Lj, Samurai, Vitara, Jimny
Moderator: Albert_N
-
piotrbien
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lut 24, 2013 10:18 pm
Post
autor: piotrbien » ndz lut 24, 2013 10:27 pm
jimny 1.3 16v m13a - zmienię moc silnika - mechanicznie o około +15 do +20 kM

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz lut 24, 2013 10:32 pm
Ale o so chozi?

-
piotrbien
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lut 24, 2013 10:18 pm
Post
autor: piotrbien » ndz lut 24, 2013 10:43 pm
N2O pisze:Ale o so chozi?

umiem zmieniać moc silnika w jimny 1.3 16v m13 a o 15 do 20 kobyłek czysto mechanicznie , założenie boodyliftu i opon 235/75 r 15 zmusiło mnie do poszukiwania zwiększenia mocy - auto było słabe a na lpg wtapiało zawory po każdych 15 tyś kilometrów.
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » ndz lut 24, 2013 11:02 pm
aaaaaa kumam to taka reklama
Zwieksze ci moc silnika 15 -20 Km za .....$
poczytaj regulamin albo Pisz jak to zrobic

VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
qwai

- Posty: 645
- Rejestracja: pn lip 13, 2009 7:41 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: qwai » pn lut 25, 2013 12:22 pm
Jak Ci gaz pali zawory co 15kkm to może trzeba było zacząć od wzbogacenia mieszanki

Fascynaci 4x4
-
Kostuch
-

- Posty: 7393
- Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
- Lokalizacja: wawa
Post
autor: Kostuch » pn lut 25, 2013 1:31 pm
qwai pisze:Jak Ci gaz pali zawory co 15kkm to może trzeba było zacząć od wzbogacenia mieszanki

No przecież napisał, że machanicznie zwiększył moc.
Odkręcił śrubę na wężu z gazem i auto odżyło i przestało wypalać zawory

Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pn lut 25, 2013 9:59 pm
Dawaj, dawaj

czekamy
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
suzi4WD
-

- Posty: 6773
- Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
- Lokalizacja: mazowieckie
Post
autor: suzi4WD » pn lut 25, 2013 10:13 pm
wiem wiem
zlikwidował lpg
jest moc

... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pn lut 25, 2013 10:24 pm
To może inaczej, może podzielisz się z nami jak tego dokonałeś

. Przyrost mocy 15-20 KM dość sporo, przy tak małym silniku, wykonalne ale sporo pracy potrzeba aby osiągnąć taki wynik, więc może opisz co zrobiłeś.
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
milas
-

- Posty: 4201
- Rejestracja: wt lut 05, 2008 9:40 pm
- Lokalizacja: mysłowice
Post
autor: milas » pn lut 25, 2013 10:32 pm
coty on ci to zrobi jak przywieziesz mu auto za 500

VITARA 1,8 140 KM na 30' /9,5 simex sztywny most
Mysłowice gg 4789697
www.slask4x4.pl
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pn lut 25, 2013 10:37 pm
Daj mu szansę

BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » pn lut 25, 2013 11:15 pm
prowokacja
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
ŁeLeK
-

- Posty: 1463
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ŁeLeK » wt lut 26, 2013 7:39 am
No i zapewne się nie dowiemy o co kaman...

4x4 Tczew
-
cordoba_2004
-

- Posty: 3166
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
- Lokalizacja: Radłów Tarnów
Post
autor: cordoba_2004 » wt lut 26, 2013 7:50 am
podostrzył pilnikiem wałki rorzadu i ma ostre w ten sposób 15 kucy które uprzednio zdechły nieco ożyły
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało
-
ŁeLeK
-

- Posty: 1463
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 10:54 pm
- Lokalizacja: Tczew
Post
autor: ŁeLeK » wt lut 26, 2013 8:56 pm
ojj już jest dyskusja na ten temat na Linki Do Ciekawych Ogłoszeń

4x4 Tczew
-
bladyrunner
-

- Posty: 122
- Rejestracja: czw sie 21, 2008 9:14 am
Post
autor: bladyrunner » wt lut 26, 2013 9:55 pm
A nie było czasem Swifta, który z tego silnika wyciskał 110 km?
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » wt lut 26, 2013 10:10 pm
Był-1,3 16V (GTi) dobry motor

podatny
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
Prox
-

- Posty: 113
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 11:32 pm
- Lokalizacja: Gdynia/Chwaszczyno
Post
autor: Prox » pn mar 11, 2013 2:45 pm
Ja zmieniłem tak
Uploaded with
ImageShack.us
jimny 1.3 turbo simex 30'' 2x8274
jimny 1.6 turbo booger 33'' 2x8274
GR Y60 simex 35''
-
Łosiowy

- Posty: 424
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 9:45 pm
- Lokalizacja: Sopot
Post
autor: Łosiowy » pn mar 11, 2013 2:52 pm
O ile kompresor podniósł moc?
-
Prox
-

- Posty: 113
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 11:32 pm
- Lokalizacja: Gdynia/Chwaszczyno
Post
autor: Prox » pn mar 11, 2013 2:57 pm
Dla bezpieczeństwa 0,5 bara i 20-30Km w wersji z intercoolerem i ciągnie od samego dołu tylko uszy bolą.
jimny 1.3 turbo simex 30'' 2x8274
jimny 1.6 turbo booger 33'' 2x8274
GR Y60 simex 35''
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » pn mar 11, 2013 5:26 pm
kompresor nie halasuje na wolnych obrotach ? podnosiles cisnienie na listwie czy masz ECU MASTER ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
Prox
-

- Posty: 113
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 11:32 pm
- Lokalizacja: Gdynia/Chwaszczyno
Post
autor: Prox » pn mar 11, 2013 6:26 pm
na początku dałem 5 wtrysk w dolot a teraz mam większe wtryski plus ECUMaster na wolnych nie hałasuje ale od 2k jest jak myśliwiec
jimny 1.3 turbo simex 30'' 2x8274
jimny 1.6 turbo booger 33'' 2x8274
GR Y60 simex 35''
-
vandall_jr
-

- Posty: 3044
- Rejestracja: sob mar 24, 2012 11:52 pm
- Lokalizacja: 3city
Post
autor: vandall_jr » pn mar 11, 2013 8:07 pm
Super, gratulacje pomysłu, tylko nie lepiej mieć 140 KM fabrycznie, bez wysilania silnika

całej tej motaniny??
BUDUJEMY PROTOTYPY -Senior/Junior-517-80-83-86
www blaszczyk4x4.PL
-
Prox
-

- Posty: 113
- Rejestracja: sob mar 12, 2005 11:32 pm
- Lokalizacja: Gdynia/Chwaszczyno
Post
autor: Prox » wt mar 12, 2013 6:17 am
silnik nie jest wysilony i zniesie bez problemu 150 KM czego nie można powiedziec o skrzyni i dyfrach (ten sam dół jest w 1,6ccm)
w drugim mam pod 140KM z 1,6 z V.V.T.
cała motanina to 200 pln kompresor i 20 intercooler i dużo przyjemnej zabawy przy motaniu plus moc dostępna praktycznie od 1100 obrotów czego nie ma w silnikach NA, no i plusem jest niewielki przyrost masy na czym mi zależało. całość jeździ już ponad 5 lat bez żadnej awarii Dawno temu jimnik nie był tak ogarnięty jak teraz i części były drogie
jimny 1.3 turbo simex 30'' 2x8274
jimny 1.6 turbo booger 33'' 2x8274
GR Y60 simex 35''
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości