czy Vitara V6 ma fabryczny immobiliser?

Lj, Samurai, Vitara, Jimny

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » czw sie 10, 2006 1:20 pm

Jestem wesoły bo jutro na mazury jade :)21
Ale szczerze to nie ma czym sie tak zachwycać :)21
Jest on tak samo dobry w longu jak w krótkiej 1.6 v8 :)2 (moje zdanie :wink: )
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw sie 10, 2006 1:26 pm

Coś to znowu wymyślił za rywalizacje hehe. Jest jaki jest - jeden i drugi. Zawsze mogłyby być mocniejsze, elastyczniejsze itd - bo przekraczamy granice dla których były projektowane. Moja przed zmotaniem na prawde zapierdzielała ze aż miło :)2 Więc po części chłopaków rozumiem
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » czw sie 10, 2006 1:47 pm

mdeja pisze:Coś to znowu wymyślił za rywalizacje hehe. Jest jaki jest - jeden i drugi. Zawsze mogłyby być mocniejsze, elastyczniejsze itd - bo przekraczamy granice dla których były projektowane. Moja przed zmotaniem na prawde zapierdzielała ze aż miło :)2 Więc po części chłopaków rozumiem
hehe, dobra dusza z ciebie :)21
Nie mówie że moja źle jeździła :)23 Bo 140 można było spokojnie jechac i przyśpieszenie miała na 4 biegu nawet :)21
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

KubaB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 67
Rejestracja: sob mar 26, 2005 12:44 pm
Lokalizacja: Tychy

Post autor: KubaB » czw sie 10, 2006 1:52 pm

michal_cobra pisze:
mdeja pisze:Coś to znowu wymyślił za rywalizacje hehe. Jest jaki jest - jeden i drugi. Zawsze mogłyby być mocniejsze, elastyczniejsze itd - bo przekraczamy granice dla których były projektowane. Moja przed zmotaniem na prawde zapierdzielała ze aż miło :)2 Więc po części chłopaków rozumiem
hehe, dobra dusza z ciebie :)21
Nie mówie że moja źle jeździła :)23 Bo 140 można było spokojnie jechac i przyśpieszenie miała na 4 biegu nawet :)21

Ale ja się przesiadłem z DŁUGIEJ 1.6, 8V na długą V6. Więc różnicę w silniku zauważam. Ponadto jakoś ciszej jest (jadąc 130km/h można sobie porozmawiać, albo muzyki posłuchać)

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » czw sie 10, 2006 2:03 pm

KubaB pisze:
michal_cobra pisze:
mdeja pisze:Coś to znowu wymyślił za rywalizacje hehe. Jest jaki jest - jeden i drugi. Zawsze mogłyby być mocniejsze, elastyczniejsze itd - bo przekraczamy granice dla których były projektowane. Moja przed zmotaniem na prawde zapierdzielała ze aż miło :)2 Więc po części chłopaków rozumiem
hehe, dobra dusza z ciebie :)21
Nie mówie że moja źle jeździła :)23 Bo 140 można było spokojnie jechac i przyśpieszenie miała na 4 biegu nawet :)21

Ale ja się przesiadłem z DŁUGIEJ 1.6, 8V na długą V6. Więc różnicę w silniku zauważam. Ponadto jakoś ciszej jest (jadąc 130km/h można sobie porozmawiać, albo muzyki posłuchać)
No to napewno czuć różnice w mocy :)21
W mojej przy 100 jest cicho po średnim lifcie i 29"
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
Marta&Marek
 
 
Posty: 1402
Rejestracja: wt sie 24, 2004 8:55 am
Lokalizacja: Maślice :) Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Marta&Marek » czw sie 10, 2006 3:59 pm

michal_cobra pisze:W mojej przy 100 jest cicho po średnim lifcie i 29"
A jakie oponki Waść masz ??
Bo u mnie przy "prawie 100" jakoś tak cicho nie jest (za oknem gra snorkel , MTczki mlaszczą gryząc asfalcik a opory powietrza tworzą głośny wir w baku :wink: )
Krowa - KDJ95 skundlona przekaźnikiem z GMa ;)

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kozioU » czw sie 10, 2006 4:03 pm

mdeja pisze:NIe podniecajcie sie tak tym silnikiem. Do masy 1600 kilo nasze auto powinno mieć pojemność co najmniej 2500 cm. Taki silnik SUzuki 2.5 V6 to mnie sie marzy. Oczywiście moje frustracje zrozumiecie na kołach 30 cali i więcej :wink:
Twoja waży już 1600kg ?? :o

A jeśli chodzi o silnik to może i nie ma czym się strasznie podniecać, ale ja się ciągle jeszcze podniecam i silnikiem i Vitarą w ogóle bo to zajebisty samochodzik :)22 np. dzisiaj chciał mnie chłopak wyprzedzić jakąś żółtą nibysportową ibizą i się zdziwił troszkę :)21 A i w lekkim terenie mocy nie brakuje tylko opony szybko się poddają :-? (w błocie pod górkę)

Awatar użytkownika
michal_cobra
 
 
Posty: 973
Rejestracja: wt gru 27, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Warszawa/Wesoła

Post autor: michal_cobra » czw sie 10, 2006 4:33 pm

Marta&Marek pisze:
michal_cobra pisze:W mojej przy 100 jest cicho po średnim lifcie i 29"
A jakie oponki Waść masz ??
Bo u mnie przy "prawie 100" jakoś tak cicho nie jest (za oknem gra snorkel , MTczki mlaszczą gryząc asfalcik a opory powietrza tworzą głośny wir w baku :wink: )
Aktualnie Yokohama Geolandar AT :)21
Na MTkach to i u mnie szumi jak by samolot startował :)21
michal_c ==> Vitara 1.6 8v LPG + LSD :-)
gg 9559834; skype michal_cobra

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » czw sie 10, 2006 10:22 pm

kozioU pisze:
mdeja pisze:NIe podniecajcie sie tak tym silnikiem. Do masy 1600 kilo nasze auto powinno mieć pojemność co najmniej 2500 cm. Taki silnik SUzuki 2.5 V6 to mnie sie marzy. Oczywiście moje frustracje zrozumiecie na kołach 30 cali i więcej :wink:
Twoja waży już 1600kg ?? :o

A jeśli chodzi o silnik to może i nie ma czym się strasznie podniecać, ale ja się ciągle jeszcze podniecam i silnikiem i Vitarą w ogóle bo to zajebisty samochodzik :)22 np. dzisiaj chciał mnie chłopak wyprzedzić jakąś żółtą nibysportową ibizą i się zdziwił troszkę :)21 A i w lekkim terenie mocy nie brakuje tylko opony szybko się poddają :-? (w błocie pod górkę)
No jak była bez zderzaków, progów i płyt to wyszło 1500 kilo - więc po uzbrojenii zbliżyła sie do 1600. To co w dowodzie mam wbite że 1290 to ściema jakaś.
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kozioU » pt sie 11, 2006 6:14 am

:-? a ja myślałem, że mam lekkie auto :)21 znajomy będzie miał wagę we wrześniu to i ja "się zważę" i zobaczymy..

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » pt sie 11, 2006 4:17 pm

mdeja pisze:No jak była bez zderzaków, progów i płyt to wyszło 1500 kilo - więc po uzbrojenii zbliżyła sie do 1600
Moja GV ze zderzakami, wyciągarką, osłonami i bagażnikiem dachowym waży 1500kg. Na pusto - tzn bez bagaży i ja stałem obok.
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » pt sie 11, 2006 8:20 pm

Maq pisze:
mdeja pisze:No jak była bez zderzaków, progów i płyt to wyszło 1500 kilo - więc po uzbrojenii zbliżyła sie do 1600
Moja GV ze zderzakami, wyciągarką, osłonami i bagażnikiem dachowym waży 1500kg. Na pusto - tzn bez bagaży i ja stałem obok.
To może mnie na wadze oszukali.... musze jechać jeszcze raz zważyć- tym bardziej ze moja już uzbrojona - choć nie aż tak jak Twój potwór
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Hochmeister
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: śr cze 14, 2006 4:51 pm
Lokalizacja: Yebleena Zdrooy/ Zdolny Śląsk

Post autor: Hochmeister » ndz sie 13, 2006 9:39 pm

W swojej V6 24v mam jakiś dziwny immobiliser. Coś trzeba dotknąć i tak dalej, więc się dowiadywałem, czy on jest fabryczny, czy nie i dowiedziałem się, że nawet w wersjach "full Vypas" nie montowano seryjnie immobiliserów. Dowiedziałem się, że na szczególne życzenie kupującego niemmieccy dealerzy Vitary montowali jakieś immobilisery zewnętrzne "GRANDO" :lol: To właśnie taki, że coś trzeba dotknąć itp.

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » ndz sie 13, 2006 10:31 pm

Dobrze ze wiesz co i gdzie dotknąć - bo bez tej tajemnej wiedzy to kupa z jazdą by była...
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
Marta&Marek
 
 
Posty: 1402
Rejestracja: wt sie 24, 2004 8:55 am
Lokalizacja: Maślice :) Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Marta&Marek » pn sie 14, 2006 4:49 pm

mdeja pisze:Dobrze ze wiesz co i gdzie dotknąć - bo bez tej tajemnej wiedzy to kupa z jazdą by była...
Marcinek, ty to jednak łobuz jesteś :wink:

:)21
Krowa - KDJ95 skundlona przekaźnikiem z GMa ;)

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » pn sie 14, 2006 9:24 pm

Marta&Marek pisze:
mdeja pisze:Dobrze ze wiesz co i gdzie dotknąć - bo bez tej tajemnej wiedzy to kupa z jazdą by była...
Marcinek, ty to jednak łobuz jesteś :wink:

:)21
A na jutro mam przepustke na upalanie po górach :lol: pierwsza po porodzie . Pada często, robi nam podkładzik. Padł zakład o flaszke samogonu - samurajowcy uważają że nie przejade między Cyrlą a Łabowską Halą. Musieć spróbować
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

Awatar użytkownika
vitara37
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 17, 2006 7:36 pm
Lokalizacja: Jelenia góra

Post autor: vitara37 » wt sie 15, 2006 8:38 pm

Tak niektóre modele miały immo zapisana w sterowniku w pamieciach 93c56 i 24c01. moja np.ma immo i poprzedni własciel miał z tym kłopot , poniewaz w trasie po niemczech w czasie postoju rozladowała mu sie bateria i zablokowało immo ( takie rzeczy sie zdarzaja) . Mówił ze odblokowanie sterownika kosztowało go majatek :) Dlatego bede musiał zczytac zawartosc pamieci i dac komus do usuniecia . Wolę swój alarm bo jak zrobi niespodzianke w trasie to chociaż sam sobie z tym poradzę
Pozdrawiam
Suzuki 97 r.V6 , 100 kw, + gaz

Awatar użytkownika
mdeja
 
 
Posty: 2571
Rejestracja: śr kwie 07, 2004 2:49 pm
Lokalizacja: Stary Sącz (też w Beskidach)

Post autor: mdeja » wt sie 15, 2006 9:14 pm

Wygrałem zakład o którym wspominałem
kiedyś VITA 2.0V6, Samuraj Coil - teraz Hyundai Terracan 2.9 32 MT, 31AT

kozioU
 
 
Posty: 2785
Rejestracja: pt mar 03, 2006 3:56 pm
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kozioU » pt paź 13, 2006 1:07 am

Obrazek

Wrzosek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 1:57 pm

Re: czy Vitara V6 ma fabryczny immobiliser?

Post autor: Wrzosek » pt paź 13, 2006 7:44 am

KubaB pisze:No własnie, w ubezpieczalni gdy chciałem rozeznać temat ubezpieczenia mojej "nowej" vitarki zapytali czy ma ona fabryczny immobiliser, albo jakieś inne dodatkowe zabezpieczenie.
A chodzi o Vitarę Long, V6, 1997r

Kto wie niech powie, pliiiz

KubaB
Miałem dokładnie ten sam problem z ubezpieczycielem. Okazało się, że moja Viertarka XL z 2001 roku immobilisera ni ma. Z tym, że ten mój autobusik, to egzemplarz hamerykański, więc nie wiem czy ta reguła dotyczyła też rynku europejskiego. Zresztą wydaje mi się, że to czy imo jest czy nie, to powinno być widać po kluczyku. Jak ma taką dużą, plastikowa gruchę, to immobiliser raczej jest, a jak wyglada tak jak kluczyk, który mozna sobie dorobić u ślusarza, to nie ma (tak mi się przynajmniej wydaje). Co prawda poprzdedni właściciel zarzekał się, że tam jest jakiś immobiliser "wewnętrzny". Ja się co prawda nie znam, ale na mój prosty łeb system imo polega na tym, że jego połowa siedzi w samochodzie, a druga połowa w kluczyku i dopiero po połączeniu jednoego z drugim gra i bucy.

Zdrówka życze

PS: Dopiero po napisaniu się zorientowałem, że o kluczykach juz była mowa. Sorki za powtarzanie się.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Suzuki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość