Samochodzik posiada oryginalna pompę z serwem, od niej wychodzą dwa gumowe węże, pierwszy z nich dochodzi do czegoś co można nazwać trójnikiem, który prowadzi do dwóch zacisków przednich a trzeci leci do korektora. Drugi waż z gumowych w tym samym miejscu przechodzi w miedziany i ucieka do korektora. Problem w tym , że korektor muszę wymienić na przelotowy, ponieważ w oryginalnym gwint na przewody jest w stanie nie użytku i ciekł. Korektor przelotowy ma wejście i wyjście i nic po za tym. Moje pytanie polega na tym jak to teraz rozwiązać skoro idą 2 które wchodziły do starego korektora a teraz mam jedno wejście. Dać trójnik, czy może któryś jest zbędny i nie trzeba go podłączać? Czy może zrobić bez korektora i puścić bezpośrednio i dać trójnik na samym końcu (mowa o tyle) . Może banalne pytanie, ale liczę na pomoc
