Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
Robur zmota

- Posty: 545
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 3:54 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Robur zmota » śr kwie 25, 2012 9:32 pm
Jak w temacie
Czy ktoś z kolegów zakładał wspome do Samuraja z Vitary , jakie przeróbki mnie czekają
Przeleciałem kilka stron do tyłu alle nigdzie nie znalazłem ani słowa o wspomie ,a przydała by się
coby mniej łokieć był kontuzjowany

PATROL4.2
TOTALNY ANTYKLERYKAŁ
ZMOTA KATOWICE
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » śr kwie 25, 2012 9:51 pm
ty sie do samuraja niemiescisz wiec itak łokiec za oknem

VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » czw kwie 26, 2012 8:02 am
Wpisz w szukajkę może będzie prościej niż całe forum czytać

Fascynaci 4x4
-
Kwadrat
-

- Posty: 851
- Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
- Lokalizacja: Warka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kwadrat » czw kwie 26, 2012 3:46 pm
Robur zmota pisze:Jak w temacie
Czy ktoś z kolegów zakładał wspome do Samuraja z Vitary , jakie przeróbki mnie czekają
Przeleciałem kilka stron do tyłu alle nigdzie nie znalazłem ani słowa o wspomie ,a przydała by się
coby mniej łokieć był kontuzjowany

Jeszcze pytanie czy lepiej z europejskiej wersji czy z anglika

-
łełe
-

- Posty: 106
- Rejestracja: czw kwie 15, 2010 8:13 pm
- Lokalizacja: Jawor
Post
autor: łełe » czw kwie 26, 2012 5:03 pm
Z europejskiej, tylko trzeba blachy dwie zrobić do mocowania, aby nic nie wiercić.
-
gruszek

- Posty: 353
- Rejestracja: ndz lis 08, 2009 2:53 am
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: gruszek » czw kwie 26, 2012 8:15 pm
A ja teraz wchodzę w przekładnie z Mavericka angielskiego.
jak wstawię, zrobię relację.
Suzuki Samurai & BMW & Opel & Ford in progress...
_____________________________________
-
Robur zmota

- Posty: 545
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 3:54 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Robur zmota » czw kwie 26, 2012 9:38 pm
łełe pisze:Z europejskiej, tylko trzeba blachy dwie zrobić do mocowania, aby nic nie wiercić.
jakie blachy coby nic nie wiercić daj jakiś projekt albo foty
PATROL4.2
TOTALNY ANTYKLERYKAŁ
ZMOTA KATOWICE
-
łełe
-

- Posty: 106
- Rejestracja: czw kwie 15, 2010 8:13 pm
- Lokalizacja: Jawor
Post
autor: łełe » pt kwie 27, 2012 5:44 am
-
łełe
-

- Posty: 106
- Rejestracja: czw kwie 15, 2010 8:13 pm
- Lokalizacja: Jawor
Post
autor: łełe » pt kwie 27, 2012 5:47 am
Tylko tą blachę łączącą trzeba trochę węższą zrobić, najlepiej wymierzyć na aucie aby przekładnia była prosto.
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » ndz kwie 29, 2012 9:09 pm
Hill też dobrze robi. Mamy zamontowane działa super, pompa od nissana 60 ew.N14

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
viperecki

- Posty: 1749
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 4:38 pm
- Lokalizacja: JURA Podzamcze
Post
autor: viperecki » ndz kwie 29, 2012 10:02 pm
dzieki vandall za pomysł zobaczymy co pierwsze trafie hila czy maver

'icka
Samurai 91R. 31" booger 5.5t t-max calmini 4.16, na springu

5.12 w mostach itp itd
-
Robur zmota

- Posty: 545
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 3:54 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Robur zmota » ndz maja 06, 2012 3:48 pm
Uporaliśmy się z orginałem od vitary alle przeróbek i tak w 3-dupy ,dwa dni dupcenia

z płytą przejściową pod kolumnę,przesuwaniem chłodnicy,kołem pasowym wału korbowego i mocowaniem pompy i niech mi nikt nie godo że montaż wspomy do Samuraja ,,to małe piwko przed śniadankiem" albo ,,bułka z masłem"

PATROL4.2
TOTALNY ANTYKLERYKAŁ
ZMOTA KATOWICE
-
łełe
-

- Posty: 106
- Rejestracja: czw kwie 15, 2010 8:13 pm
- Lokalizacja: Jawor
Post
autor: łełe » ndz maja 06, 2012 7:59 pm
A jak mocowałeś pompę, ja nie przesuwałem mocowania chłodnicy, przekładnia poszła na tą płytę co Ci pokazałem, koło pasowe z renault 19, rozwiercany otwór centralny plus cztery otwory do mocowania tego koła.
-
streamline
-

- Posty: 130
- Rejestracja: śr wrz 10, 2008 9:15 pm
- Lokalizacja: Kraków, Przeworsk
Post
autor: streamline » pn maja 07, 2012 6:54 pm
Ja zamontowałem przekładnie z jimniego anglika po zewnętrznej ramy. Cięcia blachy w pizdziet

UAZ '80 > Samurai '95
-
meenia
-

- Posty: 1131
- Rejestracja: śr paź 01, 2008 2:36 pm
- Lokalizacja: Łańcut
Post
autor: meenia » pn maja 07, 2012 10:48 pm
streamline pisze:Ja zamontowałem przekładnie z jimniego anglika po zewnętrznej ramy. Cięcia blachy w pizdziet

Wsadzilem ostatnio od rockiego i ferozy, obie angolskie, po wlasciwej stronie ramy i z niczym istotnym nie koliduja

sj 425 606468554
-
Kwadrat
-

- Posty: 851
- Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
- Lokalizacja: Warka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kwadrat » wt maja 08, 2012 6:56 am
Robur zmota pisze:Uporaliśmy się z orginałem od vitary alle przeróbek i tak w 3-dupy ,dwa dni dupcenia

z płytą przejściową pod kolumnę,przesuwaniem chłodnicy,kołem pasowym wału korbowego i mocowaniem pompy i niech mi nikt nie godo że montaż wspomy do Samuraja ,,to małe piwko przed śniadankiem" albo ,,bułka z masłem"

No co ty ? Przecież to robota na pół dnia. Poza tym Lepiej montowac przekładnie z Anglika . Ja u siebie montowałem z vitary anglika i było ok. Po wymianie mostów przekładnia z Disco 2 tez bez bólu. Ostatni do jednego z naszych autek wstawialiśmy z Toyoty LJ 70 .
A najmłodszy kolega w Teamie lat 17 sam zamontował Vitarkę

-
protetyk
-

- Posty: 3646
- Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: protetyk » wt maja 22, 2012 8:37 pm
Robur zmota pisze:Uporaliśmy się z orginałem od vitary alle przeróbek i tak w 3-dupy ,dwa dni dupcenia

z płytą przejściową pod kolumnę,przesuwaniem chłodnicy,kołem pasowym wału korbowego i mocowaniem pompy i niech mi nikt nie godo że montaż wspomy do Samuraja ,,to małe piwko przed śniadankiem" albo ,,bułka z masłem"

Normalnie dupcys fleki panie.
Mechaniki się rozleniwiły.
Kątówka, spawarka,browarek i wspomaganie się zalęga w pojeździe.
Ino hobbystycznie, a nie żeby stękac z pozycji warsztatowca.
Normalnie palcem nie chce Wam się kiwnąc i w dupie się poprzewracało

-
protetyk
-

- Posty: 3646
- Rejestracja: wt lis 02, 2004 1:25 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: protetyk » wt maja 22, 2012 8:48 pm
Kwadrat pisze:.................
Wędrowniczka za Twoje zdrowie wypiłem
Ech, jakieś czasy inne tera czy co ?(dawno mnie na suzukowych tematach nie było)
-
Hałas
-

- Posty: 1198
- Rejestracja: wt wrz 06, 2005 7:47 pm
- Lokalizacja: Konin
Post
autor: Hałas » wt maja 22, 2012 8:59 pm
A jakieś przeciwwskazania do pompy z escorta (1.8 D) ?
Bo leżakuje takowa u mnie w garażu i trzeba by się zainteresować tematem

Szukam drugiej połówki... (może być 0,7l

)
-
Adam.Ż
-

- Posty: 4480
- Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
- Lokalizacja: Sochaczew
Post
autor: Adam.Ż » wt maja 22, 2012 11:45 pm
Robur zmota pisze:Uporaliśmy się z orginałem od vitary alle przeróbek i tak w 3-dupy ,dwa dni dupcenia

z płytą przejściową pod kolumnę,przesuwaniem chłodnicy,kołem pasowym wału korbowego i mocowaniem pompy i niech mi nikt nie godo że montaż wspomy do Samuraja ,,to małe piwko przed śniadankiem" albo ,,bułka z masłem"

ja tam montowałem bez żadnej blachy i wtedy nie trzeba było wogóle ruszać chłodnicy.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
Kwadrat
-

- Posty: 851
- Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
- Lokalizacja: Warka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kwadrat » śr maja 23, 2012 7:11 am
protetyk pisze:Kwadrat pisze:.................
Wędrowniczka za Twoje zdrowie wypiłem
Ech, jakieś czasy inne tera czy co ?(dawno mnie na suzukowych tematach nie było)
Może bedzie jeszcze jakaś okazja do wspólnego smakowania
W twioch okolicach to chyba bedziemy na serii w Bukownie

-
Kwadrat
-

- Posty: 851
- Rejestracja: śr gru 01, 2004 6:02 am
- Lokalizacja: Warka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Kwadrat » śr maja 23, 2012 7:16 am
Adam.Ż pisze:Robur zmota pisze:Uporaliśmy się z orginałem od vitary alle przeróbek i tak w 3-dupy ,dwa dni dupcenia

z płytą przejściową pod kolumnę,przesuwaniem chłodnicy,kołem pasowym wału korbowego i mocowaniem pompy i niech mi nikt nie godo że montaż wspomy do Samuraja ,,to małe piwko przed śniadankiem" albo ,,bułka z masłem"

ja tam montowałem bez żadnej blachy i wtedy nie trzeba było wogóle ruszać chłodnicy.
Dla tego lepiej motać od anglika. przekładnia z niczym nie koliduje , a mocowanie pompy to niewielka przeróbka
Na ostatnim Magamie zrobiliśmy dyplom z montarzu pomp wspomagania

Trzy razy zmienialiśmy i za kazdym razem montowana była inna.
Co jak na warunki polowe było niezłym popisem

W kazdym razie na rano zawsze auto było gotowe

-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » śr maja 23, 2012 3:19 pm
u mnie dobrze dziala wspomaganie z opla omegi.
nie ma duzej rzezby.
-
martinezz
- jestem tu nowy...

- Posty: 19
- Rejestracja: wt lis 23, 2004 4:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: martinezz » wt cze 26, 2012 11:15 pm
Drako pisze:u mnie dobrze dziala wspomaganie z opla omegi.
nie ma duzej rzezby.
też właśnie montuje z omegi b.
A powiedz, jak zmotałeś koło pasowe ? Na pompie miałeś koło z wieloklinem czy na zwykły pasek klinowy?
pzdr
./martinezz
-
Michal_R

- Posty: 353
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 11:45 am
- Lokalizacja: ze stodoły
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michal_R » czw cze 28, 2012 11:46 pm
martinezz pisze:Drako pisze:u mnie dobrze dziala wspomaganie z opla omegi.
nie ma duzej rzezby.
też właśnie montuje z omegi b.
A powiedz, jak zmotałeś koło pasowe ? Na pompie miałeś koło z wieloklinem czy na zwykły pasek klinowy?
pzdr
./martinezz
W Omedze b z tego co pamietam koło pompy jest przykrecane do oski na 3 sruby M6, poszukaj koła napedzajacego wisko w omedze a 2.0 8v, siada p&p.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość