SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

MSp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pn sie 11, 2003 2:36 pm
Lokalizacja: Wawa-Olsztyn

SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)

Post autor: MSp » pn lut 21, 2011 11:00 am

Czy wiadomo, o ile dłuższy jest wielowypust na półosi, która idzie w moście z fabryczną blokadą w SJ413?
Mam drugą szperę w zapasie i chciałem też dorobić taki komplet na przód. Rozumiem, że jedyna różnica, to 22 zęby na przednich półośkach zamiast 26 i wobec tego na przód musiałbym zrobić inny wielowypust przesuwki blokady? (no i wydłużyć wielowypust na półosi).

dzięki za info
SJ413 w wersji patent-turystyk

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)

Post autor: Kostuch » pn lut 21, 2011 12:14 pm

MSp pisze:Czy wiadomo, o ile dłuższy jest wielowypust na półosi, która idzie w moście z fabryczną blokadą w SJ413?
Mam drugą szperę w zapasie i chciałem też dorobić taki komplet na przód. Rozumiem, że jedyna różnica, to 22 zęby na przednich półośkach zamiast 26 i wobec tego na przód musiałbym zrobić inny wielowypust przesuwki blokady? (no i wydłużyć wielowypust na półosi).

dzięki za info
Jakieś 7cm.
Na twoim miejscu bym to przemyślał. Fabryczne przeguby lecą nawet bez blokady...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

MSp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pn sie 11, 2003 2:36 pm
Lokalizacja: Wawa-Olsztyn

Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)

Post autor: MSp » wt lut 22, 2011 8:01 am

A czy sprawę załatwiają mocniejsze przeguby, czy tam problem jest też w półosi? Ona tam chyba ma mniejszą średnicę z przodu.
SJ413 w wersji patent-turystyk

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)

Post autor: Kostuch » wt lut 22, 2011 11:03 am

Mocniejsze przeguby to grubsza półoś.
Możesz sam siebie oszukać i założyć pierścienie na przeguby, ale to placebo.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

MSp
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: pn sie 11, 2003 2:36 pm
Lokalizacja: Wawa-Olsztyn

Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)

Post autor: MSp » wt lut 22, 2011 1:00 pm

ok, bo ja przedniej osi nie rozbierałem jeszcze. Mam na stole tylny dyfer z z omkniętą blokadą z zapasowego mostu. Czy standardowy przedni się różni gabarytami? Widzę, że pierwsza różnica to wielowypust, a jak jest ze średnicą przednich półosiek (z tyłu są coś około 27,5 mm)?
Myślałem, żeby robiąc nowe przesuwki i flansze od razu wykonać dwa komplety i drugi zapodać na przód
SJ413 w wersji patent-turystyk

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Re: SJ413: wielowypust półosi (z blokadą i bez)

Post autor: Kostuch » wt lut 22, 2011 1:06 pm

MSp pisze: a jak jest ze średnicą przednich półosiek
Mniejszy przekrój mają.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość