowe przesuwki i flansze od razu wykonać dwa komplety i drugi zapodać na przód
SJ413 w wersji patent-turystyk
Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)
Mniejszy przekrój mają.MSp pisze: a jak jest ze średnicą przednich półosiek
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość