śilnik 1.3 44kw-padł
Moderator: Albert_N
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt wrz 17, 2010 8:47 pm
śilnik 1.3 44kw-padł
witam wszystkich świat zawalił mi się na głowe zdechł mi silnik w 1.3 na gażniku zabieram się za remont pewien gość powiedział mi że tego silnika się nie remontuje co wy na ma ktoś doświadczenie na tym polu
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
Nie ma sensu ekonomicznego tego remontować.
Lepiej kupić drugi sprawny silnik lub od razu zrobić swap na coś lepszego i nowocześniejszego - np 1,3 z jimny z początku produkcji da radę przerzucić - mechanicznie jest to praktycznie plug&play, a elektrycznie można całą instalację przerzucić, lub z dwóch zrobić jedną(czego raczej nie polecam).

Lepiej kupić drugi sprawny silnik lub od razu zrobić swap na coś lepszego i nowocześniejszego - np 1,3 z jimny z początku produkcji da radę przerzucić - mechanicznie jest to praktycznie plug&play, a elektrycznie można całą instalację przerzucić, lub z dwóch zrobić jedną(czego raczej nie polecam).

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt wrz 17, 2010 8:47 pm
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
jest opcja na inny silnik tylko boje się trafić na padaczke ,nie mam czasu na grzebanie przy motorze bo musze jeżdzić
- ostrokolowo
- Posty: 597
- Rejestracja: śr lip 15, 2009 11:33 am
- Lokalizacja: była Łódź jest Rzeszów
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
A co Ci padło w tym silniku bo może tam nie potrzeba remontu?
Jest Vitara 
'90 1.6 8v 235/75/15 +4'' Radzik

'90 1.6 8v 235/75/15 +4'' Radzik
- ostrokolowo
- Posty: 597
- Rejestracja: śr lip 15, 2009 11:33 am
- Lokalizacja: była Łódź jest Rzeszów
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
Ale to ten trybik z tego czegoś co napędza takie tam coś w ty czymś od tamtego z drugiej strony od spoduŁeLeK pisze:trybik sie zadiablił

Jest Vitara 
'90 1.6 8v 235/75/15 +4'' Radzik

'90 1.6 8v 235/75/15 +4'' Radzik
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
Czyli skończył Ci się wzdrygiwacz do giewaresu ten koło oporopowrotnika. To jest częstą bolączką tych łodzi.
Ludzi dzielą się na czystych i zadowolonych.
www.sudetyoffroad.pl
www.sudetyoffroad.pl
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt wrz 17, 2010 8:47 pm
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
panowie wszystko się zgadza na razie nie jeżdzi ale będzie silnik drugi już jedzie a stary (poszły panewki na korbie) do piekła
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
Panewki kosztują 45 zł , szlif wału grosze jakieś uszczelki i za 200 zł zreanimujesz jeżeli wał nie ucierpiał
..Patrol 3.3 TD intercooler+5 cm
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
za 200 zreanimujesz całosc po obroceniu panewki??Toper pisze:Panewki kosztują 45 zł , szlif wału grosze jakieś uszczelki i za 200 zł zreanimujesz jeżeli wał nie ucierpiał

Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
ehhhh fantaści
za 200 remont dołu 


Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu
5.12 w mostach itp itd

Re: śilnik 1.3 44kw-padł
A skąd wiesz czy wał do wymiany ? szlif wału kosztuje 80 zł a panewki 44 zł . Jasne lepiej chłopakowi pisać że wzdrygiwacz do gibaresa się spierdzielił albo bulgotnica nie robi. Konkretnie się pytał i pewnie konkretnej odpowiedzi sie spodziewał moja jest taka a jak ktoś ma inne zdanie to trudno ...
..Patrol 3.3 TD intercooler+5 cm
-
- Posty: 1748
- Rejestracja: ndz gru 31, 2006 7:25 pm
- Lokalizacja: Pabianice
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
wszystko oddając w ręce mechanika tanio nie będzie
ja osobiście cały silnik bym zmienił
ja osobiście cały silnik bym zmienił
VITARA 2.0 V6-24v. sprzedana
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
mitsubishi L200 2.5 TDI sprzedane
obecnie nissan navara 2.5 tdi
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
A kto i gdzie Ci napisal ze wał jest do wymianyToper pisze:A skąd wiesz czy wał do wymiany ? szlif wału kosztuje 80 zł a panewki 44 zł . Jasne lepiej chłopakowi pisać że wzdrygiwacz do gibaresa się spierdzielił albo bulgotnica nie robi. Konkretnie się pytał i pewnie konkretnej odpowiedzi sie spodziewał moja jest taka a jak ktoś ma inne zdanie to trudno ...

Nie spinaj sie nawet jesli wał nie jest do wymiany a panewka sie obrocila to koszty minimalne nie konczą sie na 124zł wg Twoich obliczen.
Trzeba kupic uszczelke pod glowice,zrobic planowanie glowicy,naprawic (dac do wytoczenia)korbowod w ktorym sie panewka obracala-badz zakupic inny.Trzeba kupic olej + filtr bo w nim znajdziesz resztki spiłowenaj panewki ..nie wspominajac o uszczelkach ktore wypadalo by wymienic np pod mise olejowa.
Wiec spusc z tonu bo jesli nie masz pojecia o remoncie to sie nie wydurniaj publicznie bo sie osmieszasz ,no chyba ze dalej twierdzisz ze ww.czynnosci da rade wykonac/zakupic w kwocie 200pln?Czy moze ktoras z wymienionych rzeczy /czynnosci jest zbedna? Co Ty na to

Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
Ale ja sie nie unoszę tylko zobaczymy co mu padło i będzie wiadomo ile to kosztuje . Jasne że się uzbiera , ale jak się postara i wiele "nie wybuchło" to wcale nie wywali bebechów , tylko mnie trochę osłabia to że się chłopina pyta co i jak a odczytuje kilka postów o "bulgotnicach" no wiesz nie po to chyba pytanie .
..Patrol 3.3 TD intercooler+5 cm
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
~500złdaro 16v pisze:A kto i gdzie Ci napisal ze wał jest do wymianyToper pisze:A skąd wiesz czy wał do wymiany ? szlif wału kosztuje 80 zł a panewki 44 zł . Jasne lepiej chłopakowi pisać że wzdrygiwacz do gibaresa się spierdzielił albo bulgotnica nie robi. Konkretnie się pytał i pewnie konkretnej odpowiedzi sie spodziewał moja jest taka a jak ktoś ma inne zdanie to trudno ...![]()
Nie spinaj sie nawet jesli wał nie jest do wymiany a panewka sie obrocila to koszty minimalne nie konczą sie na 124zł wg Twoich obliczen.
Trzeba kupic uszczelke pod glowice,zrobic planowanie glowicy,naprawic (dac do wytoczenia)korbowod w ktorym sie panewka obracala-badz zakupic inny.Trzeba kupic olej + filtr bo w nim znajdziesz resztki spiłowenaj panewki ..nie wspominajac o uszczelkach ktore wypadalo by wymienic np pod mise olejowa.
Wiec spusc z tonu bo jesli nie masz pojecia o remoncie to sie nie wydurniaj publicznie bo sie osmieszasz ,no chyba ze dalej twierdzisz ze ww.czynnosci da rade wykonac/zakupic w kwocie 200pln?Czy moze ktoras z wymienionych rzeczy /czynnosci jest zbedna? Co Ty na to

Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Re: śilnik 1.3 44kw-padł


Suzuki Li80
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
Suzuki Sj413
Suzuki Sv650S Za powyższe brednie nie biorę pieniędzy i odpowiedzialności
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt wrz 17, 2010 8:47 pm
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
panewki do wymiany i jedna korba , pierścionki bo pobierał olej do tego wymiana rozrządu robota mechanika wszystko zamkneło się w granicy 2 tyś . panowie taka zabawa nie jest tania i nie ma co się łudzić że się zmieści ktoś w taniości wiem że można było kupić motor za 800 zł. doliczając do tego nowy rozrząd płyny ewentualnie robote mechanika pomału zbliżymy się do kosztów jakie poniosłem , robiąc samemu (zaoszczędzimy)a i tak dołożymy do sprzętu bo czegoś brakuje . Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za komentarze na forum -kolejny uratowany.
Re: śilnik 1.3 44kw-padł
2 kafle za remont samuraiowego silnika no grubo
no ale cóż ja słyszałem o jednym bielskim serwisie gdzie wymiana łożysk z jednej strony w samuraiowym moście to 400zł bez części 


Suzuki Samurai - samurai.org.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość