
Jaki mam lift?
Moderator: Albert_N
Re: Jaki mam lift?
Ja na to zwróciłem uwagę to mi napisali bym nie mieszał 

Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Re: Jaki mam lift?
OczywiścieKostuch pisze:A uwzględniasz, że ktoś może mieć lift budy albo powycinane błotniki?

5" było by dla mnie jak znalazł.Kostuch pisze:Ale żeś znalazł zestawy. Od 5'' cali liftu w górę...![]()

Bo tak jak jest teraz to B-S jest odczuwalny bardzo.
To jest cenna sugestia i muszę temat obadać. Dzięki.Kostuch pisze:Podobny efekt uzyskasz na tych wąsach od merca o których wspominałem.
Pozdrawiam,
Subaru Outback 2,5 + Jeep Cherokee 4,0 + Suzuki Samurai 1,3
Re: Jaki mam lift?
No właśnie od jakiego Merca ten wąs. Na razie nie ma tragedii podczas jazdy tylko to, że mam gorszy skręt w prawo.
Buda nie jest po lifcie, wieszaki oryginalne. Po założeniu dłuższych niestety brakowało długości amortyzatora i zawieszenie było za sztywne.
5" to całkiem sporo. Próbowałeś maksymalny wykrzyż? Ja mam jeszcze stabilizator i to mnie bardzo ogranicza.
Buda nie jest po lifcie, wieszaki oryginalne. Po założeniu dłuższych niestety brakowało długości amortyzatora i zawieszenie było za sztywne.
5" to całkiem sporo. Próbowałeś maksymalny wykrzyż? Ja mam jeszcze stabilizator i to mnie bardzo ogranicza.
Re: Jaki mam lift?
Tu masz dokładny opis o co chodzi:lukassos pisze:No właśnie od jakiego Merca ten wąs. Na razie nie ma tragedii podczas jazdy tylko to, że mam gorszy skręt w prawo.
http://www.zukikrawlers.com/showthread. ... cedes+arms
Pomiarów wykrzyżu nie robiłem bo mi to do niczego nie było potrzebne. Amortyzatory to żółte bilsteiny robione na wymiar. Stabilizatora brak.lukassos pisze:Buda nie jest po lifcie, wieszaki oryginalne. Po założeniu dłuższych niestety brakowało długości amortyzatora i zawieszenie było za sztywne.
5" to całkiem sporo. Próbowałeś maksymalny wykrzyż? Ja mam jeszcze stabilizator i to mnie bardzo ogranicza.
Do tego jeszcze EZ-Lock w tylnym moście. W terenie radzi to sobie bardzo fajnie, natomiast jazda po czarnym to masakra

Najszybciej odważyłem się jechać 70km/h po równej drodze

No ale coś za coś

Subaru Outback 2,5 + Jeep Cherokee 4,0 + Suzuki Samurai 1,3
Re: Jaki mam lift?
a dlaczego 70 ? co sie dzieje ? ja też mam mocny lift i mi nie pływa samochód po drodze.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Re: Jaki mam lift?
Pływa, szczególnie na wyboistej drodze.slavok pisze:a dlaczego 70 ? co sie dzieje ? ja też mam mocny lift i mi nie pływa samochód po drodze.
Myślę że składają się na to 3 czynniki:
- duży lift
- brak stabilizatora
- bump-steer
- i do tego dochodzi nieco nieprzewidywalne zachowanie na śliskich zakrętach z powodu tylnej blokady.
Ale generalnie ten samochód nie służy mi do jazdy po czarnym, tylko jako zabawka w teren, więc da się z tym żyć.

Ale z tymi wąsami od merca to w wolnej chwili pokombinuje

Subaru Outback 2,5 + Jeep Cherokee 4,0 + Suzuki Samurai 1,3
Re: Jaki mam lift?
Moim zdaniem skupiłbym się na wyeliminowaniu trzepania kierownicą bo duży lift czy brak stabilizatora nie powinny być przyczyną. U mnie bump-steer też pojawił się po wymianie na wyższe resory stwierdziłem że tak ma być i trzeba się przyzwyczaić ale było coraz gorzej. Więc zaczęło się szukanie przyczyn i okazało się że łożyska zwrotnic wysypały się w kawałkach przy wymianie.Po wymianie jak ręką odjął. Teraz nawet bez amortyzatora skrętu jeździ się normalnie (też mam blokadę na stałe w tylnym moscie). Poszukaj tematu o trzepaniu kierownicą w samuraju opisywane były różne przyczyny posprawdzaj wszystko u siebie i powinno się poprawić.
Pozdro
Pozdro
Re: Jaki mam lift?
tak nie ma być, tak jak pisałem mam lift, z przodu tylne resory samuraiowe do tego spoa i samochód mi po drodze nie pływa nawet jak jadę 80-90km/h coś jest źle zrobione albo gdzieś masz luz, no ale jak nei jeździsz tym po drogach to racja nie ma co kopać.
Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Re: Jaki mam lift?
Też mam duży lift, brak stabilizatora, bump-steer i lockera z tyłu.stormy pisze:Pływa, szczególnie na wyboistej drodze.slavok pisze:a dlaczego 70 ? co sie dzieje ? ja też mam mocny lift i mi nie pływa samochód po drodze.
Myślę że składają się na to 3 czynniki:
- duży lift
- brak stabilizatora
- bump-steer
- i do tego dochodzi nieco nieprzewidywalne zachowanie na śliskich zakrętach z powodu tylnej blokady.
Ale generalnie ten samochód nie służy mi do jazdy po czarnym, tylko jako zabawka w teren, więc da się z tym żyć.![]()
Ale z tymi wąsami od merca to w wolnej chwili pokombinuje
Prędkość jest ograniczona tylko przez moc silnika i zdrowy rozsądek.
Podnieś przód i pomachaj kołami. Od razu wyjdzie, gdzie masz luzy. Od bump-stera się nie umiera (tak mi się zrymowało


Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość